عمومیمقالات

7 عادت افرادی که در بحران رشد می کنند

۷ عادت افرادی که در بحران رشد می کنند

در کودکی، پدرم گهگاه مرا با قایق کوچک و زنگ‌زده‌اش برای ماهیگیری می‌برد. گاهی اوقات، در وسط دریاچه، چسب نواری را روی یک نشتی می گذاشت تا آب را تا زمانی که به ساحل برمی گردیم، دور نگه دارد. او می گفت قایق ها از آب اطرافشان غرق نمی شوند. آنها از آبی که در آنها می‌رود غرق می‌شوند.

من بارها از این جمله استفاده کرده ام، به خصوص در فصول طوفانی زندگی، زمانی که احساس می کردم ممکن است تحت فشار قرار بگیرم با ترس و منفیی که در اطراف من می چرخد. به عنوان مثال، در مارس ۲۰۲۰٫

این طنز برای من گم نشد که هفته ای که کتاب جدید من منتشر شد همان هفته ای که شوهرم به دلیل کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شد و من در قرنطینه دو هفته ای قرار گرفتم و تور کتابم و بسیاری از جریان درآمد من برای سال ۲۰۲۰ لغو شد. در مورد آزمایش جاده توصیه خودم صحبت کنم!

بنابراین به سخنان پدر توجه می‌کردم: “مارگی، به آنچه در اطرافت می‌گذرد این قدرت را نده که تعیین کند در درونت چه می‌گذرد.”

البته گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. اما غیر ممکن نیست. همه اینها به عادات خلاصه می شود، آن الگوهای فکری و رفتاری به خوبی تمرین شده که دارای این پتانسیل به ما کمک می کند تا زمانی که ابرهای تاریک بالای سرمان جمع می شوند، به عنوان فردی که بیش از همه آرزو داریم باشیم، ظاهر شویم. و هنگامی که زمین می خوریم (همانطور که همه ما انجام می دهیم)، عادت ها می توانند به ما کمک کنند تا سریعاً خودمان را به عقب برگردانیم.

چگونه در بحران رشد کنیم

در اینجا هفت عادت وجود دارد که افرادی را که در شرایط بحرانی شکوفا می‌شوند متمایز می‌کند و می‌توانند در شرایط آب و هوایی زندگی کنند. طوفان و بهتر از آنها بیرون بیایید.

۱٫ با who شروع کنید.

می‌دانم سایمون سینک گفت: «با چرا شروع کنید،” اما گاهی اوقات ما چرا می تواند گریزان باشد. در این صورت، با who شروع کنید. پنج دقیقه وقت بگذارید تا ویژگی های شخصی که می خواهید در حال حاضر باشید و داستانی را که می خواهید در مورد چگونگی ظاهر شدن خود در این دوران پرتلاطم در محل کار، خانواده یا جامعه خود بگویید، بنویسید. وقتی چیزهای زیادی نامطمئن است، در درون خود به دنبال اطمینانی باشید که در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

در حال حاضر چیزهای زیادی خارج از کنترل شما وجود دارد. گرفتم. اما هنگامی که تصمیم می گیرید کنترل نحوه ظاهر خود را در جهان به دست بگیرید، به خود قدرت می دهید تا با هر چیز دیگری بهتر مدیریت کنید.

من متعهد به تجسم هدف، سپاسگزاری، لطف و سخاوت در این دوران پرتلاطم هستم. شما چطور؟

۲٫ مناسک روزانه را با خود انضباطی رادیکال تمرین کنید.

تاب‌آوری آن چیزی نیست که دارید، آن چیزی است که انجام می‌دهید. در مواقع سخت، مهم است که هدف روش ها و مناسک که به شما کمک می کند تغذیه کنید بهترین خود- از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی. زنگ ساعت خود را تنظیم کنید، بدن خود را حرکت دهید، خوب غذا بخورید، برنامه خود را اولویت بندی کنید، زمانی را برای مطالعه اختصاص دهید، در ارتباط باشید. تمرین‌های کوچکی که هر روز انجام می‌دهید می‌تواند تأثیر عمیقی داشته باشد تفاوت همانطور که شما پیمایش زمان های نامشخص.

۳٫ مراقب انرژی خود باشید تا در یک بحران شکوفا شوید.

احساسات مسری هستند. آسان است که اجازه دهید ترس دیگران به شما تبدیل شود. بنابراین در تعیین حد و مرزهای محکم و سخت کوشا باشید تا منفی بافی دیگران را از حوزه عاطفی خود دور نگه دارید – به عنوان مثال، اجتناب از افراد خاص یا محدود کردن زمان آنلاین. از طرف دیگر، در ارتباط ماندن با افرادی که فنجان شما را پر می کنند، به جای تخلیه آن، عمدی باشید.

۴٫ به خود معنوی خود متصل شوید.

آلبرت انیشتین زمانی مشاهده کرد: “وقتی زندگی تاثیرگذارترین افرادی را که تا به حال در میان ما قدم زده اند را بررسی می کنید، یک رشته را کشف می کنید که در همه آنها می پیچد. آنها ابتدا با ماهیت معنوی خود و تنها پس از آن با خود فیزیکی خود هماهنگ شده اند.»

استوار بودن در بعد معنوی شخصی که هستید به شما این امکان را می‌دهد که با چالش‌های خود به جای ترس، از یک مکان ایمانی روبرو شوید. اگرچه این ممکن است مشکلات شما را برطرف نکند، اما رابطه و پاسخ شما به آنها را تغییر می دهد. یک مطالعه ۲۰۲۱ منتشر شده در PLOS One دریافت که دانش‌آموزانی که سطوح بالاتری از بهزیستی معنوی را «در حوزه‌های شخصی و جمعی، محیطی و متعالی» تجربه کرده‌اند، سطوح پایین‌تری از افسردگی و اضطراب را نیز تجربه کرده‌اند.

اگر از ایمان بر ترس عمل می کردید، امروز چگونه صحبت می کنید، رفتار می کنید، تعامل می کنید، زندگی می کنید و رهبری می کنید؟ روی پاسخ فکر کنید و توجه کنید که چگونه دیدگاه، حرکات، اعمال و تعاملات شما تغییر می کند. اگر این تغییر روز شما را حتی اندکی بهتر کرد، فردا همین کار را انجام دهید.

۵٫ به دنبال راه هایی برای تبدیل هر باختی به برد باشید تا در یک بحران پیشرفت کنید.

من امسال در استفاده از Zoom به یک علاقه‌مند تبدیل شده‌ام و اکنون در ارتباط با مخاطبان مجازی بسیار بهتر هستم. حدس من این است که شما نیز مجبور شده اید چند طناب جدید یاد بگیرید. واقعیت این است که حتی در سخت‌ترین زمان‌ها فرصت‌هایی برای ما وجود دارد. ، اگر به دنبال آنها هستیم. با این حال، مشکل این است که بسیاری از مردم آنقدر سرگرم درهای در حال بسته شدن هستند که درهای منتظر باز شدن را نمی بینند. پس به دنبال برد باشید.

۶٫ برنامه ریزی کنید، اما از یک مداد استفاده کنید.

تعیین اهداف ممکن است در مواقع بحران دشوارتر شود، اما این کار را نکنید اجازه ندهید اختلال شما را از حرکت رو به جلو به سمت احساس هدف باز دارد. فقط زیاد به این که اوضاع چگونه باید رخ دهد، وابسته نشوید. این بیماری همه گیر به ما آموخته است که برنامه ها می توانند در یک لحظه از بین بروند، اما همچنین به ما آموخته است که هر روز بهترین عملکرد را داشته باشیم، مهم نیست که چه توپ های منحنی سر راه ما قرار می گیرد. پس هدف گذاری کنید و برنامه ریزی کنید، فقط با مداد به جای خودکار. همانطور که پدر می گفت، “خوشا به حال انعطاف پذیران، زیرا آنها از شکل خود خم نمی شوند.”

۷٫ با خودتان مهربان باشید، مخصوصاً وقتی شکست می خورید تا در یک بحران پیشرفت کنید.

همه ما لنگ می‌زنیم. همه ما سقوط می کنیم. حتی تکامل یافته ترین افراد در میان ما می توانند طعمه ترس و تمایلات پست تر طبیعت انسانی شوند. بنابراین وقتی از کسی که بیشتر آرزو دارید باشید کوتاهی کردید، عادت کنید با خودتان طوری رفتار کنید که دوست داشتنی ترین فردی که می شناسید با شما رفتار می کند. پس از همه، خودتان را شکست دهید شما را بالاتر نمی برد، درست برعکس است.

وقتی متعهد می شوید آنچه را که به شما قدرت می دهد اولویت بندی کنید، متوجه می شوید که بزرگتر از هر مشکلی هستید که تا به حال با آن روبرو شوید. نه تنها این، بلکه آن طوفان هایی که فکر می کردید مسیر پیشرفت شما را خراب می کند؟ آنها واقعاً فقط آن را فاش می کنند.

این مقاله در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شده و به روز شده است. عکس رومن سامبورسکی/ Shutterstock

به عنوان یک همکار آمازون، SUCCESS از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کند.

Margie Warrell edit2 150x150 - 7 عادت افرادی که در بحران رشد می کنند

مارگی وارل، نویسنده پرفروش و مادر چهار فرزند، در مأموریتی است که مردم را برای زندگی و رهبری شجاعانه تر تشویق کند. مارگی از دوران کودکی خود در مناطق روستایی استرالیا، به سختی در ایجاد شجاعت به دست آورد. بینش او همچنین با کار او با رهبران پیشرو از ریچارد برانسون تا بیل ماریوت و سازمان‌هایی از ناسا تا گوگل شکل گرفته است. بنیانگذار Global Courage، مجری پادکست Live Brave و عضو هیئت مشاوران دانشکده تجارت فوربس، مارگی به تازگی پنجمین کتاب خود را منتشر کرده است You’ve Got This! قدرت تغییر دهنده زندگی اعتماد به خود. او مایل است از شما در www.margiewarrell.com حمایت کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی