عمومی

کارآفرینان اسپانیایی تبار می توانند برای کمک های مالی مشاغل کوچک درخواست دهند از شرکت پپسی

کارآفرینان اسپانیایی تبار می توانند برای کمک های مالی مشاغل کوچک درخواست دهند
از شرکت پپسی

بسیاری از شرکت‌ها در بخش غذا و نوشیدنی از روزهای اولیه شیوع همه‌گیری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند. و مشاغل متعلق به اقلیت نیز به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته اند. یک کمک مالی جدید از بنیاد PepsiCo با هدف کمک به هر دو این زمینه ها است. درباره این فرصت و کمک مالی مشاغل کوچک بیشتر در لیست بخوانید در زیر.

گرنت هاب های فنی وزارت بازرگانی

وزارت بازرگانی ایالات متحده اخیرا برنامه کمک هزینه جدیدی را برای حمایت از رشد مراکز فناوری جدید در سراسر کشور راه اندازی کرد. هدف این برنامه تزریق ۵۰۰ میلیون دلار به جوامع و ابتکارات مختلف، با هدف حمایت از بخش‌های فناوری جدید خارج از سیلیکون ولی است. این ممکن است شامل جایگاه های مختلفی مانند فناوری پزشکی یا هوافضا باشد. برای درخواست این کمک های مالی دولت فدرال، سازمان های دولتی منطقه ای، ایالتی یا شهری باید با کالج ها و یا شرکت های خصوصی در صنعت فناوری همکاری کنند.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

طرح عدالت غذایی فیلادلفیا

عدالت غذایی فیلادلفیا ابتکار در حال حاضر جستجو پیشنهادات از مشاغل، سازمان های غیرانتفاعی، یا گروه های اجتماعی برای تامین مالی پروژه های مرتبط با عدالت غذایی. هدف این شهر در نهایت حمایت از طرح های بهداشتی و عدالت غذایی در بخش های مختلف شهر است. کسب و کارها و سازمان های واجد شرایط می توانند تا ۱۰۰۰۰۰ دلار برای کمک به تامین مالی پروژه های خود درخواست کنند. ۲۶ مه آخرین مهلت درخواست است.

برنامه کمک هزینه کمک به مشاغل کوچک شهر نیوبرگ

نیوبرگ، نیویورک ایجاد یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل که تحت تأثیر منفی همه گیری قرار گرفتند. برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک شهر نیوبرگ دارای ۲۰۰۰۰۰ دلار بودجه قانون طرح نجات آمریکا است. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای کاهش تلفات درآمدی مربوط به COVID-19 برای کمک‌های نقدی درخواست دهند. جزئیات برنامه هنوز در حال نهایی شدن است. اما شهر انتظار دارد تا حدود سپتامبر ۲۰۲۳ اعطای بودجه را آغاز کند.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک شهرستان مک لین

شهر مک‌لین، ایلینوی تغییر هدف یک صندوق حمایت از کسب و کار موجود به یک صندوق کوچک جدید برنامه کمک مالی کسب و کار در ابتدا، این شهرستان صندوق ایجاد کسب‌وکار خود را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد تا وام‌های گردان برای مشاغل کوچک آسیب دیده از همه‌گیری ارائه کند. سپس این شهرستان شروع به ارائه وام های قابل بخشش کرد و اکنون به ارائه کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری روی آورده است. مشاغل واجد شرایط می توانند برای تامین هزینه های فضای تجاری جدید درخواست وجوه کنند. به طور خاص، این شهرستان امیدوار است به کسب و کارها کمک کند تا فضاهای خالی اطراف مناطق تجاری را پر کنند.

Grant Foundation ACE Rockefeller

بنیاد راکفلر اخیرا اعطا کمک مالی ۵ میلیون دلاری به دسترسی به سرمایه برای کارآفرینان (ACE) برای حمایت از مشاغل کوچک در مترو آتلانتا. این کمک مالی از برنامه ACE’s Recovery and Resilience حمایت می کند، که راه حل های سرمایه ای و منابع آموزشی را برای مشاغل متعلق به BIPOC، زنان و کارآفرینان کم درآمد ارائه می دهد. ۵ میلیون دلار از بنیاد راکفلر مستقیماً در قالب کمک های مالی به مشاغل نمی رود. اما ACE برنامه‌های تزریق سرمایه متعددی را ارائه می‌کند که با این بودجه اضافی تقویت می‌شوند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، < a href="https://smallbiztrends.com/tag/small-business-grants-georgia" rel="tag"> کمک‌های مالی مشاغل کوچک – گرجستان، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – ایلینوی، هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، کسب و کار کوچک کمک های مالی – پنسیلوانیا
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی