عمومی

چگونه رایان رینولدز مالکیت AFC راکسام را به پایان رساند؟ راب مک الهنی؟ او از قانون اول شبکه پیروی کرد

چگونه رایان رینولدز مالکیت AFC راکسام را به پایان رساند؟
راب مک الهنی؟ او از قانون اول شبکه پیروی کرد

در هر روز صندوق ورودی خود را باز کنید و بدیهی است که افراد کمی اولین قانون شبکه.

برای اکثر افراد، هدف شبکه برقراری ارتباط با مردم است زیرا آنها چیزی می خواهند. شبکه می شوند به امید ارتباط با کسی که بتواند به آنها کمک کند تا فروش، دریافت معرفی، معرفی، ارائه مشاوره یا راهنمایی و غیره.

آنها چیزیمی خواهند > بنابراین آنها می پرسند. معمولاً آشکارا، گاهی اوقات به طور نامحسوس، اما هنوز هم.

اگرچه اولین قانون شبکه دادن است، خیلی قبل از اینکه بخواهید درخواست کنید. چیزی (در واقع، ممکن است هرگز چیزی نخواهید.) تنها راه برای ایجاد ارتباطات معنادار این است که آنچه را که می توانید دریافت کنید فراموش کنید و روی آنچه می توانید تمرکز کنید ارائه.

به همین ترتیب به آن نزدیک شوید، و گهگاه با شخصی روبرو می شوید که به همین روش به ایجاد ارتباطات می پردازد.

دو نفر را که قبل از درخواست دادن به شما کمک می کنند کنار هم قرار دهید و نتیجه یک رابطه معنادار و دوجانبه سودمند است.

در واقع، دادن بدون درخواست نیازی به شبکه سازی ندارد. انجام کاری خوب، فقط به این دلیل که می توانید، به همان اندازه که گیرنده برای هدیه دهنده مفید است. و سپس، اگر یک رابطه حرفه‌ای یا شخصی ایجاد شود، این یک امتیاز است.

همه اینها به نحوه رایان رینولدز شرکت -مالک بودن Wrexham AFC با خالق و ستاره It’s Always Sunny in Philadelphia راب مک الهنی.

“هر چه بزرگتر شدم” رینولدز در این مقاله در The Athletic می گوید: “من واقعاً به جایی تبدیل شده‌ام که وقتی می‌بینم کسی کاری شگفت‌انگیز انجام می‌دهد، یا کاری را که دوست دارم و از آن قدردانی می‌کنم، صرف نظر از نتیجه، فقط دوست دارم به او اطلاع دهم. راب یک سکانس در سانیانجام داده بود. > که فکر می کردم، پوند به پوند، یکی از زیباترین سه دقیقه ای بود که تا به حال دیده بودم الف>، در این نمایشی که مشخصاً سال‌ها روی آن ساخته و روی آن کار کرده بود.” و آن دو “دوستان متنی” شدند.

سپس روزی مک‌النی ایمیلی به رینولدز فرستاد که در آن جزئیات برنامه‌اش برای خرید یک تیم فوتبال را توضیح می‌داد. . رینولدز می گوید

“من همین الان مسیری را که او ترسیم کرد دیدم، به اصطلاح، فسفرسانس در آب، و من وارد شدم. فقط فکر می‌کردم خیلی غیرمنتظره و خیلی جالب است، و من عاشق ساختن کسب‌وکار هستم.”

این دو ۲ پرداخت کردند. میلیون پوند برای خرید Wrexham AFC، یک تیم فوتبال دسته پنجم ولز که به مدت ۱۵ سال نتوانسته بود صعود کند. برخلاف ورزش‌های حرفه‌ای آمریکایی، فوتبال انگلیس شامل یک سری لیگ‌های به هم پیوسته است که در پایان هر فصل، تیم‌هایی که بهترین عملکرد را دارند به لیگ‌های سطح بالاتر صعود می‌کنند، در حالی که تیم‌هایی که بدترین عملکرد را دارند به لیگ‌های سطح پایین‌تر سقوط می‌کنند. (به عنوان مثال، اگر فصل لیگ برتر بیسبال امروز به پایان می رسید، نشنال واشنگتن به AAA سقوط می کرد و بهترین تیم AAA جای آن را می گرفت.)

بر اساس آن سیستم، باشگاه کوچکی مانند ورکسام این فرصت را دارد که به لیگ برتر سیستم خود یعنی لیگ برتر صعود کند.

تبلیغ معمولاً درآمد بیشتری را به همراه دارد، به خصوص در سطوح بالاتر که درآمدهای پخش قابل توجهی به اشتراک گذاشته می شود، و حامیان مالی بیشتری را به همراه دارد. بودجه بیشتر برای پرداخت بازیکنان بهتر.

از موفقیت خود استفاده کنید، به ارتقاء خود ادامه دهید.

(البته عکس آن نیز امکان پذیر است: سقوط و کاهش درآمد حاصل از آن، می تواند مارپیچ نزولی ایجاد کند. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۰، بلکپول اف سی به رتبه لیگ برتر؛ شش سال بعد، باشگاه به رده چهارم سقوط کرد و سه سال بعد ورشکست شد.)

اما مک‌الهنی فقط به داشتن یک تیم ورزشی حرفه‌ای علاقه‌مند نبود. سیستم انگلیسی ارتقاء و سقوط داستان‌های غنی ایجاد می‌کند و داستان‌گویی کاری است که او برای امرار معاش انجام می‌دهد.

پس چرا خرید نکنیم. باشگاهی با تاریخچه غنی — راکسام اف سی یکی از طولانی ترین تیم های فوتبال است که دائماً در جهان فعالیت می کند — و مستندی تولید می کند که توجه و امیدوارم درآمد را برای باشگاه به ارمغان آورد؟

و در حالی که او در این کار است، چرا از رینولدز کمک نگیرید، که نه تنها کارهای تجاری جدی – Aviation Gin، Mint Mobile – بلکه بی سر و صدا یکی از بهترین بازاریابان روی کره زمین شوید ؟

نتیجه به Wrexham خوش آمدید است، مجموعه‌ای مستند که اولین بار در تاریخ Disney+، Hulu، و FX.

(اگر تعجب می کنید، واقعاً خوب است، حتی اگر اتفاقاً طرفدار فوتبال یا ورزش نباشید . همانطور که مک الهنی می گوید، “نمایش، در هسته اصلی آن بیشتر یک نامه عاشقانه به مردم طبقه کارگر و فداکاری و عشق آنها به قلب تپنده است که باشگاهی است که با شهر یا جامعه آنها مرتبط است و من فکر می کنم همه می توانند با آن همذات پنداری کنند.”)

آیا رینولدز و مک‌الهنی راکسام را به باشگاهی موفق‌تر خواهند ساخت؟

اما اگر رینولدز یادداشت کوتاهی برای ستایش مک‌الهنی ارسال نمی‌کرد، آن‌ها این شانس را نداشتند – با هم – با هم تلاش کنند.

اولین قانون شبکه‌سازی این است که قبل از درخواست دادن، بدون امید به دریافت آن، ارائه دهید.

اما یک قدم جلوتر بروید. آن را به عنوان “شبکه سازی” در نظر نگیرید. فقط بده، فقط به این دلیل که می توانی.

در این لحظه کمی احساس خوشحالی خواهید کرد — و هر چند وقت یکبار، جرقه ارتباط معناداری خواهید داشت.

ببخشید، بدون امید به دریافت، و حتی اگر به نتیجه نرسید… برنده شوید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی