عمومی

چگونه تاد اولسون از پندو اولین مشتریان خود را به دست آورد

چگونه تاد اولسون از پندو اولین مشتریان خود را به دست آورد

به پروژه موسسان Inc.’s خوش آمدید پادکست با Alexa Von Tobel، جایی که ما داستان‌هایی از جرات را برای شما آورده‌ایم، الهام بخش، و محرکی است که کارآفرینانی را که آینده را می سازند تعریف می کند. هر هفته، کتاب بازی حرفه‌ای بنیان‌گذاران را بررسی می‌کنیم و کشف می‌کنیم که چه چیزی باعث می‌شود که آنها تیک بزنند. در قسمت این هفته:

چگونه سفر مشتری پس از فروش را با تاد اولسون از پندو ثابت کنیم

تاد اولسون که سه بار کارآفرین و رهبر محصولات باتجربه ای است، در سفری است تا بینش عمیق تری نسبت به محصولات و رفتار کاربران به کسب و کارها بدهد. در Pendo، شرکت مستقر در رالی، او به بیش از ۲۳۰۰ مشتری – از Salesforce تا Toast – کمک کرده است تا سازمان‌های مبتنی بر محصول بسازند: او می‌گوید: «بیشتر شرکت‌ها چیزی را ارسال می‌کنند و به سراغ چیز بعدی می‌روند». “ما چیزی را ارسال می کنیم و سپس روی افرادی که از آن استفاده می کنند وسواس داریم.”

نزدیک به یک دهه پس از ساخت پندو، اولسون احساس می کند بالاخره پیدا شده است. موفقیت کارآفرینی که او در طول زندگی حرفه ای خود به دنبال آن بوده است. اولسون به اشتراک می گذارد که چگونه اولین مشتریان خود را از طریق رویدادهای جامعه محور به دست آورد، چرا شرکت ها باید رهبران مجزای محصولات و مهندسی داشته باشند، و چگونه خانواده خود را در شرکت ترکیب می کند، که اغلب برای سرمایه گذاران و مشتریان در خانه اش آشپزی می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. .com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی