عمومی

چگونه کسب و کار خود را در فضای شلوغ متمایز کنید بازار

چگونه کسب و کار خود را در فضای شلوغ متمایز کنید
بازار

به اندازه کافی خنده دار است، فضای کودک بسیار سگ خوار است. در روزهای راه‌اندازی اولین شرکت من، خانواده شاد، که پیشگام انقلاب مواد غذایی ارگانیک کودک بود و اکنون با کسب‌وکار جدید من، Healthybaby، که سلامت رشد را ارتقا می‌دهد، چیزهایی دیده‌ام که احساس می‌کنم از یک فیلم جاسوسی خارج شده‌اند. به فعالیت های رقابتی می رسد. حقیقت این است که بسیاری از ما، کارآفرینان، چشم‌اندازی برای شناسایی نیازهای برآورده نشده در بازار داریم، اما ما همیشه اولین بازار نیستیم، و اگر بازار معنادار باشد، دیگرانی هم‌زمان راه‌اندازی می‌کنند، پاشنه‌های پاشنه شما را نیش می‌زنند یا سعی می‌کنند ناهار شما را بخورند. این ماهیت سرمایه داری است. رقابت می تواند شدید باشد و برای ما کارآفرینان وسواسی شکست دادن یک گزینه نیست. چگونه می توانید کسب و کار خود را متمایز کنید در حالی که برندهای زیادی برای جلب توجه مشتری شما رقابت می کنند؟

اصالت می تواند تفاوت را ایجاد کند.

شما یا آن را دارید یا ندارید، و واقعاً نمی‌توانید با مصرف‌کنندگان باهوش امروزی آن را جعل کنید. غیرقابل انکار است که همه ما از برندها و کسب و کارهایی حمایت می کنیم که ارزش های آنها با ارزش های ما همخوانی دارد. من شخصاً فقط در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنم که بنیان‌گذاران مأموریت‌گرا دارند، زیرا می‌دانم که آنها به چیزی بیش از سود متعهد هستند و برای اعتقاداتشان فاصله زیادی را طی می‌کنند. به طور مشابه، تیم هایی از افراد هدفمند بسازید که همیشه ایده آل های شما را در قلب هر تصمیمی نگه می دارند. برای ما، مانترا نوزادان قبل از کسب و کار است.

سه قدم جلوتر از بازار باشید، اما مشتریان را در جایی که هستند با محصولاتی که اکنون دوست دارند ملاقات کنید.

در Healthybaby، ما در حال تعریف مجدد معنای ایمن بودن هستیم. در داخل، زمانی که ما در حال توسعه پوشک خود بودیم، می گفتیم: “پوشک بسیار ایمن که می توانید آن را بخورید.” اما با جدیت تمام، آنچه در عمل به معنای تولید در یک مرکز کلاس جهانی در اروپا است، حذف هزاران ماده‌ای که می‌تواند برای توسعه سالم مضر باشد، تلاش برای آزمایش حتی کمترین میزان آلودگی، و ۱۰۰ بودن آن است. % شفاف با مواد ما. ما از مصرف کنندگان انتظار نداریم که فقط حرف ما را قبول کنند، هر کاری که انجام می دهیم دارای گواهی شخص ثالث است. سفر شخصی والدین من به من دیدگاه منحصر به فردی در مورد اینکه چرا اینها سرمایه گذاری های مناسبی برای نسل های آینده ما هستند، می دهد. با این حال، در دنیای واقعی فرزندپروری، ما هرگز نمی‌توانیم عملکرد را فدای ایمنی یا پایداری کنیم. پوشک ما از نوآوری های گیاهی و چندین فناوری ثبت اختراع استفاده می کند که مانند افراد بزرگ کار می کند، در حالی که ما به سمت گیاهان بیشتر از پلاستیک حرکت می کنیم، هر بار تغییر دهید.

خلاق باشید و پرتاب کنید. وقتی صحبت از آگاهی رانندگی به میان می‌آید، مدل‌ها و کتاب‌های راهنما را از پنجره خارج کنید.

شما باید مخاطبان خود را به همان اندازه که خودتان را می‌شناسید، بشناسید، هنگامی که سیستم عامل اپل تغییر می کند، کاملاً فرصتی برای یافتن مرز جدید و ایجاد مزیت رقابتی است. برندهای بزرگ فقط بر این موضوع تمرکز نمی کنند که چگونه می توانید کلیک بعدی را به طور موثر ایجاد کنید. تنها چیزی که در طول سال های من به عنوان بنیانگذار ثابت مانده است، قدرت ارتباطات معنادار است. ما به عنوان یک برند بی چهره عمل نمی کنیم. وقتی به Healthybaby می‌پیوندید، به‌طور خودکار با دربان شخصی‌تان آشنا می‌شوید. ما می دانیم که وقتی از والدین مراقبت می کنیم، اخبار به سرعت پخش می شود. راه‌هایی برای برقراری ارتباط واقعی بیابید، زیرا این همان چیزی است که همه ما می‌خواهیم.

متعهد شوید که دائماً در حال بهبود باشید.

در حالت ایده‌آل شما در حال ساختن چیزی معنادار با حفظ قدرت هستید، بنابراین دیدگاه خود را حفظ کنید و بازی طولانی را به خاطر بسپارید. از آنچه می خواهید شناخته شوید بپرسید و به دنبال آن باشید. من هنوز فضای ارزشمندتری نسبت به کودک پیدا نکرده‌ام، و بخشی از سلامتی و اعتماد کودک بودن چیزی است که با تجربه‌های سخت در چرخش و بهبود همراه است. هنگامی که مشتری شما از تعهد شما برای انجام بهتر قدردانی می کند، سود قابل توجهی را با وفاداری به شما خواهد داد.

پای را رشد دهید، نه فقط سهم خود را از پای.

من همیشه بر این باور بوده‌ام که بهترین کسب‌وکارها تأثیر مثبت خالصی بر جامعه ما و جهان دارند. با Happy Baby، ما متعهد شدیم که مواد غذایی ارگانیک را برای همه در دسترس قرار دهیم، و ما لابی کردیم که ایالت به ایالت در برنامه WIC گنجانده شود. ما می دانیم که در طول ۱۰۰۰ روز اول زندگی، هر ۱ دلار سرمایه گذاری شده برای بهبود سلامت نوزاد و مادر، ۳۵ دلار باز می گرداند، که برای همه ما از راه های بی شماری از مرخصی والدین با حقوق گرفته تا جامعه ای سالم تر و با تحصیلات بهتر سود می برد. هر دو شرکتی که من ساخته‌ام دارای گواهی B-Corps هستند، به این معنی که مدیریت ما فراتر از رشد درآمد و سودآوری است و به آن بخش اجتماعی به عنوان جایزه فکر می‌کند. هنگامی که ما در تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای کودک هستیم، ذاتاً مسئول حفظ سیاره خود هستیم. راه خود را به سمت تأثیرگذاری بیابید و ممکن است روزی موفقیت رقبای خود را نیز یک پیروزی ببینید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی