عمومی

چگونه زمانی که هیچ چیزی ندارید رهبری کنید

چگونه زمانی که هیچ چیزی ندارید رهبری کنید

یک شب چهار پیتزا برای تیم اجرایی. جسی، مدیرعامل، با خستگی جلسه را ترک کرد. از نو.

زمانی که شرکت یک استارت‌آپ بود، جسی پر از زندگی بود و به همه الهام می‌داد تا بهترین کار خود را به کار گیرند. هر روز. حالا دیگر چیزی برای دادن نداشت (به جز عصبانیت های گاه و بیگاه). و با این حال، شرکت به شدت به رهبری او نیاز داشت زیرا آنها معاملات بزرگی داشتند. دوباره.

خستگی، شیره‌خورده، دود شده. خرد شده، نان تست شده. کلمه خود را انتخاب کنید، همه آنها به این معنی است که شما تمام شده اید. راه حل کوتاه مدت نیازمند خودمراقبتی فوری و دلسوزانه همراه با ارتباطات بسیار صریح است که به طور موثر انتظارات را مدیریت می کند. راه حل بلندمدت به فرهنگ سازمانی شما عمیق تر می شود و انتخاب با عشق رهبری می شود. .

۶ روش آماره برای مقابله با فرسودگی

۱٫ اکنون تریاژ و درمان کنید. بپذیرید که سطح تحلیل شما نیاز فوری به توجه دارد (برای اقدام به حمله قلبی نیاز ندارید!). ابتدا پنج چیز را فهرست کنید که فوراً شما را پر می کند، به عنوان مثال. موسیقی، طبیعت، ماساژ، خواب و غیره. اکنون متعهد شوید که برنامه خود را برای این هفته و هفته آینده تغییر دهید تا زمانی را برای آن فعالیت های جوان کننده اختصاص دهید. آنها را برنامه ریزی کنید. هر چیز دیگری را که کاملاً حیاتی نیست لغو کنید، و بگویید که یک مشکل سلامت شخصی دارید که نیاز به توجه دارد. (می توانید بعداً بیشتر توضیح دهید؛ یا نه).

۲٫ بسیار واضح ارتباط برقرار کنید.به تیم خود اجازه دهید تا بداند که خیلی سخت کار کرده اید و اکنون به استراحت نیاز دارید. درام اضافه نکنید، فقط حقیقت ساده را بیان کنید. به آن‌ها اطمینان دهید که به فوری‌ترین مسائل ادامه می‌دهید و کاملاً انتظار دارید که به اوج بازی خود بازگردید. و اینکه می‌بینید که برخی چیزها باید تغییر کنند تا همه بتوانند سالم باشند و در درازمدت بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

۳٫ از خود بپرسید که چه سودی دارد؟ از خود بپرسید که چه مزیت روانی از مشغله زیاد به دست می آورید که به طور مداوم از رفاه خود غافل می شوید. بپرسید که اگر سرعتتان را کم کنید ممکن است از چه اتفاقی بیفتد. این سوالات را نیز از تیم خود بپرسید. سپس به روش‌های سالم‌تر دیگری فکر کنید که می‌توانید آن نیازها را برآورده کنید.

۴٫ جایگزین‌ها را کاوش کنید.پنج دقیقه وقت بگذارید تا به خودتان اجازه دهید راه‌های متفاوتی برای رهبری بودن تصور کنید که هم سازنده و هم پایدار باشد. واقعا ببین، ببینمت اگر مخالفت ها یا مقاومت هایی مطرح شد، فقط به گزینه های مثبت توجه کنید و مدام تصور کنید.

۵٫ به دنبال تغییر عمیق‌تر بروید.وقتی مقداری انرژی دوباره به دست آوردید، تصویری ذهنی از اینکه چگونه پیشروی را هدایت خواهید کرد، ترسیم کنید. خودتان را هم بسیار مؤثر و با انگیزه ببینید و هم از نظر حیاتی سالم و متعادل باشید. حال در نظر بگیرید که برای حمایت از این چشم انداز، چه سه چیز را باید در فرهنگ سازمانی خود تغییر دهید.

۶٫ یک رهبر با قدرت عشق باشید. در مورد اینکه چگونه و چرا می توانید با عشق رهبری کنید تا رفاه و عملکرد سازمان خود را بهینه کنید، بیاموزید که از رفاه شما نیز حمایت می کند. با اجرای چارچوب تجاری Amare Way مبتنی بر عشق، می‌توانید reelcom-20″.

از اعلامیه مهماندار هواپیما درباره قرار دادن ماسک اکسیژن خود در ابتدا مطلع هستید تا بتوانید سپس مراقب دیگران باشیم؟ مشابه همان قانون بر اینجا نیز حکم فرماست. به خود اجازه ندهید که دچار فرسودگی شوید و یا مستقر شوید. با خودتان خوب باشید تا بتوانید از عظمت خود برای تقویت موفقیت بلندمدت شرکت خود بهره ببرید. این یک عمل عاشقانه بسیار سودآور است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی