عمومی

چگونه بهترین خط مشی کار از راه دور را برای خود ایجاد کنید شرکت

چگونه بهترین خط مشی کار از راه دور را برای خود ایجاد کنید
شرکت

به عنوان یک Inc. مشارکت‌کننده، من کمی مغرضانه هستم – اتفاقاً فکر می‌کنم که آنها بهترین توصیه‌های عملی را ارائه می‌دهند، با این تصور که خط‌مشی کاری Airbnb به کارمندان استقلال بیشتری می‌دهد. دیگران از دیدگاه مدیریتی در مورد جوانب مثبت و منفی مختلف صحبت می کنند. در مقاله فورچون، نویسنده به سیاست ایلان ماسک اشاره می کند: “الون ماسک می گوید کارگران از راه دور فقط وانمود می کنند که کار می کنند. معلوم شد که او (نوعی) درست می گوید.” ما مخالفیم، اما این در کنار این است. نقطه.

در واقع، همه این مقالات کمی دور از موضوع هستند. زیرا برای هر یک از کارکنان، شرایط و شغل متفاوت است. مادر مجردی که ارائه‌دهنده مراقبت از کودکش در آخرین لحظه لغو آن را لغو کرده است، آزادی عمل زیادی ندارد – و مادری که نمی‌تواند مهدکودک مقرون به صرفه‌ای پیدا کند، از این فرصت کمتری برخوردار است. یک جراح نمی تواند از راه دور کار کند. هرکسی که به تازگی آزمایش کووید مثبت داده است، نمی‌تواند شخصاً ملاقات کند.

برای اطمینان، شرکت‌ها به کارمندان نیاز دارند که روی این موضوع تمرکز کنند. هدف اساسی: خدمت رسانی سودآور به مشتریان اما اغلب این به محل انجام کار بستگی ندارد. این بستگی به کاری دارد که به طور موثر انجام می شود. شرکت‌هایی که بر سیاست‌های کار از راه دور تکیه می‌کنند که مربوط به جایی است که به ناچار به مشتریان کم خدمت می‌کنند یا ایده‌آل‌های غیرواقعی را به کارمندان خود تحمیل می‌کنند. یا هر دو.

اما اگر شرکت‌ها با کارمندان خود برای خدمت به مشتریان شریک شوند چه می‌شود – چیزی که تعامل اقتصادی می‌نامیم.؟ بدون مشارکت، یک شرکت خود را مشغول می‌کند که به کارکنان بگوید چه کاری انجام دهند، چگونه آن را انجام دهند و کجا آن را انجام دهند. جای تعجب نیست که شرکت‌هایی که در چارک برتر تعامل اقتصادی هستند، رشد سود دو برابری نسبت به همتایان خود دارند، همانطور که تحقیقات ما نشان داده است: یک استراتژی کلیدی برای دو برابر کردن سود شما.

در One Week Bath، یک شرکت مستقل بازسازی حمام در کالیفرنیای جنوبی، (افشای کامل: من مالک ۳۰٪ شرکت هستم)، ما صرفاً روی کارهایی تمرکز می‌کنیم که برای ارائه خدمات سودآور به مشتریان خود باید انجام دهیم. ما از بیماری همه گیر یاد گرفتیم که بسیاری از مشاغل نیاز به زمان در دفتر ندارند. در پاسخ، ما فضای اداری و هزینه‌های خود را کاهش دادیم، و به کارمندان‌مان این امکان را دادیم که از ساعات شلوغی لس‌آنجلس دو بار در روز اجتناب کنند و کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشیم. ما همچنین از همه‌گیری یاد گرفتیم که با همان دو اصل به هر چالشی پاسخ دهیم:

  1. با ماسک زدن، واکسیناسیون و احتیاط تا جایی که می توانید از خود مراقبت کنید
  2. به بهترین شکل ممکن، تا حد امکان کارآمد و سودآور از مشتریان مراقبت کنید

همین. ما با بحث آشکار و هفتگی در مورد نتایج مالی شرکت، شیوه مشارکت با کارمندان خود را تقویت می کنیم. ما به ایده های کارمندان در مورد چگونگی هدایت آن نتایج گوش می دهیم. ما آن نتایج را با هم پیش بینی می کنیم. و هنگامی که شرکت موفق می شود، طرح تشویقی ما تضمین می کند که هر کارمندی در آن سود سهیم است.

برخی از شرکت ها در مورد مشارکت کارکنان صحبت می کنند. ما اقتصادی داریم تعامل، و بهترین تیم در صنعت. و آن دو اصل اساسی؟ آنها به ما این امکان را دادند که به مشتریان خود آنقدر خوب پاسخ دهیم که درآمد تکرار و ارجاع ما در بدترین سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ افزایش یافت. و ما این کار را بدون اخراج و تقریباً بدون گردش مالی انجام دادیم.

بنابراین، موضع ما در مورد کار از راه دور چیست؟ این همان دو اصل است – نه بیشتر. بقیه موارد در اختیار کارمندان است. برخی از کارها – مانند دریافت و نمایش محصول برای مشاغل آینده – واقعاً عملی هستند. کریستال و تیم انبارش هر روز به صورت فیزیکی وارد می شوند. دیگران ترجیح می دهند از راه دور کار کنند و می توانند مانند بانی و تیمش در امور مالی و اداری. فروش و طراحی قبلاً کارهای زیادی از راه دور انجام می دادند. خدمه نیز درست مانند خلبانان جنوب غربی بودند.

برخی پیشنهاد می کنند که کارکنان باید در یک اتاق باشند تا فرهنگ سازی کنند. اما شراکت با کارمندانتان، به جای اینکه با آنها مانند دستان مزدور رفتار کنید، تمایل به همسویی عمیق با افراد دارد. SWA دارای یک فرهنگ افسانه ای است که بسیاری از اعضای آن برای چندین دهه دور از دسترس هستند. یا در جلسه هفتگی ما در OWB شرکت کنید. تمام کردن کارها به موقع یک چالش بوده است. چند هفته پیش، رودی، رهبر خدمه، اعلام کرد که کارش را یک روز زودتر به پایان می‌رساند و تیم با تشویق‌های خودجوش سر می‌زند. ریچل گفت: “آنچه که متوجه نمی‌شوید این است که پروژه رودی اولین فروشی بود که من انجام دادم، و آن مشتری واقعاً خواستار است. اما من به تازگی با او تماس گرفتم و او فقط درباره رودی و تیمش هیاهو می‌کند.” تشویق ها جای خود را به تشویق همه جانبه داد.

برخی ممکن است بگویند ما زندانیان را رها می کنیم تا مرکز را اداره کنند. اما ما امکانات نداریم. ما یک کسب و کار داریم که هر کارمند در آن سهم مستقیمی در سود دارد. ما خط مشی کار از راه دور نداریم. در واقع، ما «سیاست» بسیار کمی داریم. ما افراد باهوشی داریم که برای تصمیم گیری به آنها اعتماد داریم و هدف همه آنها ارائه خدمات سودآور به مشتریان است. گاهی اوقات یک تصمیم جدید باعث بهبود خدمات ما به مشتری می شود. گاهی اوقات اینطور نیست. اما ما به تیممان اجازه می‌دهیم که اتاق را به طور مداوم یاد بگیرند و بهبود ببخشند.

این همچنین به معنای مت (رئیس جمهور و مالک اکثریت ما) و من زمان بسیار کمتری را صرف امور اداری می‌کنم و خیلی بیشتر را برای بهبود کسب‌وکار صرف می‌کنم. به نظر می آید کار می کند. دو سال پیش، ما در ۸ خدمه بودیم. امروز ما ۱۴ مورد داریم – بدون ذکر رکورد عقب مانده، ارجاعات مکرر، و یک عملیات از راه دور قوی. اگر به سیاست‌هایی نیاز دارید، آنها را به سمت خدمات رسانی سودآور به مشتریان هدایت کنید. بقیه را به یک تیم با انگیزه بسپارید. فقط مطمئن شوید که به آنها انگیزه می دهید.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی