عمومیمقالات

کارهایی که افراد ثروتمند انجام می دهند: 10 کاری که احتمالاً انجام نمی دهید همین الان

کارهایی که افراد ثروتمند انجام می دهند: ۱۰ کاری که احتمالاً انجام نمی دهید
همین الان

افراد ثروتمند و افراد معمولی کارها را متفاوت انجام می دهند . من این قدردانی را داشتم که اگر بتوانیم به طور منظم بفهمیم که ریچی ریچ چه می کند، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از او کپی کنیم و ثروتمند شویم، درست است؟ نمیدونم. بیایید پیدا کنیم.

اینها عادات افراد ثروتمند است که احتمالاً انجام نمی دهید:

۱٫ افراد ثروتمند می خواهند ثروتمند شوند.

می دانم. با تشکر از اخبار فوری، کاپیتان آشکار. اما اغلب واضح‌ترین پاسخ‌ها هستند که پاسخ هستند. من در حال حاضر به هر پنج دوست معمولی خود فکر می کنم (من محدودیت پنج دوست معمولی دارم). هیچ یک از آنها نمی خواهند ثروتمند شوند. آنها ممکن است بگویند دارند، اما واقعاً نمی‌خواهند.

این یک نقل قول است که باید شما را تشویق کند:

«تقریباً همه افراد ثروتمند و قدرتمند به طور قابل توجهی با استعداد، تحصیل کرده، جذاب یا خوش قیافه نیستند. آنها با تمایل به ثروتمند و قدرتمند شدن، ثروتمند و قدرتمند می شوند.»

پل آردن، مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که چقدر می خواهید خوب باشید

۲٫ افراد ثروتمند با افراد ثروتمند دیگر معاشرت می کنند.

آنها معمولاً قبل از اینکه ثروتمند شوند شروع به انجام این کار می کنند. آیا تا به حال کسی را که در حال معاشرت با او هستید دیده اید که خمیازه می کشد و این باعث می شود خمیازه بکشید؟ خوب، وقتی می بینید شخصی که با او معاشرت می کنید یک میلیون دلار درآمد دارد، باعث می شود یک میلیون دلار درآمد داشته باشید. داستان واقعی.

۳٫ آنها بسیاری از مربیان را زیر پا می گذارند و مغزشان را مانند خون آشام های دانش خشک می کنند.

بیایید من را به عنوان مثال در نظر بگیریم، زیرا من فوق العاده ثروتمند هستم. من مربیان متعددی برای همه حوزه‌های کلیدی زندگی دارم که در صورت ترکیب، غنای کل‌نگر پایدار برابر است. و نه فقط هر مربی، حواس تان باشد بهترین مربیان.

من یک مربی تجاری دارم. او یک میلیاردر است. خانواده او مرکز خرید را اختراع کردند.

من یک مربی تغذیه دارم. او پنج دکترا در بیوشیمی، نوروبیولوژی، ژنومیک تغذیه، تغذیه انسان و چیز دیگری دارد که هیچ فرد معمولی حتی فکرش را هم نمی‌کند داشته باشد. او دکتر اوز را شبیه… دکتر اوز می کند.

من یک مربی آمادگی جسمانی دارم. او در شهر نیویورک زندگی می کند و ورزشکاران حرفه ای کاملاً فوق ستاره را آموزش می دهد. من در ابتدا مجبور شدم ماسک درک جتر را بپوشم تا با او وارد شوم. تا زمانی که او متوجه شد من جتر واقعی نیستم، قبلاً او را با بهترین شوخی های کراس فیت ناک ناک به دست آورده بودم.

من یک مربی معنوی دارم که هفته‌ای یک بار در خانه‌ام با او ملاقات می‌کنم تا سخت‌ترین سؤالاتی را که کسی تاکنون از او پرسیده است بپرسم. او یک کلیسای عالی را کشیش می کند، دارای دکترای الهیات از حوزه علمیه برتر آمریکا است و چهار کتاب منتشر کرده است. او احتمالاً عاقل ترین مرد زنده است.

من یک مربی روانشناختی دارم – که در غیر این صورت به عنوان کوچک شناخته می شود. او بصیرترین انسانی است که تا به امروز با آن مواجه شده ام. او فکر می کند من برای شفای درون آنجا هستم. من در واقع آنجا هستم تا ببینم او چگونه ذهنم را به هم می زند تا بتوانم این کار را با افراد دیگر انجام دهم.

من یک مربی آواز دارم تا بتوانم زیر دوش بهتر بخوانم و برای زمانی که The Voice با من تماس می‌گیرد آماده باشم. این دروغ نیست. من واقعاً این را دارم.

و در، و در، و در.

نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. به سادگی مخترع چرخ را ردیابی کنید و بپرسید که چگونه به این ایده رسیدند.

۴٫ افراد ثروتمند کارهایی را که افراد ثروتمند انجام می دهند به دیگران آموزش می دهند.

امروز چه چیز جدیدی یاد گرفتید؟ هیچ چی؟ شما مکنده. یک تکه کاغذ بردارید، تاریخ امروز را روی آن بنویسید و آن را آتش بزنید. این نمادی از کاری است که شما در روز خود انجام دادید. شما می دانید فقط ۲۸۰۰۰ روز فرصت دارید، درسته؟ بعد میمیری بهش فکر کن. ۲۷,۹۹۹… ۲۷,۹۹۸…

شاید آتش را خاموش نکنید و بگذارید تمام زندگی شما به خاک سپرده شود. زیرا اگر کارهایی را که امروز انجام دادید، بارها و بارها ادامه دهید، این اتفاق خواهد افتاد.

همیشه در حال یادگیری باشید. و همیشه آنچه را که تازه یاد گرفته اید به دیگران آموزش دهید. هم به شما کمک می‌کند آن را بهتر به خاطر بسپارید و هم دیگران را مردم فکر می کنند شما چیزهایی می دانید همه چیز در این مقاله؟ تازه امروز یاد گرفتم من می خواهم یک تکه کاغذ بیرون بیاورم، تاریخ امروز را یادداشت کنم، شامپاین بریزم و یک رقص پیروزی در سراسر آن انجام دهم.

۵٫ افراد ثروتمند افراد ثروتمند را با افراد ثروتمند دیگر ارتباط می دهند.

من دائماً در مورد برندگان دیگر به برندگان می گویم. من فقط فکر می کنم اگر کسی برنده است و او فقط به من کمک کرده است که چیزی را ببرم، باید با تبلیغات رایگان از دهان من پاداش دریافت کند. این باعث ایجاد حساب حسن نیت شما با افراد ثروتمند زیادی می شود. «آنچه در اطراف اتفاق می افتد، و همه چیزهای دیگر . شما این کار را به اندازه کافی انجام می دهید و تمام دنیا شما را دوست خواهند داشت و از حسن نیت خود برای ثروتمند کردن شما استفاده خواهند کرد.

۶٫ آنها طوری کار می کنند که زندگی آنها به آن بستگی دارد.

البته زندگی آنها در واقع به آن بستگی دارد. بنابراین این فقط افراد ثروتمند را افراد منطقی می کند. هر روز چند ساعت کار می کنید؟ آن را دو برابر کنید. یا دست از شکایت بردارید.

۷٫ آنها کاری را انجام می دهند که در آن خوب هستند.

در چه چیزی به طور غیرعادی خوب هستید؟ در آن ۱۰۰ برابر بهتر شوید و سپس خود را به دنیا نشان دهید. فراموش نکنید برای آن پول دریافت کنید.< /p>

۸٫ افراد ثروتمند برای کاری که به صورت رایگان انجام می دهند کار نمی کنند زیرا آن را بسیار دوست دارند.

این به معنای واقعی کلمه احمقانه ترین چیزی است که افراد ثروتمند تا به حال شنیده اند.

اگر افراد ثروتمند تمام پولی را که می‌خواستند داشتند و می‌توانستند با وقتشان هر کاری که می‌خواهند انجام دهند، مانند هر انسان دیگری روی سیاره زمین، در ساحل دراز می‌کشیدند و یک مای تای با چتر در آن می‌داشتند. کار، مهم نیست که چه نوع کاری، یک سقوط است. انجام کاری را که دوست دارید فراموش کنید. کاری را انجام دهید که در آن عالی هستید.

۹٫ آنها پول خود را پس انداز می کنند.

قبلاً این را باور نمی کردم. من در یک نقطه آنقدر پول زشت به دست آوردم که به معنای واقعی کلمه فقط فکر کردم می توانم بی نهایت آن را به دست بیاورم. سپس به دلایل چرخه‌ای معمولی که نباید تعجب‌آور می‌شد، ساخت آن را متوقف کردم. اون موقع بود که فهمیدم باید نجاتش بدی. در پول خود صرفه جویی کنید.

۱۰٫ افراد ثروتمند هر کاری را که شروع می کنند تمام می کنند. به خصوص مقالات من.

افراد معمولی کارها را شروع می کنند و به ندرت تمام می کنند. افراد ثروتمند ترجیح می دهند بانجی از روی پل بپرند و طناب بانجی را به بچه خرگوشی که به هیچ چیز بند نیست بپرند تا اینکه کاری را تمام نکنند. من می‌توانم بدترین کتاب روی زمین را بخوانم، و نمی‌توانم خودم را مجبور کنم آن را تمام نکنم، فقط به این دلیل که من از تمام نشدن کارها متنفرم. شروع کن؟ تمومش کن. یا اصلاً آن را شروع نکنید.

این مقاله در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط oneinchpunch/Shutterstock

d82520efbd0944b6fbe5e50b279e139f?s=150&d=mp&r=g - کارهایی که افراد ثروتمند انجام می دهند: 10 کاری که احتمالاً انجام نمی دهید
همین الان

Preston Ely موسس و مدیر عامل RealEstateMogul.com، مجله Inc. “سریعترین شرکت در رشد” است. او چندین کسب‌وکار ساخته و فروخته است و اخیراً به‌عنوان یکی از Fast Company “تأثیرگذارترین افراد در اینترنت” انتخاب شد. او در تدریس اصول موفقیت سالانه ۰ دلار درآمد دارد. او با استفاده از آنها در زندگی و تجارت خود سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کند. او برای SUCCESS.com مقاله می نویسد تا سرگرم شود. او را در PrestonEly.com، در  Facebook و در تویتر.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی