عمومی

چگونه رهبران باهوش عاطفی از مک دونالد استفاده می کنند قانون چک دستمزد برای آرام کردن اضطراب و الهام بخش وفاداری واقعی

چگونه رهبران باهوش عاطفی از مک دونالد استفاده می کنند
قانون چک دستمزد برای آرام کردن اضطراب و الهام بخش
وفاداری واقعی

در حال حاضر نگرانی‌های زیادی در جهان وجود دارد. اضطراب زیاد. شاید خودتان مقداری از آن را حمل می کنید.

اگر چنین است، در اینجا چیزی است که ارزش دانستن دارد. زیرا افراد با هوش هیجانی بسیار بالا سه نکته کلیدی در مورد اضطراب را درک کنید:

  • اول، ریشه در احساسات دارد. این در مورد پیوند ترس و تخیل است.
  • دوم، مسری است. هیچ چیز مانند سایر افراد نگرانی را گسترش نمی‌دهد.
  • و سوم، گاهی اوقات بهترین راه برای حل ترس‌های خود این است که راه‌هایی برای کمک به دیگران برای غلبه بر ترس‌های خود پیدا کنید.

<. div class="standardText" readability="39">

با آن، بیایید در مورد تام فیلیو، که صاحب یک رستوران مک‌دونالد در می‌فیلد هایتس، اوهایو است، صحبت کنیم. ممکن است نام او یا شهر و مطمئناً «مک‌دونالد» را بشناسید.

فیلیو اوایل این ماه پس از ظهور خبرهایی را منتشر کرد. او به مدت سه ماه به کارکنانش حقوق کامل آنها را پرداخت کرده است، حتی در حالی که رستورانش را به دلیل تعمیرات تعطیل کرده بود.

ارزان نبود و دلایل تجاری واقعا هوشمندانه و عینی وجود دارد که چرا ممکن است کسی این کار را انجام دهد. یک چیز، اگر حقوق کارمندان خود را ندهید، آنها می روند! سپس، وقتی برای بازگشایی آماده شدید، با چالش جایگزین کردن آنها روبرو خواهید شد.

اما، همانطور که من شگفت زده شدم. برای پیدا کردن یک نمونه شگفت انگیز از هوش عاطفی در مک دونالد، چندین چیز در مورد داستان فیلیو مرا شگفت زده کرد.

بر اساس واشنگتن پست: این افراد چگونه می‌خواهند بدون چک دستمزد به دست بیاورند؟

این پاسخی است که او گفت بلافاصله دریافت کرده است: “ما” قرار است تمام مبلغ را به همه بپردازم.”

و، جزئیاتی وجود دارد که در بسیاری از گزارش‌ها درباره تصمیم فیلیو یافتم، که مربوط به مدت زمانی بود که برخی از کارمندانش برای او کار می کردند:

  • اد کوسیس، ۵۵ ساله، مدیر کل رستوران، که در سال ۱۹۸۲ در آنجا شروع به کار کرد؛
  • مری کونتی، ۷۸ ساله، یک مدیر، که در سال ۱۹۷۷ در آنجا شروع به کار کرد. 
  • “ده ها” از دیگران به گفته پست، کارکنان او برای چندین دهه یا بیشتر برای فیلو کار کرده‌اند، “بسیاری از آنها از تعمیر و نگهداری به سمت‌های مدیریتی ارتقا یافته‌اند.”

“تجارت ما بسیار کم است”، کوچیس افزود: “من فکر می کنم به این دلیل است که آنها از کار کردن در اینجا لذت می برند و با آنها با احترام رفتار می شود. آنها از کار کردن در اینجا احساس خوبی دارند، بنابراین می خواهند بمانند.”

چرا مردم به طور کلی کار می کنند؟ آنها این کار را برای پول انجام می دهند، البته، بسیاری از ما برای زندگی باید کار کنیم. اما آنها همچنین برای برآوردن نیازهای عاطفی این کار را انجام می دهند: هدف، اجتماع، اعتماد به نفس.

با این حال، واکنش او فقط یک تجارت زیرکانه نبود، از لحاظ احساسی هوشمند بود.

مردم متوجه شدند. کارگران سپاسگزار بودند. (کوسیس به پست گفت: “طبقه و … بسیار سپاسگزارم” >. “فکر می‌کردم فوق‌العاده بود.”)

از همه چیز، یک رشته Reddit مملو از ستایش:

  • “من اینجا بزرگ شدم و همیشه می شنیدم که صاحب این مک دونالد مرد فوق العاده ای است!”
  • “من قبلاً اینجا زندگی می کردم و همسرم و همیشه می گفتیم این بهترین مک دونالدی است که تا به حال به آن رفته ایم. حالا میفهمم چرا داشتن یک مالک خوب که برای کارمندانش ارزش قائل است، راه درازی دارد.”
  • “تونی… قانون می کند و این مک دونالد، بدون شوخی، بهترین چیزی است که من تا به حال در آن بوده ام.” 
  • <.>

ما گاهی اوقات روی این رفتارها نام می‌گذاریم تا راحت‌تر به خاطر بسپاریم.

اما این مثال از هوش هیجانی عملی در تجارت آنقدر خوب است که من فکر می‌کنم باید با دوبله کردن این مورد، “قانون چک دستمزد مک دونالد” جایگاه فیلو را در تاریخ بدهیم.

من می دانم که شرکت های دیگری هستند که حتی در مواقع سخت به کارمندان خود حقوق می دهند. .

اما مثال فیلیو برجسته است.

شاید این به خردی ربط داشته باشد که با افزایش سن به وجود می آید؛ فیلیو ۹۰ ساله است و به عنوان یک کارآفرین غیر سنی دیگر وارن بافت می گوید:

“وقتی به سن من رسیدی، واقعاً موفقیت خود را در زندگی با تعداد افرادی که می‌خواهید دوست داشته باشند بسنجید که واقعاً شما را دوست دارند.”

و شاید این به این موضوع مربوط می‌شود که، همانطور که در مقاله‌ام می‌نویسم. کتاب الکترونیکی رایگان، ۹ عادت ساده افراد با هوش هیجانی بسیار بالا، هوش هیجانی درباره از احساسات برای افزایش احتمال دستیابی به اهدافتان استفاده کنید.

اگر انجام این کار به آرام کردن اضطراب کمک می کند و کسب و کارتان را همراهی می کند. به هر حال، من فکر می کنم این قانون بسیار خوبی است که باید از آن پیروی کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی