عمومی

چگونه برای ناشناخته ها به بهترین وجه آماده می شوید؟

چگونه برای ناشناخته ها به بهترین وجه آماده می شوید؟

ما خود را در زمان جالبی می‌بینیم، لحظه‌ای بین اوج و فرود اقتصادی یا شاید اصلاً. ما همچنان شاهد اشتغال بالا، رشد شغلی و تورم هستیم — به نظر می رسد لمبو اقتصادی و یک تراز مجدد. سوال این است که چگونه برای ناشناخته ها به بهترین وجه آماده می شوید؟

قبل از اینکه وارد عرصه فناوری شوم، ۱۵ سال در سیاست کار کردم. بخش بزرگی از کار من حول کمپین ها و تشویق مردم به رای دادن بود. یک اصل کلیدی در کمپین این است که مطمئن شوید حامیان پایه شما ظاهر می شوند. در کسب و کار، پایگاه شما مشتریان اصلی شما و محصولاتی هستند که مشتریان شما را با آن می شناسند.

Base همه چیز است

زمانی که من در مدرسه بازرگانی بودم، مزیت رقابتی در مقابل مزیت مطلق را یاد گرفتیم. اساساً، چیزهایی وجود دارد که ممکن است در آنها خیلی خوب باشید و مناطقی وجود دارد که شما کاملاً بهترین هستید. اغلب اوقات، شرکت‌ها انرژی را در حوزه‌هایی با اهمیت کمتر صرف می‌کنند، در حالی که باید روی حوزه‌های قدرت خود متمرکز شوند. دنبال کردن مزیت‌های رقابتی به‌جای مزیت‌های مطلق، اغلب می‌تواند منابع را بسیار کم‌کم کند.

در زمان‌های نامشخص، روی کارهایی که به خوبی انجام می‌دهید تمرکز کنید و استخراج کنید. بهره وری بیشتر از مزایای مطلق. کلمه عملیاتی به کارگیری نقاط قوت است و این نقاط قوت را می توان برای تعدادی از ابعاد مانند یک محصول، یک فرآیند یا حتی افراد اعمال کرد.

برای محصول خود، آن را بهبود بخشید، آن را ضروری کنید و بر رشد سهم بازار تمرکز کنید. هنوز هم می‌توانید به دنبال مهتاب‌ها و شرط‌بندی باشید، اما پیشنهاد اصلی خود را از دست ندهید زیرا مشتریان اصلی شما مطمئناً این کار را نمی‌کنند.

ثبات کارایی

<.>

در مواقع عدم قطعیت آنچه را که می توانید کنترل کنید، کنترل کنید. بحران فقط یک لحظه در زمان است و آنچه پایدار می ماند نحوه واکنش سازمان ها است. اکنون زمان استخراج کارایی است – فرآیندها همیشه می توانند بهبود یابند و سازمان ها باید همیشه به طور فعال فرآیندها را برای یافتن راه هایی برای دستیابی به نتایج بیشتر بررسی کنند. شاید ورود، سیستم صدور بلیت فناوری اطلاعات، فرآیند مدیریت عملکرد یا مذاکره مجدد در مورد اجاره باشد – همه آنها شایسته بررسی هستند.

از این زمان استفاده کنید. متمرکز کردن تلاش‌ها برای به دست آوردن صرفه‌جویی در مقیاس، شکستن جریان‌های کاری سیلو، تشویق کار متقابل بیشتر، نگاه کردن به کارکنان و اطمینان از اینکه نقش‌ها به طور غیرعمدی اضافی نیستند، و سپس تلاش‌ها را حسابرسی کنید تا مطمئن شوید که شرکت به طور مداوم در حال حرکت است. جهت درست.

این مهم است که مطمئن شوید در حوزه‌های درست کار می‌کنید و اگر نیستید، کارمندان را مجدداً تخصیص دهید. ممکن است به پروژه‌ها یا نقش‌ها نیاز باشد تا استعدادها با کار هماهنگ شوند.

گفتگوی واقعی لازم است

حضور در جلو بودن، به خصوص در مواقع نامشخص بسیار مهم است. اول از همه، صداقت نوعی احترام و  اعتماد–این نیز جزئی از ادب حرفه ای است. ثانیاً، وقتی رهبران یا همکاران عمداً مرموز هستند – می‌تواند بذر بی‌اعتمادی بکارد.

من به چیزهای بیشتری متمایل شده‌ام. صحبت واقعی و به اشتراک گذاشتن نظر محترمانه و بی‌پرده خودم. هدف من مدل‌سازی مزایایی است که ارتباط مستقیم می‌تواند ارائه دهد و در حالت ایده‌آل، دیگران رفتار را منعکس می‌کنند تا بتوانیم به حذف روکش ساده‌سازی کمک کنیم.

دوبرابر کردن یا تنوع

این یک خط خوب در تلاش برای دستیابی به رویکرد درست است، اما مهم است که بفهمید چه چیزی به بهترین وجه به شرکت، کارمندان و شما کمک می کند. مشتریان حرکت برای تنوع‌سازی نباید به دلیل پریشانی باشد، بلکه باید داده محور با هدف افزودن ارزش و خدمت به هسته شما. اگر سازمانی نتواند آن را در داده‌ها ثابت کند، شاید زمان آن رسیده است که آن منابع را به پیشنهادات اصلی برگرداند.

تغییر سخت است

چه یک تغییر کوچک باشد چه بزرگ، تغییر برای بسیاری می تواند دشوار باشد. تغییر ممکن است نامطمئن و ناراحت کننده باشد – اینجاست که مدیریت تغییر وارد می‌شود. سازمان‌ها باید افراد را همراه خود بیاورند و تشخیص دهند که ممکن است همه در مکان‌های متفاوتی باشند، بنابراین در به اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها شفاف و به موقع باشید. وقتی ارتباطات یک سازمان نامشخص است، افراد ممکن است به دلیل کمبود اطلاعات، روایتی ناآگاه ایجاد کنند.

برای تغییر در این سطح، ما احتمالاً یک بار در یک نسل  همسویی مجدد را بررسی می کنیم. این تغییر مستلزم یک تغییر عمده است و اگر هدف این باشد که آن را به خوبی انجام دهیم، نمی تواند تکه تکه باشد. این نه تنها نیازمند تغییر ابزارهای همکاری و ارتباطات است، بلکه به نحوه کار، محل کار و زمان کار نیز نیاز دارد. این تنظیم مجدد آینده کار است.

در چند سال گذشته روندها، محصولات و صنایع جدید و نوظهور هیجان انگیز بودند اما اکنون ثبات سکسی جدید است. پیش‌بینی‌پذیری باید هدف، ثبات و هسته‌ای قوی برای بیرون آمدن قوی‌تر از هم‌سویی بزرگ باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی