چگونه عرق کردم و گل آلود شدم و آبجوی بدون الکل را خنک ساختم. نکته: آبجو خوشمزه
چگونه عرق کردم و گل آلود شدم و آبجوی بدون الکل را خنک ساختم.
نکته: آبجو خوشمزه
بیل شوفلت، ۳۹ ساله، در سال ۲۰۱۷ کسب و کار آبجوی صنایع دستی خود را در بخش رو به زوال صنعتی در حال رونق آغاز کرد. – دم کرده های الکلی Shufelt شرط میبندد که بسیاری از افراد غیر نوشیدنی مانند او وجود دارند که میخواهند لاگرها و IPAهایی با طعم بهتر از آب داشته باشند و برای شامهای فانتزی و همچنین خط پایان مناسب باشند. از آن زمان، شرکت آبجوسازی اتلتیک او، مستقر در استراتفورد، کانکتیکات، حدود ۷۵ میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرده است. فروش در سال گذشته نزدیک به ۳۷ میلیون دلار بود و دمنوشهای غیرالکلی، در حالی که هنوز بخش کوچکی از بازار جهانی آبجوی دستساز با دلاری ۱۰۹ میلیارد دلاری را تشکیل میدهند، سریعترین رده در حال رشد آن هستند. با این حال، قبل از کمک به ایجاد این شتاب، Shufelt با افراد زیادی روبرو شد که ایده او را برای یک محصول سخت بلعیده بودند. — همانطور که به داگ کانتور گفته شد
من عاشق آبجو دستی هستم، اما در سال ۲۰۱۳ نوشیدن را متوقف کردم. به عنوان یک معامله گر در یک صندوق تامینی کار می کردم و چهار یا پنج شب در هفته سر کار بودم. من روی عملکرد در همه چیز، از کار گرفته تا آمادگی جسمانی، و الکل چیزی به زندگی من اضافه نکرد. من را در حالت بی قراری رها کرد و خواب و تغذیه ام را تحت تاثیر قرار داد.
یک شب پس از اینکه الکل را ترک کردم، من و همسرم داشتم به سمت شام می رفتم، و من در مورد اینکه غیر الکلی خواهند بود و این چه نیازی بود که برآورده نشده بود. در نهایت، او گفت: “این یک ایده شگفت انگیز است! به خودتان گوش کنید.” به این نکته اشاره کرد تا من متوجه شدم که من حتی یک ایده دارم.
من هرگز قصد کارآفرینی نداشتم. ، اما متوجه شدم که چه فرصت بزرگی در اختیار داشتم. نه تنها یک فرصت تجاری، بلکه فرصتی برای تأثیر مثبت بر زندگی دهها میلیون نفر با دادن گزینه آبجوی عالی که برای شما بهتر است و میتواند بخشی از روال روزانه شما باشد. نزدیک به ۱۵ میلیون مورد ثبت شده بزرگسالان از اختلال مصرف الکل در ایالات متحده وجود دارد که من آن را فرصتی برای سرد کردن اعتدال دیدم.
قبل از اینکه کارم را ترک کنم، دو سال برنامه ریزی تجاری انجام دادم. وقتی من کار را ترک کردم بسیاری از همکارانم مات و مبهوت شدند. و افراد در صنعت آبجوسازی خیلی خوب به من توصیه کردند که پول یا زمان زیادی را روی این ایده سرمایه گذاری نکنم. آبجو بدون الکل فروش بسیار پایینی داشت. اما من نظرسنجی انجام دادم و با خرده فروشان ملاقات کردم، بنابراین می دانستم که مردم این را می خواهند.
به کنفرانس ها رفتم و در تابلوهای پیام پست کردم یکی از بنیانگذاران را پیدا کنید که در سمت تولید آبجو با استعداد بود. از میان صدها نفری که با آنها صحبت کردم، تنها جان واکر، یک آبجوسازی اصلی در سانتافه، گفت: “من متوجه شدم.” ما شروع به آبجوسازی خانگی در کوزه های Gatorade کردیم، هر بار یک چیز را تغییر دادیم و هر متغیر را آزمایش کردیم. فقط دو نفر در یک انبار خالی و آزمون و خطا.
ایده اصلی ما این بود که قرارداد را در تاسیسات بزرگتر انجام دهیم، اما ما تقریباً همه آبجوسازان در کشور رد شدند. آنها در نهایت به ما لطف بزرگی کردند. از آنجایی که ما مجبور بودیم به سمت ساخت یک کارخانه آبجوسازی برویم، اکنون میتوانیم خودمان همه عناصر کیفیت خود را کنترل کنیم.
در ابتدا با مخالفتهای زیادی مواجه شدیم. از سرمایه گذاران بالقوه – قیمت ساخت حدود ۳ میلیون دلار بود و ریسک آن بسیار زیاد بود. هیچ تأسیسات آبجوسازی دیگری در کشور به آبجو غیر الکلی اختصاص داده نشد. در نهایت، ما توانستیم تیمی از سرمایه گذاران فرشته را جمع آوری کنیم. این یک جهش ایمانی “اگر بسازی، می آیند” بود. هنگامی که آبجو شروع به طعم خوب کرد، شروع به ساخت و ساز کردیم.
ما در ماه مه ۲۰۱۸ افتتاح شدیم و در اوایل فروش آسانی وجود نداشت. . من در سراسر نیوانگلند میرفتم و تستهای چشایی کور انجام میدادم و در رویدادها حاضر میشدم. آن تابستان اول، حدود ۶۵ رویداد ورزشی انجام دادم – ساعت ۳ صبح از خواب بیدار شدم، به جایی رانندگی کردم، در خط پایان آبجو دادم و با مشتریان صحبت کردم. همچنین در بیش از نیمی از مسابقات دویدم. اگر عرق کرده و گل آلود باشید و با افرادی که به تازگی مسابقه را به پایان رسانده اند یک آبجو به اشتراک می گذارید، یک سطح از اصالت وجود دارد.
از طریق شبکههای مداوم، ملاقاتی با خریداران منطقهای از Whole Foods داشتم. این نقطه عطف بود. با بطری های قهوه ای بدون برچسب که من و جان در گاراژ والدینش پر کرده بودیم، وارد شدم. اما آنها فراتر از بسته بندی را دیدند و به ما آزمایشی هفت فروشگاهی دادند. از روز اول نمیتوانستند آن را در قفسهها نگه دارند و آن را به تمام نیوانگلند گسترش دادند. اکنون ما در اکثر خرده فروشان بزرگ، در هر ایالت، و همچنین کانادا، استرالیا و اروپا هستیم.
به مرور زمان. ، شروع به دریافت سفارشات از خرده فروشان و توزیع کنندگان کردیم که بسیار بزرگتر از آنچه انتظار داشتیم بود. ما هر ماه ۳۰، ۴۰، ۵۰ درصد رشد داشتیم، بنابراین یک دسته تانک مستعمل خریدیم و ظرفیت خود را دو برابر کردیم. سپس شروع به پرواز در سراسر کشور کردم و به دنبال یک کارخانه آبجوسازی دوم برای خرید بودم. خنده دار است – فقط چند سال قبل، هیچ شباهتی به بازار وجود نداشت. فقط همین گوشه خاکی قدیمی خواربار فروشی وجود داشت که ۳۰ سال بود که تغییر نکرده بود. اما این تقاضا بدیهی بود. اغلب چیزها در یک دید آشکار پنهان می شوند.
کاوش بیشتر در ۵۰۰۰ شرکت