عمومی

چگونه صاحبان مشاغل می توانند از تاخیر Google برای حذف استفاده کنند کوکی های شخص ثالث به نفع آنها

چگونه صاحبان مشاغل می توانند از تاخیر Google برای حذف استفاده کنند
کوکی های شخص ثالث به نفع آنها

در چند سال گذشته، تبلیغ کنندگان در مورد گوگل شنیده اند دور شدن آشکار از کوکی شخص ثالث. این یک معامله بزرگ است، و بیشتر افراد صنعت تبلیغات به دلیل پیامدهایی که بر توانایی آنها برای هدف قرار دادن و ردیابی مشتریان در رفتار آنلاین آنها خواهد داشت، توجه زیادی دارند. ناتوانی در ردیابی آسان داده‌های جستجو و خرید مصرف‌کننده پیامدهای درآمدی زیادی برای تبلیغ‌کنندگان دارد، اما بر سایر مشاغل نیز تأثیر می‌گذارد.

اما، مالکان کسب و کار عموماً تمایل دارند کمتر در مورد اینکه تغییرات چگونه بر آنها تأثیر می گذارد آگاه باشند. توانایی تبلیغ محصولات خود و دستیابی به مشتریان جدید. اخیراً گوگل اعلام کرده است که این تغییر را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق می اندازد و به صاحبان مشاغل و رهبران تبلیغات فرصتی می دهد تا سرعت خود را افزایش دهند. در اینجا چیزی است که باید بدانید این حرکت چگونه بر تجارت شما تأثیر می گذارد و چگونه می توانید تهیه کنید.

اول، چگونه به اینجا رسیدیم؟

نگرانی های مربوط به حریم خصوصی هم مصرف کنندگان و هم دروازه بانان صنعت را وادار کرده است که سیستم های ردیابی داده های ما را به صورت آنلاین زیر سوال ببرند. . مصرف‌کنندگان در مورد نحوه کسب درآمد از داده‌هایشان آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند، و بهره‌برداری از داده‌های مخفی یک پرچم قرمز مهم مصرف‌کننده است. در واقع، ۸۰ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که در صورت تمایل، برندی را رها می‌کنند. داده ها بدون اطلاع آنها استفاده می شود.

در همین حال، تقاضا برای شخصی‌سازی در حال افزایش است و مصرف‌کنندگان انتظار راه‌حل‌های همه‌کانالی را از کسب‌وکارها دارند. خرید آنها را آسان کرده و در وقت آنها صرفه جویی کنید. شخصی‌سازی و تجربه‌های همه‌کانالی هر دو نیازمند استفاده از داده‌ها برای اجرای خوب هستند.

این دو احساس مصرف‌کننده در تضاد هستند. پارادایم تبلیغات دیجیتال فعلی، که در آن داده های خصوصی اغلب برای منافعی فراتر از منافع مصرف کننده مورد سوء استفاده قرار می گیرند. تحرکات اخیر نهادهای قانونگذار و غول های فناوری تلاش کرده اند این علایق را با یکدیگر هماهنگ کنند و آینده تبلیغات دیجیتال در تعادل است. برای روشن نگه داشتن آینده کسب و کارتان، گام های آگاهانه ای بردارید تا برای هر یک از تصمیمات آماده شوید.

با ناشرانی که از قبل فکر کرده اند شریک شوید

شایان ذکر است که دور شدن از کوکی‌های شخص ثالث احتمالاً تنها سنگر غول‌های تبلیغاتی مانند متا و گوگل را افزایش می‌دهد و دسترسی را تضعیف می‌کند. به منابع داده معتبر برای سایر ناشران که بخش مهمی از اکوسیستم تبلیغاتی هستند.

خوشبختانه، تعدادی از ناشران در مورد راه حل های هویتی سازگار با حریم خصوصی آگاهی پیدا کرده اند. همکاری با ناشرانی که به این نوع داده‌ها برای تبلیغات برنامه‌ریزی شده دسترسی دارند، احتمالاً راه‌حل مهمی برای پیشروی صاحبان مشاغل خواهد بود. علاوه بر این، می‌توانیم از ناشران درباره نحوه تطبیق آنها با انتهای کوکی شخص ثالث بیاموزیم.

درباره راهکارهای هویت جدید بیاموزید

به لطف دور شدن قریب الوقوع Google از کوکی ها، صنعت هویت دیجیتال در حال رونق است. بازار جهانی این بخش پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۶ به ۴۹٫۵ میلیارد دلار برسد. چرا ? راه حل های هویتی جدید که با حریم خصوصی سازگار هستند، پایه و اساس آینده تبلیغات دیجیتال را ایجاد خواهند کرد.

چند مورد راه‌حل‌های امیدوارکننده شامل هدف‌یابی متنی است که از پردازش زبان طبیعی برای تطبیق محتوا با مصرف‌کنندگان بدون نیاز به شیوه‌های تهاجمی حریم خصوصی استفاده می‌کند، و آدرس‌پذیری، که هدف آن استفاده از منابع داده خصوصی کمتر برای شناسایی و ناشناس کردن مصرف‌کنندگان است.

مالک داده های خود باشید

در پایان روز، تبلیغ‌کنندگانی که داده‌های آنها را در اختیار دارند، آمادگی بیشتری برای مقابله با چالش یک اکوسیستم تبلیغات دیجیتال جدید دارند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که جمع آوری داده های خود را بهینه کنید، مشتریان خود را وادار به انتخاب کنید و یک استراتژی بازاریابی ارائه دهید که همچنان ارزشی را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، تقویت استراتژی داده بخش اول فرصتی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند که این کار را جدی می گیرند. ایجاد روابط عمیق تر، شفاف تر و ارزش محور با مخاطبان و داده های آنها می تواند تلاش های تبلیغاتی شما را به ارتفاعات بی سابقه ای برساند.

در حالی که گوگل تمایل دارد تصمیمی بگیرد که تبلیغات و بازاریابی را تغییر دهد، تغییر تنها عامل ثابت در این زمینه است. کسب‌وکارها قبل از کوکی‌های شخص ثالث موفق بوده‌اند، و بسیاری بدون کوکی‌ها به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. برای اینکه از تغییرات جلوتر بمانند، صاحبان مشاغل فقط باید مطلع باشند و برای آماده شدن اقدام کنند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی