عمومی

چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم که مردم به آن گوش خواهند داد

چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم که مردم به آن گوش خواهند داد

آندریا هیستون، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو غرب ایالات متحده بریج فصل، یک مربی سخنران برای رهبران ۱۰۰ شرکت فورچون، نویسنده پرفروش و مدیر عامل شرکت Artitudes، یک شرکت طراحی با خدمات کامل و متخصص در ارائه های اجرایی، نام تجاری، و بازاریابی بصری. از Andrea، مجری پادکست Lead Like a Woman درباره استراتژی او برای راه‌اندازی یک پادکست سؤال کردیم. پادکست موفق این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

پادکست اخیراً نقطه عطف ۱۰۰ قسمتی خود را جشن گرفت.

وقتی نشستم درباره رهبری زنان بنویسم، انتظار نداشتم ۸٫۱ میلیون برداشت جمع آوری کنم. من صرفاً سعی کردم دیدگاه رهبر زن را ارائه دهم. اما زمانی که مقاله لینکدین من در آن سال به یکی از ۱۰ خبر برتر در اینترنت تبدیل شد، یک چیز واضح بود:

مردم می خواستند از رهبران زن قدرتمندی که جهان را تغییر می دادند بشنوند. من قدرت اندازه گیری آن صداها را داشتم و می دانستم که یک پادکست می تواند صحنه کاملی را ارائه دهد.

با این حال، من هنوز صدایم را داشتم. تردیدها:

  • چگونه می‌توانم تنظیمات فنی را مدیریت کنم؟
  • آیا می‌توانم به پروژه بلندمدتی مانند این متعهد شوم در حالی که من یک کسب و کار را اداره می کردم؟
  • واقعاً من چه کسی بودم که در مورد این موضوع صحبت کنم؟

اکنون، ۱۰۰ قسمت بعد، سندروم فریبکار هنوز فروکش نکرده است. با وجود آن، من هنوز موفق شده ام صحنه ای برای زنان در سراسر جهان بسازم. فراتر از موفقیت و رشد کسب‌وکار، پرارزش‌ترین جنبه این است که پادکست به بخشی جدایی‌ناپذیر از راه انجام مأموریتم تبدیل شده است.

“کسانی که برای هیچ چیز ایستادگی نمی کنند.”

الکساندر همیلتون این را گفت، و من آموخته ام که ضرب المثل “سهم در زمین” کلید راه اندازی یک پادکست جذاب است.

قبل از راه‌اندازی، هدف بزرگ خود را مشخص کنید – ماموریتی که برای آن ایستاده‌اید. یک هدف بزرگتر به حفظ پادکست شما کمک می کند حتی زمانی که شروع به اشغال شکاف های ارزشمند تقویم می کند. وقتی انرژی و انگیزه کاهش می یابد، هدف اصلی شما (دلیل انجام این کار در وهله اول) همیشه شما را به مسیر اصلی باز می گرداند.

تولید پیشرو نمی تواند تنها محرک شما باشد. برای فراتر رفتن از سروصدای بازار شلوغ پادکست و الهام بخشیدن به مردم به شیوه ای واقعی، مخاطبان باید بدانند که شما برای چه چیزی ایستاده اید. قدرت مرحله شما به آن بستگی دارد.

۲٫ زاویه و سبک خود را بیابید

هر پادکست موفقی از سبک، لحن و زاویه منحصر به فرد خود استفاده می کند – همه اینها به ماندگاری کمک می کند در دریایی از نمایش های مشابه.

پیدا کردن “سبک” عالی خود یک شبه اتفاق نمی افتد. اغلب، در طول زمان توسعه می یابد. با این حال بهترین کاری که تا به حال انجام دادم چیزی بود که اکثراً در اعتراف آن تردید داشتم: به پادکست های شگفت انگیز دیگری گوش دادم، به کارهایی که آنها واقعاً خوب انجام می دهند اشاره کردم، آنها را تکرار کردم – و آنها را بهتر کردم.

درمورد اینکه چگونه می‌خواهید صدا کنید، می‌خواهید مخاطبان و مهمانانتان چه احساسی داشته باشند و ارزش منحصربه‌فردی که روی میز آورده‌اید، واضح باشید. اگر بتوانید این عناصر را از قبل مشخص کنید، سخت‌ترین اقدام برای دنبال کردن خواهید بود.

۳٫ یک ساختار رسمی ایجاد کنید

هر چه ساختار پادکست شما ساده تر و قابل تکرارتر باشد، اجرای آن آسان تر و سریعتر می شود. مقیاس خواهد شد.

مال من قابل پیش‌بینی است: مهمانان می‌دانند چه سؤالاتی باید انتظار داشته باشند، و مخاطبان از ثبات آن استقبال می‌کنند.

همچنین فراتر از خود قسمت است. من یاد گرفته ام که با تحقیقاتی که قبل از ضبط هر مصاحبه انجام می دهم ساختارمند باشم. معمولاً برای هر مهمان یک تا سه ساعت برای تحقیق صرف می کنم، اما اگر مثلاً بخواهم کتابی را که آنها نوشته اند بخوانم، ممکن است زمان بیشتری را اختصاص دهم.

از یک جریان کاری عالی با شریک ویرایش شما (تیمی که من از Rise 25 استفاده می‌کنم، در ارائه خدمات پادکست انجام شده برای شما فوق‌العاده هستند) تا نحوه اشتراک‌گذاری قسمت‌های جدید در رسانه‌های اجتماعی، توصیه می‌کنم همه چیز را پردازش کنید. ساختار من به برداشتن بار هزاران تصمیم کوچک کمک می‌کند تا بتوانم از تجربه پادکست لذت ببرم.

۴٫ معتبر باشید

در حالی که ساختار رسمی مهم است، هیچ چیز بیشتر از اصالت مهم نیست.

پرسیدن سوالات مهمان خود در حال پرواز اغلب به آشکارترین پاسخ‌ها منجر می‌شود – و مخاطبان از لحظات صادقانه در مورد نظم و انضباط رباتیک قدردانی می‌کنند.

میزان خطوط، نقص فنی، فراموش کردن یک فکر در وسط جمله — من همه اشتباهات را مرتکب شده ام. اولین اپیزودهایم را با نگرانی از اشتباهات ضبط مجدد گذراندم تا “بی نقص” به نظر برسم. امروز، من آموخته ام که در آن لحظات لغزشی است که ما اغلب با مخاطبان و مهمانان خود ارتباط بیشتری برقرار می کنیم.

من شما را تشویق می‌کنم هر بار اصالت را به جای کمال انتخاب کنید.

از بین فرصت‌های تجاری و مشتریان جدید، اعتبار کارآفرینی تقویت‌شده و معنادار ارتباطات، سفر پادکست من فوق‌العاده ارزشمند بوده است.

بیش از همه، راه‌اندازی یک پادکست به من این امکان را داد که در کانون توجه جهانیان قرار بگیرم. الهام بخش ترین افراد به طوری که هرگز در بال ها منتظر نمانند تا پرده روی آنها بسته شود. امروز، ماموریت من هنوز ادامه دارد: ایجاد صحنه ای برای الهام بخشیدن به زنان در همه جا.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی