عمومی

چگونه بنیانگذاران انجیر متحدی برای پایداری پیدا کردند رشد.

چگونه بنیانگذاران انجیر متحدی برای پایداری پیدا کردند
رشد.

هنگامی که در حال راه اندازی یک کسب و کار با رشد سریع هستید که در واقع سود می کند، بسیاری از افراد توصیه های متناقض مفیدی دارند. بیشتر اوقات، سروصدا زیاد است — اما مربی من،  مگ ویتمن، آن را قطع می کند. یکی از سرمایه گذاران انجیر، من و مگ را دو سال پیش معرفی کرد، زمانی که آماده می شدیم IPO، و ما واقعاً موفق شدیم آن را خاموش کنید.

مگ از مشاغل عمومی می آید، جایی که سود مهم است، بنابراین دیدگاه او اکنون که عمومی هستیم بسیار مفید بوده است. به علاوه، او می داند که چگونه با صداقت رهبری کند — و چگونه این کار را به روش خود انجام دهد.

- چگونه بنیانگذاران انجیر متحدی برای پایداری پیدا کردند
رشد.

هنگامی که من و هم بنیانگذارم، هدر هاسون، و من با مگ درگیر چیزی می شوم، او سه موقعیت را نام می برد که دقیقاً یکسان هستند. — به یک T — و سپس یک نصیحت به من بدهید که به وضوح به نت می رسد.

برید، برای به عنوان مثال، مکالمه اخیری که با تیم رهبری خود داشتم، که از من می خواهد افراد بیشتری را استخدام کنم. مگ پاسخ کاملی به این داشت: “همه همیشه ۲۰ نفر هستند و ۵ میلیون دلار با عظمت فاصله دارند.” هدف او این بود که زیاد استخدام نکنید.

این برای من بسیار معتبر بود، زیرا من و هیدر همیشه بر رشد پایدار تمرکز کرده‌ایم. — ما فقط ۳۰۰ نفر پرسنل داریم، زیرا تمرکز ما بر استخدام افراد مناسب در زمان مناسب و برای شغل مناسب است. این در مورد استخدام افراد زیادی برای مقابله با یک مشکل نیست، بلکه در مورد حل مشکلات به روشی متفکرانه و استراتژیک است.

حالا، وقتی یکی از رهبران تیم به من می‌آید و می‌گوید، “من باید سه طراح گرافیک یا “سه تاجر” استخدام کنم، احساس اطمینان می‌کنم و به آنها می‌گویم: “چرا ابتدا فقط یک نفر را استخدام نکنیم و ببینم آنها چه کاری می‌توانند انجام دهند؟” gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه بنیانگذاران انجیر متحدی برای پایداری پیدا کردند
رشد.مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی