عمومی

چگونه یک کارآفرین 18 ثانیه ای باشیم؟

چگونه یک کارآفرین ۱۸ ثانیه ای باشیم؟

دوست من تام پیترز، گورو رهبری آمریکا و نویسنده در جستجوی تعالی، تحقیق کرده است. چگونه رهبران و کارآفرینان با مشتریان و همکاران ارتباط برقرار می کنند. تحلیل او بر اساس یافته های پروفسور هاروارد جروم گروپمن بود.

متأسفانه، نتایج تا حدودی نگران کننده است.

کار گروپمن و پیترز، یکی از بزرگترین مطالعات تحقیقاتی در مورد این موضوع، نشان می دهد که رهبران صنایع مختلف، از جمله پزشکان در بخش مراقبت های بهداشتی، بیماران یا کارمندان خود را در عرض ۱۸ ثانیه از مکالمه قطع می کنند. این نشان می دهد که در عمل، رهبران به جای گوش دادن برای گوش دادن به صحبت گوش می دهند.

اگر از بخش مراقبت های بهداشتی به عنوان مثال استفاده کنیم، بسیار مهم است که پزشک برای درک بهتر آنها سوالاتی را در مورد بیمار بپرسد. بیماران لزوماً تمام اصطلاحات فنی صحیح را در مورد بیماری خود به کار نمی برند و بنابراین اگر به دقت به آنها گوش داده نشود، ممکن است برخی موارد به اشتباه منتقل شوند.

اما پس از یک مکالمه پنج، ده یا حتی پانزده دقیقه ای، پزشک می تواند چیزهای زیادی را بفهمد.

به طور مشابه. ، برای ارائه رهبری خوب در فروش و بازاریابی، لازم است قبل از ارائه پیشنهادات خود، درک کنید که کسی به شما چه می گوید.

با این وجود، ارقام نشان می دهد که از هر هشت رهبر که این مقاله را می خوانند، هفت نفر از نظر آماری “رئیس ۱۸ ثانیه ای” خواهند بود. این بدان معناست که آنها عموماً با عباراتی نادیده گرفته می شوند مانند: “اوه خوب، من قبلاً این را دیده ام و این چیزی است که شما باید انجام دهید”، در نتیجه قبل از اینکه حتی متوجه شوند مشکل چیست، از این موضوع جلوگیری می کنند.

این یافته‌ها پیترز را به این نتیجه رساند که مهم‌ترین نقطه قوتی که یک استارت‌آپ می‌تواند داشته باشد یک برنامه استراتژیک نیست، بلکه تعهد به به طور استراتژیک به همه اعضای سازمان خود گوش دهید. این را می توان با صحبت رو در رو با کارمندان و همچنین مشتریان به دست آورد.

خبر خوب این است که شما می توانید خود را آموزش دهید و همکاران شما شنوندگان بهتری شوند. من آن را “بلندتر گوش دادن” می نامم و در اینجا سه ​​راه ساده برای شروع وجود دارد:

  • کلمه ای را که کسی به شما می گوید در ذهن خود تکرار کنید. این تکنیک ساده پیام آنها را در ذهن شما تقویت می کند و به شما کمک می کند تمرکز کنید.
  • وقت بگذارید و به هر کسی که با آنها صحبت می کنید نشان دهید که به آنها توجه می کنید. شما می توانید این کار را به سادگی با تکان دادن سر خود یا از طریق کلمات قدردانی مانند “خوب” یا “آها” انجام دهید. این بدان معنا نیست که شما لزوماً با اظهارات آنها موافق هستید، اما همراه با زبان بدن شما نشان می دهد که شما به آنچه آنها باید به شما بگویند علاقه دارید.
  • به گوینده بازخورد بدهید تا تقویت شود که در حال گوش دادن هستید. می توانید اظهارات آنها را با کلمات خود تکرار کنید تا مطمئن شوید که آنها را به درستی درک کرده اید. به عنوان مثال: “پس آنچه شما می گویید…” یا می توانید برای اطمینان از درک آنها سوالاتی بپرسید، مانند: “منظورت از گفتن… چیست؟”

این رویکردها آسان نیستند، اما تمرین باعث عالی می شود – به خصوص وقتی صحبت از گوش دادن با صدای بلندتر باشد!

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی