عمومی

چگونه دایره نفوذ خود را افزایش دهید

چگونه دایره نفوذ خود را افزایش دهید

چگونه دایره نفوذ خود را افزایش داده و نفوذتر شوید در مورد همکاران و دوستانی که در حال حاضر در زندگی خود دارید؟ زیرا اگر در مورد آن صادق باشیم، تأثیرگذاری بزرگ است، درست است؟ نفوذ به شما امکان می دهد درآمد بیشتری داشته باشید، به شما امکان می دهد تأثیر بیشتری داشته باشید. به شما امکان می دهد زندگی بهتری داشته باشید.

همه ما به دنبال نوعی نفوذ در جهان هستیم. این به ما کمک می کند احساس کنیم ما هدف داریم ، معنی و دلیلی برای بودن یا انجام کاری که انجام می دهیم. اما ما همیشه نمی دانیم که تأثیر واقعاً از کجا می آید و چگونه به آن نگاه کنیم. بنابراین من دیدگاه منحصر به فردی از دیدن تأثیر به سه روش خاص دارم که همگی به یک مفهوم مرتبط هستند: خانه.

اکنون، من نمی دانم شما کجا زندگی می کنید. شاید شما در یک خانه زندگی می کنید، اما موضوع اینجاست. اکثر خانه ها دارای نمای داخلی و خارجی هستند. تقریباً همه آنها انجام می دهند، درست است؟ بنابراین ایده این است که من می خواهم شما در مورد تأثیری مانند این خانه ای که می خواهم برای شما تجسم کنم فکر کنید:

تصور کنید به سمت خانه ای می روید و نمای بیرونی آن را می بینید. علف‌های آراسته دارد، بوته‌ها به شکل فیل‌ها هستند… نمی‌دانم. درب زیبا به نظر می رسد، رنگ عالی است. این نمای بیرونی باعث می شود که شما بخواهید وارد شوید. این باعث می شود که شما بخواهید بیایید و در اطراف این محیط باشید و این مکان را ببینید و درون را احساس کنید، زیرا اغلب مکان هایی که داخلی زیبایی دارند، آن را در بیرون با بیرونی عالی منعکس می کنند. و منظور من از نمای بیرونی این است کهشما دعوت می کنید؟ آیا لبخند دارید؟ آیا شما قابل ارائه هستید؟ از آنجا که در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، بیایید صادق باشیم، نوع نگاه شما مهم است. نه اینکه همیشه مهم باشد، اما روشی که خود را نگه می‌دارید و خود را حمل می‌کنید به دیگران نشان می‌دهد که چگونه احترام به خود و عزت نفس.

گاهی اوقات ممکن است افراد شبیه به من سعی می‌کنم کنار هم قرار بگیرم داشته باشند، اما ما معمولاً می‌توانیم بسیاری از آن‌ها را ببینیم. و اگر نمای بیرونی زنگ زده و دارای علف های تراش نخورده است و کمی بد بو به نظر می رسد، زیرا شادی از شما تراوش نمی کند، اتفاقی که می افتد این است که فرصت را از دست می دهید تا حتی بر کسی تأثیر بگذارید. اما نکته جالب اینجاست: اگر ظاهر بیرونی خوبی دارید و مردم از آنچه می‌بینند لذت می‌برند، می‌خواهند وارد شوند، می‌توانند فضای داخلی را تجربه کنند. و باطن برای ما قلب کسی است که شما هستید.

داخلی اعتماد به نفسی است که دارید، این لذتی است که دارید، این چیزی است که تو تراوش می کنی این است که آیا مردم به خانه شما می آیند و می خواهند بمانند و دور هم بگردند؟ آیا وارد می‌شوند و می‌بینند فرش‌ها تمیز هستند، کف‌ها پاک شده‌اند، همه چیز برق می‌زند و بوی خوبی می‌دهد، زیرا شمع‌ها روشن است، و زیباست، و غذای زیبایی وجود دارد، و آنها می‌توانند نوشیدنی بخورند، و می‌خندند. از فضا لذت ببرید، و احساس عالی و دعوت کننده دارد؟ اگر فضای داخلی شما دعوت کننده است، مردم می خواهند با هم معاشرت کنند، و نه تنها این، بلکه می خواهند افراد دیگر را نیز به اطراف بیاورند. آنها می خواهند دوستان خود را بیاورند و بگویند: “هی، اینجا عالی است. یک مهمانی در خانه فلانی برگزار می شود. باید بیای چکش کنی.» و بنابراین آنها افراد بیشتری را می آورند، و حدس می زنند چه چیزی، نفوذ افزایش می یابد.

چیز زیبا اینجاست: هر چه بیشتر بمانند، مکالمات بیشتری خواهید داشت و فرصت بیشتری برای تأثیرگذاری بر کسی خواهید داشت. اگر تجارت است، می‌خواهید فروش داشته باشید. اگر می خواهید بتوانید رابطه خوبی داشته باشید، بهتر است آنها را وادار کنید که برای مدتی در کنار شما باشند. مهم نیست بر چه چیزی می‌خواهید تأثیر بگذارید، برای تأثیرگذاری به زمان نیاز دارید، و این با مستقر شدن در درونتان اتفاق می‌افتد.

حالا، اگر وارد خانه‌ای شوید و در هم ریخته باشد و همه جا همه‌جا باشد، همه چیز پراکنده است و بوی ماهی می‌دهد و خیلی بد است، نمی‌خواهید آنجا بنشینید. و بیایید صادق باشیم، برخی از مردم در این دنیا هستند که ظاهر بیرونی خوبی دارند، اما درون آن چندان عالی نیست. آنها در قلب بزرگترین مردم نیستند. و نوع نگاه شما به این فضای داخلی این است که آیا اعتماد به نفس دارید؟ آیا شما تمیز هستید؟ آیا شما سازماندهی شده اید؟ آیا برای بودن در اطراف استرس دارید؟ آیا در کنار هم بودن استرس ندارید؟ درونی که شما هستید به همان شکلی که در یک خانه نمایان می شود. مثلاً اگر اتاق خواب تمیز و مرتب باشد، مردم می خواهند بیایند و با هم بگردند. اگر اتاق نشیمن زیبا به نظر می رسد، آنها می خواهند در اطراف باشند. اما این موضوع به میزان اعتماد به نفس، چقدر آرام، چقدر باحال، چقدر جمع و جور است، چقدر اهل ارتباط هستید. و وقتی شماره گیری شود، عالی است.

قطعه سومی وجود دارد که هیچ کس به آن فکر نمی کند. قطعه سوم این است که آن خانه کجاست؟ چه ملکی را تصاحب کرده اید؟ منظور من از آن این است که این خانه در کجاست؟ در کدام شهر است؟ از آنجا که برخی از شهرها مردم دوست دارند برای تعطیلات از آن بازدید کنند، اما در شهرهای دیگر مردم مانند طاعون از آن اجتناب می کنند، درست است؟ پس چگونه شهر خانه در ماده قرار می گیرد؟ خوب، این چیزی است که اهمیت دارد: اگر املاک و مستغلاتی که می گیرید در فضایی از رویاهای شما باشد، مردم می خواهند در اطراف آن باشند. آن‌ها می‌خواهند در کنار کسی باشند که این نمای بیرونی و درونی عالی را دارد و کارهای بزرگی در دنیا انجام می‌دهد.

اگر شما در یک مکان عالی در زندگی و شما در موقعیت خوبی نیستید، اگر به دنبال رویاهای خود نیستید، پس مردم نمی توانند نمی خواهم در آن مکان املاک و مستغلات بگیرم. آنها نمی خواهند در آن خانه بنشینند. آنها نمی خواهند به آن شهر بروند. اما اگر در یک منطقه شگفت انگیز املاک و مستغلات به دست آورید، همسایگانی نیز وجود دارند که دارای نمای بیرونی و داخلی عالی هستند و شما نه تنها بر اطرافیان و مکانی که در آن هستید، بلکه بر افرادی که می آیند و از شما بازدید می کنند نیز تأثیر می گذارید. .

پس آیا املاک و مستغلات را در اختیار می گیرید و آن خانه را در فضایی قرار می دهید که دنیا بتواند آن را ببیند؟ زیرا بله، این املاک و مستغلات رویایی است، اما آیا بیرون می روید، با مردم ملاقات می کنید، شبکه می کنید و خود را نشان می دهید؟ آیا قلب و پیام خود را می گیرید و آن را در جهان می گذارید تا مردم بتوانند آن را ببینند؟ آیا این فرصت را دارید که نمای بیرونی خود را به نمایش بگذارید، تا آنها را وادار کنید تا فضای داخلی خود را تجربه کنند، تا بتوانید در ایجاد هر چیزی تأثیر داشته باشید، تا بتوانید در رویاهای خود املاک و مستغلات را تصاحب کنید؟

این مقاله در آگوست ۲۰۲۰ منتشر شده و به روز شده است. عکس از @crystalmariesing/Twenty20

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی