عمومی

چگونه در جایی که کار را انجام می دهید تجدید نظر کنید

چگونه در جایی که کار را انجام می دهید تجدید نظر کنید

همه ما در چند سال گذشته در یک آزمایش بزرگ شرکت کرده‌ایم. بسیاری از افرادی که ممکن است به دلیل همه‌گیری، مجبور به کار در خانه از خانه شوند .html”>مقاوم در گذشته چشمان خود را به پتانسیل کار از راه دور باز کرده اند. فقط باید به رشد چشمگیر تولید ناخالص داخلی که در سال گذشته شاهد بودیم نگاه کنید تا تصدیق کنید که اقتصاد حتی با وجود تعداد زیادی از مردم که از راه دور کار می کردند به رشد خود ادامه می دهد.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد کارگران زیادی که کار از راه دور می‌توانند ارائه کنند. این باعث ایجاد تنش‌هایی در سازمان‌هایی شده است که مطمئن نیستند تا چه اندازه به کل روند کار از راه دور متمایل شوند – یا از آن خارج شوند.

اشتباه این است که این مکالمه به عنوان یک انتخاب باینری ارائه می‌شود: موافق یا علیه آن.

 اما مهم‌تر از آن. سوال ممکن است این باشد: پیامدهای این روند برای رهبران چیست و مدیران در مورد اینکه کجا کار می کنیم در حال حرکت رو به جلو؟ پاسخ باید به درک بهتر انواع کارهایی باشد که باید انجام شوند و بهترین مکان برای انجام آن کجاست.

پروژه های متمرکز

هر وقت کسی نیاز به انجام کاری دارد که نیاز به تمرکز دارد – جایی که سر خود را پایین می‌گذارید و خود را غوطه‌ور می‌کنید و وقفه‌ها را برای چهار تا پنج ساعت به حداقل می‌رسانید – ممکن است اداره بهترین مکان برای انجام این کار نباشد. از کار انجام شده انجام این نوع کار در یک دفتر کار خانگی ممکن است ایده آل باشد – مکانی که می توانید بهره وری خود را چندین برابر افزایش دهید.

من می توانم شخصا با این موضوع صحبت کنم. از زمانی که به دفتر خانه ام نقل مکان کردم، حتی نمی توانم محاسبه کنم که چه میزان بهره وری در پروژه های متمرکز – مانند نوشتن وبلاگ – از سقف گذشته است.

کار مشترک.

نوع مهم دیگری از کار که بسیاری از ما درگیر آن هستیم، مستلزم همکاری با افراد دیگر است. این ممکن است طوفان فکری ایده‌های جدید، فروش یا برنامه‌ریزی مکالمات باشد – هر چیزی که به واکنش‌های بین فردی متکی باشد. این نوع کار بهتر است به صورت حضوری در دفتر انجام شود. زوم به حساب نمی آید. در جایی شمال، ارتباط غیرکلامی است، و ما نمی‌توانیم آن را به خوبی در زوم تشخیص دهیم. انرژی طبیعی پشت این نوع کارها با حل مشکلات و برنامه ریزی حضوری جرقه می زند.

برای برخی افراد، ایده آل است. راه حل ممکن است این باشد که روز یا هفته خود را تقسیم کنند — نیمی از آن را صرف کار متمرکز در خانه می کنند، و نیمی دیگر را به انجام کارهای مشترک در دفتر می پردازند.

به اشتراک گذاری اطلاعات

سومین نوع کار مشترک در بسیاری از سازمان ها، اشتراک گذاری اطلاعات است – جلسات به روز رسانی. اینها از جلسات طوفان فکری و ایده پردازی متمایز هستند. تنها تمرکز آنها برقراری ارتباط سریع و کارآمد اطلاعات است.

در گذشته، این حوزه ای بود که ممکن بود همه را به در اتاق کنفرانس یا استراحت به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت – یا اگر جلسه به بحث کوچک تبدیل شد، ملاقات کنید.

اینها جلسات اکنون کاندیدهای خوبی برای تغییر به زوم یا سایر فرمت های ویدیویی هستند. آنها طعم کوچکی از تعامل انسانی را به همه می‌دهند و در عین حال احتمال وقفه در یک جلسه حضوری را به حداقل می‌رسانند.

Horses For Courses

همانطور که هر کسی که در زندگی خود روی یک مسابقه اسب سواری شرط بندی کرده است، می داند، انتخاب اسبی که بهترین عملکرد را با توجه به شرایط فعلی مسیر دارد، اغلب مفید است. ممکن است برای دویدن با دو اسب دوانی روی چمن اسبی بسیار متفاوت از اسبی که قرار است یک مایل در گل بدود، بخواهید. همانطور که بریتانیایی ها می گویند، “اسب ها برای دوره ها.”

به طور مشابه، هنگام تصمیم گیری در مورد زمان و مکان کار از راه دور در سازمان شما، در مورد ماهیت کار و وظایف خاصی که باید انجام شوند فکر کنید.

اجازه دهید پاسخ به آن سوال راهنمایی کند. این نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی