عمومی

چگونه یک برنامه CSR با تاثیر بالا در شما بسازید شرکت

چگونه یک برنامه CSR با تاثیر بالا در شما بسازید
شرکت

یک کسب و کار موفق فقط کسب درآمد نیست، بلکه به عنوان ستونی از جامعه آن، نزدیک و دور .

این پارادایم – که با “مسئولیت اجتماعی شرکتی” (CSR) خلاصه می شود – در حال حاضر به طور کلی به عنوان واقعی پذیرفته شده است. برای اثبات، ۹۲% از شرکت های S&P 500 sustainability در سال ۲۰۲۰ گزارش می دهد. فقط ده سال قبل، تنها ۲۰٪ این کار را انجام می دادند.

CSR ممکن است یک ضرورت مدرن باشد، اما هنوز کاملاً جدید است.

به این ترتیب، هر شرکتی نمی داند چگونه به طور معناداری “بازپرداخت” کند.

به عنوان نقل قول معروف اندرو کارنگی می‌گوید: «بخشیدن پول هوشمندانه‌تر از به دست آوردن آن در وهله اول دشوارتر است». ایجاد یک کسب و کار دارای هدف قابل سنجش افزایش سود شماست. حضور در جامعه شما هدف ناملموسی برای تأثیرگذاری دارد. برای پیمایش به آن هدف نامشهود، سازمان شما به برخی اصول راهنمای ملموس نیاز دارد.

در اینجا ۳ مرحله برای ایجاد یک برنامه معنی دار “بازگرداندن”:

مرحله ۱: نیاز واقعی را شناسایی کنید که برای رفع آن مجهز هستید.

<. div class="standardText" readability="39">

نیازهای واقعی در اشکال و اندازه‌ها هستند. برخی از آنها نتایج موقت رویدادهای غیرقابل پیش بینی هستند، مانند زمانی که مردم پس از یک بلای طبیعی آواره می شوند. برخی از آنها مختص یک جامعه محلی هستند، مانند مورد پناهگاه بی خانمان ها در سانفرانسیسکو با کمبود مداوم لباس های زیر زنانه. برخی دیگر در جامعه بومی هستند – شکاف ثروت، نابرابری نژادی، نابرابری جنسیتی… لیست (متاسفانه) ادامه دارد و ادامه دارد.

برنامه های بازپرداخت هیچ شرکتی نمی تواند همه چیز برای همه باشد. قبل از استفاده از منابع برای اولین نیازی که به شما ارائه می شود، نیازهایی را پیدا کنید که به طور منحصر به فرد برای رفع آنها مجهز هستید.

آن نمونه سرپناه بی خانمان مبتنی بر SF برای ما یک نمونه واقعی است. هنگامی که ما برای اولین بار به عنوان یک تجارت شروع کردیم، آنها به ما گفتند که چگونه همیشه به لباس زیر باکیفیت نیاز دارند، اما هرگز نتوانستند شرکتی برای ارائه کمک های مالی پیدا کنند. اکثر شرکت‌های پوشاک موجودی اضافی را دور می‌اندازند (یا حتی می‌سوزانند) – این راهی بود که ما از موجودی‌هایمان استفاده معناداری کنیم.

مرحله ۲: پیدا کنید. شرکای عالی با ارزش های مشابه.

مشارکت درست می تواند حلقه مفقوده بین منابع شما و یک جامعه در نیاز داشتن. جنگ کنونی در اوکراین یک مثال عالی است. بسیاری از ما از اقدامات روسیه وحشت داریم، اما احساس می کنیم نمی توانیم کاری برای مردم اوکراین انجام دهیم.

ما اخیراً موفق شدیم با دو سازمانی که در گذشته با آنها کار کرده‌ایم، همکاری کنیم که بین برندهای مستقیم به مصرف‌کننده و سازمان‌هایی که برای حمایت از پناهندگان اوکراینی کار می‌کنند، همکاری می‌کردند. آنها نیازهای اوکراینی ها را ارزیابی کردند، سپس شرکای قابل کمک را پیدا کردند و سپس مطمئن شدند که محصولات به افراد مناسب در مکان های مناسب می رسد.

همانطور که در حال ساختن یک کسب و کار هستید، ممکن است احساس کنید که پس دادن به تنهایی انجام می شود. اما یافتن شراکت‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا از حوزه‌های مختلف تخصص استفاده کنید و می‌تواند تأثیر شما را به‌طور چشمگیری افزایش دهد.

مرحله ۳: به طور جدی در مورد نوع حمایتی که می‌توانید فکر کنید، فکر کنید. فراهم کنید.

پول دادن بهتر از هیچ کاری نیست، اما پول به تنهایی کمکی نیست. پول بالقوه است – اگر به درستی استفاده شود، می تواند تأثیر بگذارد، اما این یک “اگر” بزرگ است.

آیا راه هایی برای سازمان شما وجود دارد که واسطه مالی را حذف کند و کمک های فوری بیشتری ارائه کند؟ آیا محصول یا خدماتی دارید که بتوانید مستقیماً به یک جامعه نیازمند ارسال کنید؟

چند سال در گذشته، مقاله‌ای را در نیویورک پست خواندم در مورد اینکه چگونه قایق‌ها لاک لاک‌پشت‌ها را خرد می‌کنند، و اینکه گروه‌های پشتیبانی حیات‌وحش برای کمک به تعمیر آن‌ها به گیره‌های سوتین نیاز دارند. من هرگز در طول یک میلیون سال این ارتباط را برقرار نمی کردم. بنابراین، ما یکسری سوتین به سازمان فرستادیم، و آنها از گیره‌ها به روشی که جراحان از بخیه استفاده می‌کنند، استفاده کردند تا پوسته ها را در حالی که خودشان تعمیر می کنند دست نخورده نگه دارید.

پس دادن معنی دار مزایای بی شماری دارد. عمدتاً به جوامع نیازمند (انسانی یا غیر انسانی) کمک می کند. وقتی مکان‌هایی را پیدا می‌کنید که کسب‌وکارتان می‌تواند به‌طور منحصربه‌فردی در بازپرداخت به جوامع تأثیر بگذارد، متوجه می‌شوید که تیم، مشتریان و شرکایتان مایل به تعامل و ارتباط بیشتر خواهند بود. و از آن نقطه شروع، شما قادر خواهید بود به تکامل و رشد برنامه های CSR خود ادامه دهید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی