عمومی

چگونه کسب و کارهای کوچک محلی از مردم حمایت می کنند اووالده، تگزاس، شهری با 16000 قلب شکسته

چگونه کسب و کارهای کوچک محلی از مردم حمایت می کنند
اووالده، تگزاس، شهری با ۱۶۰۰۰ قلب شکسته

کسب و کارهای کوچک بدون جوامع خود هیچ نیستند. و هنگامی که فاجعه ای نزدیک به خانه اتفاق می افتد، بسیاری از کارآفرینان احساس مسئولیت می کنند که سریع عمل کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که پس از یک مرد مسلح وارد مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، تگزاس شد، در روز سه شنبه، ۲۴ مه، ۱۹ کودک و ۲ بزرگسال را کشت. صاحبان مشاغل محلی، از جمله کسانی که در نزدیکترین منطقه شهری، سن آنتونیو، هستند، به سرعت برای حمایت از خانواده‌های قربانیان تجمع کردند.

- چگونه کسب و کارهای کوچک محلی از مردم حمایت می کنند
اووالده، تگزاس، شهری با 16000 قلب شکسته

ChazzMo’s Barbecueمی گوید: «وقتی این خبر را شنیدم قلبم پاره شد و شکست. >، یک باربیکیو پاپ آپ به سبک تگزاس مرکزی در کاستروویل، شهری در حومه غربی سن آنتونیو. مورنو، که به مدت هشت سال در منطقه Uvalde زندگی و کار کرد و هنوز دوستان و اعضای خانواده زیادی در این نزدیکی دارد، کسب و کار باربیکیو خود را در روزهای اولیه همه‌گیری شروع کرد و از حیاط خلوت خود کباب می‌کرد. او پس از راه‌اندازی کسب‌وکارش در رسانه‌های اجتماعی، تحت حمایت جامعه‌اش قرار گرفت و روی یک سیگاری و کامیون حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کرد تا تجارتش را توسعه دهد.

وجوهی برای خانواده‌های قربانی استhref=”https://www.facebook.com/ChazMos/posts/pfbid02kxF3Hi7TbVZoKH6ZEuPC8Wg8LVs8PJiEyjuMReHHRNAp9TzqUE1EsLy2EqpaFiEhl” صندوق ایجاد شده توسط اولین بانک دولتی Uvalde. او می‌گوید: «این کمترین کاری است که می‌توانم انجام دهم وقتی این زندگی‌های فقیر، بی‌گناه و کوچک از دست رفتند.

دانیل هریس، کهنه کار و کارآفرین سریالی سن آنتونیو که دومین مکان بار خود را باز کرد، میخ زنگ زده، همین دو هفته پیش، به سرعت یک جمع‌آوری کمک مالی نیز آغاز کرد. در تمام این هفته، او ۵۰ درصد از کل فروش مواد غذایی را به خانواده‌های قربانیان اهدا می‌کند، علاوه بر این، وعده‌های غذایی رایگان را برای اولین امدادگرانی که با لباس رسمی از مؤسسه بازدید می‌کنند، معلمان و کسانی که در غم از دست دادن عزیزانشان غمگین هستند، فراهم می‌کند.

بعد از تیراندازی Uvalde، برایان دیویس، مدیر نایل زنگ زده اخیراً با هریس تماس گرفت و به آنها پیشنهاد کرد کاری برای کمک به جامعه انجام دهند. . هریس می‌گوید: «من غاز گرفتم. “ما در بزرگراه به سمت سن آنتونیو هستیم، بنابراین اگر یکی از اعضای خانواده به بیمارستان می رود، می تواند توقف کند و غذای رایگان دریافت کند — ما می خواهیم هر کاری که می توانیم انجام دهیم.”

- چگونه کسب و کارهای کوچک محلی از مردم حمایت می کنند
اووالده، تگزاس، شهری با 16000 قلب شکسته

طی دو روز آینده، فروشگاه قهوه و چای مستقر در سن آنتونیو Amaretti Coffee 100 درصد سود را به خانواده قربانیان اهدا خواهد کرد. بنیانگذار Nirav Amarnath که کمی بیش از شش ماه است که این کسب و کار را اداره می کند، می گوید: “وقتی نزدیک به خانه می شود، فقط می خواهید تا آنجا که ممکن است کمک کنید.” او امیدوار است که سایر مشاغل محلی راه هایی برای نشان دادن حمایت خود در پی این فاجعه بیابند. او می گوید: “مهم نیست مقدار پولی که اهدا می کنید، هنوز هم چیزی است که می تواند به خانواده ها کمک کند که دوران سختی را پشت سر بگذارند.” “به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید الهامات زیادی [از طریق اقدامات خود] منتشر کنید.”

اگرچه اتاق بازرگانی Uvalde در حال حاضر نمی توان برای اظهار نظر تماس گرفت، مشاغل محلی بیشتری حمایت خود را در رسانه های اجتماعی اعلام کرده اند. دو ارائه‌دهنده خدمات تدفین محلی، Rushing-Estes-Knowles Mortuary و Hillcrest Memorial، بیانیه هایی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و گفت که آنها خدماتی را برای خانواده های قربانیان بدون پرداخت هزینه ارائه خواهند کرد. .”>

جشنواره عسل Uvalde امسال، که برای ۱۰ و ۱۱ ژوئن تعیین شده است. شامل فروشندگان خیابانی، حراج بی‌صدا، موسیقی زنده و موارد دیگر، لغو شده است. “قلب ما شکسته است. شهر ما ویران شده است. در غم و اندوه ، شکستگی و اندوه ما ، برای حمایت و دوست داشتن جامعه خود گرد هم خواهیم آمد.” یک سازماندهی در فیس بوک نوشت>

“هر چه بیشتر در جامعه خود سرمایه گذاری کنید، آنها بیشتر روی شما سرمایه گذاری می کنند.” “من می‌خواهم ما را درختی بدانم که لنگر می‌اندازد و برای همیشه بخشی از جامعه می‌شود. هر چه درخت ما بیشتر میوه بدهد، بیشتر به محله‌مان برمی‌گردانیم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی