عمومی

چگونه در هنگام وقوع جنایاتی مانند Uvalde رهبری کنیم

چگونه در هنگام وقوع جنایاتی مانند Uvalde رهبری کنیم

اخیراً، ۲۱ خانواده عزیزان خود را در تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس از دست دادند. تیرانداز که ۱۸ ساله بود، از یک سلاح تهاجمی، یک تفنگ نیمه خودکار استفاده کرد. نیت و نقشه اش روشن بود. غیرقابل درک، اما واضح است.

هیچ کلمه ای وجود ندارد که بتواند به اندازه کافی وضعیت وحشتناکی را که در Uvalde رخ داده است، که علامت تیراندازی در مدرسه ۲۷ و یکی از بیش از ۲۰۰ تیراندازی جمعی در سال جاری.

اما رهبران، حتی پس از این رویدادهای وحشتناک، همچنان باید رهبری کنند. در اینجا سه ​​پیشنهاد برای نحوه رهبری در پی یک فاجعه وجود دارد.

اکنون زمان آن است که به کارکنان خود نشان دهید که به مردم و مردم اهمیت می دهید و اهمیت می دهید. عمیقا در مورد وضعیت احساس کنید در مورد خشم و انزجار خود از قتل کودکان بی گناهی که در کلاس های درس خود امن نبودند صحبت کنید. رفتار را محکوم کنید. این زمان‌ها انسان‌ها هستند و به واکنش‌ها و احساسات انسانی نیاز دارند، نه رواقی‌گرایی یا اظهارات دکمه‌دار درباره سیاست‌های شرکت.

چه یک جلسه بداهه داشته باشید، یک ایمیل کتبی ارسال کنید یا یک ویدیو ضبط کنید، به کارکنان و اعضای خود اطلاع دهید که برایتان مهم است. و از خشونت بی‌معنای اسلحه در تگزاس و جاهای دیگر ناراحت و متحیر شده‌اند.

بگذارید انسانیت شما را با گفتار و کردار شما ببینند. و اگر هنگام صحبت کردن خفه شوید، اشکالی ندارد. نشان دادن انسانیت اصیل خود این است که چگونه با دیگران ارتباط برقرار می کنید و به تجربه جمعی انسانی می پیوندید.

اجازه دهید این تجربه برای شما و تیمتان جذاب باشد. در کنار آنها حضور داشته باشید تا بتوانید تروما را با هم پردازش کنید. وقتی می‌توانیم با تجربیات یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم، ما را به هم پیوند می‌دهد و باعث می‌شود احساس کنیم بخشی از چیزی هستیم.

فرآیند را شروع کنید. با بیان احساسات خود در مورد آنچه اتفاق افتاده است، چگونه شخصاً بر شما تأثیر گذاشته است و چگونه ممکن است بر کارکنان و سازمان تأثیر بگذارد. به محض اینکه در مورد واکنش خود صحبت می کنید، به دیگران نیز چراغ سبز نشان می دهید که خود را ابراز کنند.

  1. فرصتی برای گفتگوی باز ایجاد کنید   

هیچکس از آنچه خارج از شرکت های ما می گذرد مصون نیست. در چنین مواقعی، ما نمی توانیم فراموش کنیم یا نادیده بگیریم که همه تحت تأثیر قرار می گیرند. در مورد اتفاقی که افتاده صحبت کنید و به افراد فرصت و فرصت دهید تا احساسات خود را بیان کنند. به آنها اطمینان دهید که شما فردی امن برای صحبت هستید. مهم است که به کارکنان خود اجازه دهید غم و اندوه خود را پردازش کنند، و آنها از این فرصت قدردانی خواهند کرد، حتی اگر شرکت نکنند.

به کارکنان خود فرصت دهید تا در جلسات تیم یا به عنوان یک شرکت در مورد وضعیت صحبت کنند. از احساسات آنها نترسید. به آنها اجازه دهید آنچه را که در ذهنشان است بگویند و با احترام تجربیات خود را تأیید کنید. قدردانی کنید که آنها برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود پیش قدم شدند. حتی اگر با دیدگاه آنها مخالف هستید، قدردانی کنید که آنها حرف خود را باز کردند.

مدیران همچنین باید از تیم‌های خود بپرسند که آیا کسی به حمایت نیاز دارد یا خیر، زیرا شما نمی‌توانید سابقه آسیب‌های روحی و روانی همه افراد را بدانید و رویدادها برای افراد مختلف آغاز می شود. بنابراین از همه بپرسید: چگونه می توانیم در این مدت از شما حمایت کنیم؟

“چگونه می توانیم از شما حمایت کنیم؟” سوال قدرتمندی است و این پیام را می رساند که ما به عنوان یک شرکت به شما و رفاه شما اهمیت می دهیم. راهبردهای مقابله ای را برای کسانی که می خواهند به کاهش واکنش استرس و احساس غرق شدن کمک کنند، ارائه دهید. و داشتن ذهنی را در نظر بگیرید خدمات بهداشتی برای کسانی که نیاز به حمایت بیشتری دارند در دسترس است.

هرچقدر هم که سخت باشد، اکنون زمان یک بحث عمومی عصبانی نیست. هر کس حق دارد نظر خود را تا زمانی که با احترام بیان کند. به عنوان رهبر، شما می توانید موضع قاطعی در مورد اینکه چگونه می خواهید بر اساس باورها و ارزش های خود ادامه دهید، اتخاذ کنید. و اگر فردی به شدت با نظرات شما در مورد کنترل اسلحه، سلامت روان یا ایمنی مدرسه مخالف است، می تواند جای دیگری را انتخاب کند.

در پاسخ به یک تراژدی بی معنی دیگر چه خواهید کرد؟ چگونه می توانید بر تغییرات مثبت تأثیر بگذارید؟

اگر به ممنوعیت سلاح های تهاجمی و افزایش خدمات بهداشت روان اعتقاد دارید، به کارمندان خود بگویید که با قانونگذاران محلی خود تماس می گیرید. سپس اگر می‌خواهند اقدامی انجام دهند، فهرستی از نمایندگان محلی و ایالتی را به آنها ارائه دهید.

اگر می‌خواهید مستقیم‌تر رفتار کنید. اقدام، مانند اهدای زمان یا پول خود، برنامه خود را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید. ممکن است به عنوان یک شرکت گرد هم بیایید و دفتر را برای یک روز ببندید تا در یک سازمان داوطلب شوید. یا می‌توانید نام سازمان‌هایی را که کمک‌های مالی را می‌پذیرند، در اختیار تیم خود قرار دهید.

اگر به یک مکان خوب برای شروع نیاز دارید، بنیاد جامعه تگزاس هیل کشور و منطقه سن آنتونیو بنیاد هر دو کمک های مالی را برای حمایت از خانواده ها و بازماندگان در Uvalde می پذیرند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید بسیج کنید. سازمان شما و حمایت از اهدافی که به آنها اعتقاد دارید و در عین حال از کارکنان و جامعه خود نیز حمایت می کند، موضع بگیرید.

به عنوان یک رهبر، هدف شما خدمت کردن است. شما نمی توانید خشونت اسلحه وحشتناکی را که ملت ما را آزار می دهد نادیده بگیرید. به اشتراک گذاشتن نظرات و احساسات خود در مورد این تراژدی ها به شما این امکان را می دهد که با تیم خود آسیب را پردازش کنید. و گرد هم آوردن مردم در یک جامعه حامی و ایمن، روشی است که ما به‌عنوان انسان‌ها در تاریک‌ترین زمان‌ها به یکدیگر متصل می‌شویم و به یکدیگر آرامش می‌دهیم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی