عمومی

چگونه سرمایه گذاری در سئو می تواند ارزش سهام بلند مدت ایجاد کند؟

چگونه سرمایه گذاری در سئو می تواند ارزش سهام بلند مدت ایجاد کند؟

توسط Kahl Orr، بنیانگذار Rise، یک آژانس بازاریابی دیجیتال که وب‌سایت‌هایی با عملکرد بالا برای برخی از برندهایی که سریع‌ترین رشد را دارند می‌سازد.

سرمایه گذاری در SEO برای کسب و کار شما یک استراتژی بلندمدت که می تواند به شما کمک کند در Google SERPS رتبه بالاتری داشته باشید و کسب و کار بیشتری را در سال های آینده برای شما به ارمغان بیاورد.

می دانید که سئو ضروری است ، اما به چه معناست؟ چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟ آیا ارزش هزینه و زمان سرمایه گذاری را دارد؟

سرمایه گذاری جدی در سئو می تواند ارزش سهام بلندمدت را در وب سایت شما ایجاد کند. با در نظر گرفتن سایت خود به عنوان املاک دیجیتال و متعهد به این استراتژی، بازگشت سرمایه شما می تواند در طول زمان افزایش یابد. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، سریعتر نتیجه را خواهید دید.

این یک ماراتن است، نه یک اسپرینت

اقتدار دامنه. چیست؟ در اصل، این یک امتیاز مرتبط با وب سایت شما است که نشان می دهد رتبه شما در موتورهای جستجو چگونه است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، احتمال اینکه در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید بیشتر می شود. در ابتدا، ایجاد اعتبار دامنه به دلار و زمان نیاز دارد. با این حال، هنگامی که از آستانه عبور کردید، و اعتبار کافی برای اعتماد گوگل و سایر وب سایت ها ایجاد کردید، و در صفحه اول برای کلمات کلیدی هدف خود قرار گرفتید، ترافیک شما می تواند به هدیه ای تبدیل شود که همچنان ادامه می دهد.

بازاریابی دیجیتال سنتی در رابطه با آنچه که برای آن پرداخت می کنید و دریافت می کنید، یک به یک است. اگر x خرج کنید، y دریافت خواهید کرد. اگر y بیشتری می خواهید، باید مقدار بیشتری از x خرج کنید. این راه حلی است که می تواند در کوتاه مدت به نتایج فوری منجر شود. شما می توانید دلارهای تبلیغاتی خود را برای بازاریابی Pay Per Click و تبلیغات گوگل خرج کنید، اما وقتی متوقف می شوید چه اتفاقی می افتد؟ چشم‌انداز به خوبی خشک می‌شود.

می‌تواند هر جایی از چهار ماه تا یک سال این کار را به روش صحیح انجام دهید، اما با ایجاد سئو و حضور دیجیتال خود، وابستگی خود را به بازاریابی سنتی با پول کاهش می دهید. سئو تا حد زیادی ایجاد ارزش سهام است تا هزینه مستقیم. دلارهای بازاریابی شما از دست نمی رود. آنها به شکل محتوای با کیفیت و اعتبار دامنه در حضور دیجیتال شما پارک می شوند. ارزش دارد. مانند پرداخت وام مسکن شما، ارزش سهام را در دارایی دیجیتال شما ایجاد می کند.

سرمایه گذاری و انجام کار از قبل یک استراتژی مقرون به صرفه در دراز مدت است. با گذشت زمان، می‌توانید انرژی و دلارهای تبلیغاتی کمتری خرج کنید و همچنان بازدهی قابل توجهی را از نظر مشتریان و مشتریانی که Google مدام به دامان شما می‌ریزد، مشاهده کنید.

چگونه اقتدار ایجاد کنیم

به چه معناست که اقتدار ایجاد کنیم؟ شما می توانید از خود بپرسید: “آیا من در مورد موضوع مرجع هستم یا کلمه کلیدی؟ آیا در آن موضوع به من اعتماد دارند؟” چگونه تعیین می شود؟

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارد که Google نمی‌تواند به صورت دستی ارزیابی کند، بنابراین آنها با نگاه کردن به سایت‌هایی که قبلاً به آنها اعتماد دارند، فرآیند را جمع‌سپاری می‌کنند. رفتار کاربرانشان نشان دهنده اعتماد آنهاست. آنها نگاه می کنند که آن سایت ها به چه کسانی لینک می دهند. اگر تعداد زیادی سایت به شما پیوند داده شود یا محتوای وب سایت شما را به نمایش بگذارند و به اشتراک بگذارند، گوگل بهتر می تواند در مورد اعتماد شما تصمیم بگیرد و رتبه شما را بالاتر ببرد. ایجاد عمدی روابط سودمند متقابل با سایر سازمان‌هایی که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، لینک‌سازی نامیده می‌شود.

سنگ‌های ساختمان پیوند

ساخت یک شبکه بک لینک مستحکم نیاز به خلاقیت، گسترش و ایجاد رابطه دارد. فروشندگان و مشتریان خود را ارزیابی کنید و بفهمید که آیا می توانید شراکت های استراتژیک را ایجاد کنید که در آن ارزش با پیوند دادن به وب سایت شما ایجاد می شود. دلایلی برای ذینفعان ایجاد کنید تا با شما پیوند برقرار کنند و با افرادی که مخاطبانشان از پیوند دادن به شما ارزش کسب می کنند، روابط ایجاد کنید. عنصر اصلی دیگر ایجاد اقتدار، ایجاد محتوای ارزشمند است. بر تولید مقالات قابل توجه تمرکز کنید که به تمام سوالات احتمالی کاربران پاسخ می دهد. اگر کیفیت قطعات پایین تر است، وسوسه نشوید که بیشتر منتشر کنید. لینک بیلدینگ بدون محتوای با کالیبر بالا برای لینک دادن بی نتیجه است.

SEO فرصتی است برای اطمینان از یافتن شرکت شما توسط افرادی که به دنبال آنچه می خواهند می گردند. هرچه اقتدار بیشتری به دست آورید، کاربران و فرصت‌های بیشتری را جذب می‌کنید. پس از کسب رتبه بالا، انتشار محتوای جدید زودتر به تعداد بیشتری از مخاطبان شما دسترسی پیدا می‌کند. اگر محتوای خوبی باشد، دیگران به احتمال زیاد آن را به اشتراک می گذارند و به آن لینک می دهند، که می تواند به شما کمک کند حتی رتبه بالاتری کسب کنید. اجباری نیست به همین دلیل به آن ارگانیک می گویند.

سرمایه گذاری در املاک دیجیتال خود، وب سایت شرکت شما، با صرف دلارهای بازاریابی برای سئو می تواند به شما دارایی در قالب محتوا و اعتبار دامنه که می تواند منجر به فروش بیشتری از Google شود. این معادل انتقال کسب و کار شما از یک جاده خاکی در یک شهر کوچک به وسط میدان تایمز است. زمان، صبر و دلار می‌طلبد، اما وقتی آنجا هستید، سود شما را به همراه خواهد داشت.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی