عمومی

چگونه می توان مطمئن بود که یک نفر رهبری استثنایی دارد مهارت ها؟ به 2 کلمه می رسد

چگونه می توان مطمئن بود که یک نفر رهبری استثنایی دارد
مهارت ها؟ به ۲ کلمه می رسد

دوره دیجیتال باعث انحطاط آهسته در توانایی ما برای برقراری ارتباط و حل مشکلات می شود. به طور خاص، بخشی از ارتباطات که به یک رهبر خوب، و حتی به کلمات گفتاری نیاز ندارد: گوش دادن فعال.

این روی همه نسل های کاری و سنین افراد ۲۴/۷ به برنامه های تلفن همراه، پیامک، ایمیل، و رسانه های اجتماعی متصل هستند. این تقریباً همه ما هستیم. سرعت ارتباط با ۱۴۰ کاراکتر یا کمتر مطمئناً راحت است، اما توانایی ما برای درگیری کلامی با گوش‌هایمان در حال کاهش است. این برای رهبری در دنیای تجارت خوب نیست.

موقعیت‌های خاصی از ما می‌خواهند که شجاعانه از پشت مناطق راحتی دیجیتال خود بیرون برویم و به طور مستقیم – رو در رو یا تلفنی – با غیرقابل پیش بینی بودن احساسات انسانی برخورد کنید. به عبارت دیگر، مواردی وجود دارد که ما را به تعامل انسان با انسان فرا می‌خواند تا فعالانه به مشکلی گوش دهیم که در غیر این صورت ممکن است گم شود یا از طریق ارتباطات دیجیتال منتقل نشود. این همان کاری است که نسل‌های گذشته قبل از اینکه استیو جابز روی صحنه MacWorld برای معرفی آیفون در ۲۰۰۷ قدم بگذارد، انجام می‌دادند.

فعال کردن گوش دادن فعال شما

مهارت‌های گوش دادن فعال قوی در مکالمه، پایه و اساس ارتباطات انسانی عالی است. رفتارهای کمی به اندازه توجه به آنچه مردم برای گفتن دارند، مکالمه را تقویت می کند. این نشان دهنده احترام و حس کنجکاوی برای آنچه می‌خواهند بگویند.

متأسفانه، گوش دادن فعال یکی از مهارت‌هایی است که کمتر آموزش داده شده است. در رهبری مطالعات تأیید می کند که بیشتر ما شنوندگان ضعیف و ناکارآمد هستیم. وقتی ۱۰ دقیقه با رئیس، همکاران یا مشتریان خود صحبت می‌کنید، مطالعات نشان می‌دهد که ما به کمتر از نیمی از مکالمه توجه می‌کنیم. قطعاً من خودم مقصرم

به‌عنوان یک رهبر، تقویت مهارت‌های گوش دادن فعال برای حل مشکلات، توسعه اعتماد و به دست آوردن قلب و ذهن افراد بسیار مهم است. مردم. در اینجا پنج کاری وجود دارد که می توانید برای توسعه مهارت های گوش دادن فعال خود انجام دهید.

۱٫ حواس پرتی را از بین ببرید

وقتی شخصی شخصاً به شما نزدیک شد، کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و تمام توجه خود را به گوینده معطوف کنید. چیزی که شما به صورت غیرکلامی با آن ارتباط برقرار می کنید این است که “من به آنچه شما باید بگویید علاقه مند هستم.”

۲٫ افکار خود را پارک کنید

افکار خود را در لحظه و نیاز خود به رد کردن، پارک کنید. زمان شما فرا خواهد رسید که به آنچه شنیده اید فکر کنید یا نظر خود را بیان کنید. در حالی که گوینده در حال بیان موضوع خود است، بهترین گوش دادن فعال شما بدون قضاوت نشان داده می‌شود — نشان دادن صبر و تمرکز روی گوینده بدون اینکه در ذهن شما نظری ایجاد کند.

۳٫ وارد کفش های طرف مقابل شوید

وقتی با مکالمه ای مواجه می شوید که احتمال تشدید تنش وجود دارد، آن را با درخواست از طرف مقابل پراکنده کنید. یا کمک او برای روشن کردن آنچه در حال صحبت است. به عنوان مثال: “من می خواهم مشکل شما را بهتر درک کنم. آیا به من کمک می کنید؟” این در مورد نشان دادن همدلی برای افزایش درک شما است.

۴٫ “سکوت معتبر” را تمرین کنید

با تمرین سکوت اصیل، به خود اجازه می دهید با ناشناخته ها راحت باشید، در پس زمینه و در پس زمینه بمانید لحظه، و اجازه دهید احساسات واقعی شما ظاهر شود. سکوت را با تنش اشتباه نگیرید. اگر تنش وجود داشته باشد، ادراک زمان به طرز وحشتناکی تحریف می شود. از سکوت واقعی استفاده کنید تا مکالمه به طور طبیعی جریان داشته باشد و هر دو طرف بتوانند بدون فشار مسائل را پردازش کنند.

۵٫ از زبان بدن خود آگاه باشید

برای اینکه به طرف مقابل نشان دهید که واقعاً به آنچه می گوید اهمیت می دهید، گوش دادن فعالانه نیاز دارد. زبان بدن خوب و نشانه های غیر کلامی به عنوان مثال، سر خود را تکان دهید، لبخند بزنید، خم شوید، تماس چشمی برقرار کنید و گهگاه برای تشویق گوینده به ادامه دادن، «بله» بگویید. آسیب‌های رایج گوش دادن فعال عبارتند از: نگاه کردن به ساعت، لپ‌تاپ یا تلفن هوشمند، بی‌قراری با چیزها، یا ضربه زدن با پا یا ناخن‌هایتان روی زمین یا میز.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی