عمومیمقالات

چگونه یک سلف پرتره زندگی من را تغییر داد

چگونه یک سلف پرتره زندگی من را تغییر داد

زمانی بود که احساس خستگی، تهی شدن، کوچک بودن، ناتوانی، انزوا و ناراضی بودن از خودم می کردم. اما بعد از آن یک سلف پرتره گرفتم. و فردی که با او رو در رو شدم زنی قوی، قدرتمند، توانا، شجاع، زیبا و موفق بود. باورم نمی شد که او من هستم.

آن عکس پرتره از خود چشمانم را به دنیای کاملاً جدیدی باز کرد. چیزی در روح من بیدار شد و من را به سفری برای خودشناسی هدایت کرد.

pazitperez 5 - چگونه یک سلف پرتره زندگی من را تغییر داد
با توجه به عکس های پازیت پرز

چگونه عکس پرتره از خود زندگی من را تغییر داد

من آماده و متعهد بودم که تبدیل به زنی شوم که از عکس به من خیره شده است.

هر روز به او نگاه می کردم. آن خودنگاره به من انگیزه داد تا اقدامی را برای خلق نوع جدیدی از من انجام دهم و خودم را با او هماهنگ کنم. این به ارتقاء سطح هوشیاری من کمک کرد و من را با دید من از خود ایده آلم مرتبط کرد، که به نوبه خود الهام بخش من شد تا برای تبدیل شدن به آن شخص اقدام کنم و زندگی واقعی من را زندگی کن.

من با پذیرفتن مسئولیت کامل افکار خودخراب کننده من و با استفاده از جملات تاکیدی مثبت لوئیز هی و تونی رابینز و با خواندن کتاب هایی مانند اصول موفقیت: چگونه از جایی که هستید به جایی که می خواهید برسید.

خودم را به خاطر انتخاب‌های خودخراب‌کننده‌ای که باعث شد احساس ضعف و ناامیدی کردم، بخشیدم و تصمیم گرفتم که اکنون که بهتر می‌دانم، می‌توانم بهتر انجام دهم.

در نهایت متعهد شدم که بدون قید و شرط به رابطه ام با خودم احترام بگذارم، دوست داشته باشم و احترام بگذارم.

از طریق آن فرآیند، من اکنون او هستم. من قدرتم را پیدا کردم، لذت زندگی، آزادی، احترام به خود، دوست داشتن من، لیاقت من، ارزش من، بی باکی من. من به اشتیاقم سوخت زدم.

این یک پرتره از خود چشمانم را به دنیای کاملاً جدیدی باز کرد و الهام بخش دید خلاقانه من شد و به من اجازه داد فتوتراپی®.

ایجاد چشم انداز تصویر بزرگ اولین گام و قدرت خلاقانه پشت تحول من بود. با استفاده از هدیه ام به عنوان یک عکاس پرتره در ترکیب با قانون جذب، از مشتریانم عکس های آگاهانه می گیرم – نه از کسانی که در حال حاضر هستند، بلکه از کسانی که آرزوی تبدیل شدن به آنها را دارند. ابتدا باید خود را دوست داشته باشید و بپذیرید، و سپس باید آن را در جهان گسترش دهید.

از طریق یک پرتره به خود ایده آل خود متصل شوید

چه کسی فکر می کرد که یک عکس می تواند چنین جلوه پروانه ای ایجاد کند؟ اکنون می‌توانم تجربه‌ام را با شما به اشتراک بگذارم و از طریق عکس‌هایی که شما را به خود ایده‌آل شما.

۱٫ یک #Sulfie بگیرید و شخصی را که می خواهید تبدیل شوید در ذهن داشته باشید.

به شخصی که آرزوی آن را دارید، نوع زندگی که دوست دارید داشته باشید فکر کنید. آیا می خواهید با اعتماد به نفس، سالم، موفق، دوست داشتنی، شاد باشید؟ به این فکر کنید که فردی در آن موقعیت چه شکلی است، چه احساسی دارد، چه لباسی می پوشد. آن را بسازید و مطابق با دیدتان از خودتان عکس بگیرید.

این احساس است، نه کیفیت تصویر، که شما را وادار می کند تا به این فکر کنید که در حال حاضر چه اقدامی می توانید انجام دهید تا در زندگی واقعی به آن نسخه از خود تبدیل شوید. از دوربین، آیفون یا رایانه لوحی خود استفاده کنید یا از شخصی بخواهید که برای شما عکس بگیرد.

۲٫ بهترین خود را نشان دهید.

خود پرتره خود را چاپ کنید. آن را در جایی نمایش دهید که به شما امکان دهد هر روز آن را ببینید، حتی اگر آینه حمام باشد. هرچه بیشتر در میدان دید شما باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که به آن فکر کنید و برای تبدیل شدن به آن اقدام کنید.

۳٫ در مورد آینده خود عمل کنید.

به عنوان مثال، اگر خود را به عنوان یک فرد با اعتماد به نفس تری معرفی کرده اید. الف>، یک وضعیت جدید را تمرین کنید، با یک غریبه صحبت کنید یا خودتان به یک رویداد شبکه بروید. اگر خود را فردی سالم‌تر معرفی کرده‌اید، متعهد شوید که هفته‌ای دو بار در پارک قدم بزنید، به‌جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید یا لباس‌های بدنسازی خود را به عنوان یادآوری نه چندان ملایم در ماشین نگه دارید.

روز به روز، تمام اعمال، افکار و رفتارهای انباشته شما را به سمت تبدیل شدن به فردی که در خودنگاره خود قرار می‌دهد هدایت می‌کند.

وقتی بزرگ شدم، دوست داشتم داستان افرادی را ببینم که از هیچ به ساختن زندگی رویاهای آنها. اکنون که این کار را برای خودم انجام دادم، می‌توانم تجربه‌ام را به اشتراک بگذارم تا از طریق عکس‌هایی که آنها را به ایده‌آل‌شان متصل می‌کند، به دیگران الهام بخشم تا تصویری بزرگ برای زندگی‌شان ایجاد کنند. از طریق آن دگرگونی، آنها یک زندگی معتبر و قدرتمند ایجاد می کنند.

این مقاله در ژوئن ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس کوسیم شوکوروف/ Shutterstock

6e6592197a9a65bbd203c1891976de3b?s=100&d=mp&r=g - چگونه یک سلف پرتره زندگی من را تغییر داد

پازیت پرز به مردم کمک می‌کند تا عالی‌ترین، عالی‌ترین و خارق‌العاده‌ترین چشم‌انداز را برای زندگی خود ایجاد کنند. او معتقد است شما همان چیزی می شوید که باور دارید. او اولین عکاس قانون جذب کانادا، مالک و بنیانگذار Photootherapy® و جنبش #loveYOURSOULfie است. او در تلویزیون صبحانه، Passion CJAD800، Wise Woman Canada، Ask Diana و MTLBlog “The Most Boss Babes in Montreal” حضور داشته است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی