عمومی

چگونه می توانید به کسی بگویید که برای یک رهبر بودن چه چیزی لازم است؟ مراقب هر یک از این 5 نشانه باشید

چگونه می توانید به کسی بگویید که برای یک رهبر بودن چه چیزی لازم است؟
مراقب هر یک از این ۵ نشانه باشید

از سال ۲۰۰۰، تقریباً ۷۰ درصد ایالات متحده نیروی کار از کار خارج شده است.

کارگران ممکن است برای انجام کارهای مورد نیاز کار حاضر شوند، اما با تمام وجود ظاهر نشوید زیرا به کار خود علاقه ای ندارند.

هیچ رهبری نمی‌خواهد کارگری بی‌انگیزه و بی‌انگیزه در تیم خود داشته باشد. به بهره وری آسیب می رساند و روحیه را پایین می آورد. این سوال پیش می‌آید: در دورانی که کارکنان در یکی از مخاطره‌آمیزترین زمان‌های تاریخ ما به شدت پاسخ می‌دهند، چگونه واقعاً کارمندان خود را درگیر می‌کنید و به آنها انگیزه می‌دهید؟

<. div class="standardText" readability="33">

این یک نقطه شروع عالی برای بحث های قدرتمندی است که من اغلب با مشتریان مربیگری اجرایی خود دارم. این چیزی است که من اغلب به آنها می گویم:

۱٫ به آنها کاری بدهید که معنا و هدف داشته باشد

مطالعات نشان داده است کارگرانی که دارای هدف هستند متمرکز، خلاق و انعطاف پذیرتر هستند. رهبران باید تمرین کنند که به کارمندان خود یادآوری کنند که چگونه کار آنها تفاوت ایجاد می کند و زندگی افرادی را که به آنها خدمت می کنند تغییر می دهد. کارمندان اغلب احساس خوشحالی و مشارکت بیشتری می‌کنند، زیرا می‌توانند به معنای عمیق‌تر کارشان و نحوه ارتباط کارشان با مأموریت شرکت یا اهداف شخصی و حرفه‌ای خودشان ارتباط برقرار کنند.

۲٫ قدرت خود را به اشتراک بگذارید

مطالعات نشان می‌دهند که وقتی رهبران فداکار بیشتر بر کارمندان خود تمرکز می‌کنند تا روی خودشان – از جمله به اشتراک گذاشتن قدرت و حتی موقعیت خود – بهره‌وری را افزایش می‌دهد. متوجه خواهید شد که این رهبران استثنایی در سنگرها پایین می آیند و در کنار افراد خود کار می کنند و در سطح عمیق تری با آنها ارتباط برقرار می کنند که باعث ایجاد اعتماد می شود.

۳٫ ترس را از بین ببرید

با ایجاد احساس پذیرش و جو تشویق و تمجید از کار خوب شروع کنید. با ارائه آزادی و مالکیت فراوان به کارمندان، دادن صدایی برای بیان ایده هایشان، و اجازه دادن به ریسک ها و مرتکب شدن اشتباهات به عنوان بخشی از یادگیری و رشد، ترس را از جو دور کنید.

۴٫ انتظارات واضحی را تعیین کنید

کارمندان با دانستن هرچه بیشتر اطلاعات در رسیدن به یک هدف مشترک انگیزه می‌یابند. و رهبران بزرگ با برقراری ارتباط مداوم در مورد مسیر حرکت اتوبوس، رهبری را ارائه می دهند. یک مطالعه تحقیقاتی گالوپ نشان داد که یکی از پنج دلیل اصلی ترک سیگار ناشی از نداشتن اهداف و انتظارات روشن هر رهبر باید این سوال را بپرسد: آیا اعضای تیم من می دانند که از آنها چه انتظاری می رود؟

۵٫ آنها را به سمت موفقیت هدایت کنید

در دنیای ورزش، داشتن مربی برای ورزشکاران برتر ضروری است. اما وقتی نوبت به دنیای تجارت می رسد، کوچینگ کالای کمیاب است. مدیران معمولاً زمان یا دانشی ندارند یا ارزش آن را نمی بینند. این باور در مورد مربیگری نیاز به تغییر دارد زیرا، صادقانه بگوییم، مدیرانی که مربیان خوبی هستند، در زمان کمتری نتایج بهتری به دست می‌آورند، بهره‌وری تیم را افزایش می‌دهند و در نهایت رهبران بیشتری را از پیروان خود توسعه می‌دهند. کوچینگ در بهترین شکل خود نباید یک فرآیند رسمی و شیک باشد که به بودجه زیادی نیاز دارد (ما به مشتریان خود یک مدل ساده ارائه می دهیم که می توانند در چند جلسه کوتاه بیاموزند). هنگامی که اصول مربیگری را مشخص کردید، این به سادگی یک فرآیند گفتگوی متقابل و مثبت است که شامل پرسیدن سؤال، مشاوره، ارائه پشتیبانی، پیگیری برنامه ریزی عملی و اختصاص زمان برای کمک به رشد یک کارمند است. سپس، هنگامی که کارمندان با بهترین خود ظاهر می‌شوند، شاهد اتفاقات جادو باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی