عمومی

چگونه برای خوبی تغییر ایجاد کنیم

چگونه برای خوبی تغییر ایجاد کنیم

من از طرفداران پرشور تفکر حرکتی (و بازاریابی حرکتی) هستم – به عنوان شاید تنها راه شرکت ها برای جلب نظر مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان در عصر رسانه های اجتماعی. هنگامی که تعامل بین شرکت ها و سهامداران به طور موثر انجام شود می تواند منجر به رشد، تحول و تغییرات اجتماعی مثبت شود. در آخرین کتابم، فعال کردن هدف برند، درباره تفکر فعلی پیرامون هدف صحبت می‌کنم، و پایه و رویکرد جدیدی را به اشتراک می‌گذارم که بر چالش‌برانگیزترین بخش هدف تمرکز دارد: چگونه آن را در داخل و خارج از خود فعال کنید. شرکت و چگونگی جلوگیری از پوسیدگی آن در طول زمان.

به تازگی، پل کلاین را که موسس و مدیر عامل شرکت Impakt، شرکتی که به شرکت‌های جهانی برای حل مشکلات اجتماعی کمک می‌کند. او همچنین بنیانگذار بنیاد ایمپکت برای تغییر اجتماعی است، یک سازمان خیریه که مسیرهایی را برای اشتغال برای پناهندگان و تازه واردان ایجاد می کند. پل اخیراً کتابی با عنوان تغییر به خیر: رویکرد اقدام‌محور برای کسب‌وکارها برای بهره‌مندی از حل فوری‌ترین مشکلات اجتماعی جهان نوشته است که توسط ECW Press در ماه مارس منتشر شد.

کار پل مکمل کار StrawberryFrog است و من اخیراً با او در مورد داستان اصلی او، انگیزه نوشتن Change for Good صحبت کردم. و چرا و چگونه یک شرکت باید “برای همیشه تغییر کند”:

قبل از اینکه کتاب جدید شما را بررسی کنیم ، مایلم در مورد داستان شخصی شما و اینکه چگونه این امر منجر به کمک به شرکت‌ها در حل مشکلات اجتماعی و نوشتن Change for Good شده است، بشنوم. برخی از الهامات اولیه شما چه بود؟

من در خانواده ای بزرگ شدم که عدالت اجتماعی و تغییرات اجتماعی اساسی بود. . مادرم مدیر هنری جشنواره مردمی ماریپوسا بود و اعتقاد زیادی داشت که موسیقی ابزاری برای تغییرات اجتماعی است. پدرم یک معمار بود که علاقه خاصی به مسکن ارزان قیمت داشت و شرکت او در این زمینه مبتکر و برنده جایزه بود.

اولین خاطره من از نیاز به تغییر اجتماعی زمانی بود که والدینم مرا به راهپیمایی در تورنتو به رهبری فعالان سزار چاوز و دولورس هوئرتا بردند تا آگاهی را در مورد شرایط بد کار و دستمزدهای پایین در صنعت انگور کالیفرنیا افزایش دهند. از طریق مادرم، من همچنین این فرصت را داشتم که با نوازندگان سیاه پوستی مانند مادی واترز، کشیش گری دیویس، می سی سی پی جان هرت، و الیزابت کاتن که تجربه زندگی مشترک کشت و جداسازی را داشتند، ملاقات کنم و به آنها گوش دهم. داستان‌هایی که از آنها شنیدم، علاوه بر الهام بخشیدن به موسیقی‌دان بودن، به من کمک کرد تا نیاز به عدالت اجتماعی و برابری نژادی را درک کنم.

می‌توانم منشأ دقیق Change for Good را در کنفرانس لیگ ارکستر سمفونیک آمریکا مشخص کنم. در شیکاگو سال ۱۹۸۸ بود و من در ارکستر سمفونیک تورنتو در زمینه بازاریابی و جذب سرمایه کار می کردم. سخنران اصلی، بن کوهن، یکی از بنیانگذاران Ben & Jerry’s بود. در آن زمان، بستنی بن و جری در کانادا در دسترس نبود و من هرگز نام آنها را نشنیده بودم. ماهیت صحبت های بن این بود که کسب و کارها می توانند علاوه بر کسب سود در حل مشکلات اجتماعی نیز مشارکت داشته باشند.

در اوایل همان سال، کوهن ۱% را برای صلح تاسیس کرده بود و بن و جری در حمایت از بستنی Peace Pop ساختند. که عواید آن به کمپین اختصاص یافت. در پایان این سخنرانی، پاپ های صلح به حضار تقدیم شد. به یاد دارم که از پیام کوهن در مورد اینکه چگونه شرکت عمداً از پلتفرم تجاری خود برای ایجاد تغییرات اجتماعی استفاده می‌کند و می‌خواهد به شرکت‌های دیگر در انجام همین کار کمک کند، به طرز باورنکردنی الهام گرفتم.

شما گفته اید که تغییر برای خیر مستلزم کمک شرکت ها به حل مشکلات اجتماعی است. من فکر می کنم بسیاری از مردم ممکن است آن را خارج از آنچه میلتون فریدمن «کسب و کار تجارت» می نامد ببینند. چرا برای کسب و کارها مهم است که در این زمینه سطح قابل توجهی را بالا ببرند؟

پس از بیش از ۲۰ سال کار در تقاطع تجارت و تغییرات اجتماعی، آموخته ام که چه چیزی موثر بوده، چه چیزی نشده و چرا. با توسعه بسیاری از برنامه‌های تأثیر اجتماعی بزرگ برای شرکت‌ها، نتایج تقریباً همیشه کمتر از آنچه من پیش‌بینی می‌کردم بوده است. علیرغم افزایش «مورد تجاری» شرکت‌ها برای درگیر شدن در تغییرات اجتماعی، من متوجه شدم که بیشتر آنها در آنچه من «CSR lite» می‌نامم بسیار خوب شده‌اند. این بدان معناست که آن‌ها به جای متعهد به کمک به حل مشکلات اجتماعی و انجام اقدام، به اندازه کافی به عنوان مسئول دیده شوند.

مشکل اینجاست که امروزه کیفیت زندگی اکثر مردم در مسیر اشتباهی قرار دارد. به همین دلیل، کارمندان، مشتریان و مردم در جوامع در همه جا به راه‌هایی که کسب‌وکارها در حل این مشکلات کمک می‌کنند یا به آنها کمک می‌کنند توجه دارند. در این زمینه، “CSR Lite” به طور فزاینده ای به عنوان عملکردی در نظر گرفته می شود. امروزه، کسب‌وکارها نیاز به «تغییر برای خیر» دارند و می‌توانند از مشارکت در تغییرات اجتماعی به شیوه‌ای معنادار بهره ببرند.

من فکر می کنم اکثر افراد در تجارت می گویند که حل مشکلات اجتماعی کاری نیست که آنها بدانند چگونه انجام دهند. توصیه شما برای شرکت‌هایی که می‌خواهند در این زمینه رهبر باشند چیست؟

اول، شرکت‌هایی که به این سمت تغییر می‌کنند. تغییر برای خیر؛ باید متعهد به حل یک مشکل اجتماعی – به روش‌هایی که برای کسب‌وکارشان مناسب است – انجام دهند، نه اینکه تا حد ممکن کمتر کاری انجام دهند تا «مسئول» دیده شوند. در مرحله بعد، رهبران کسب و کار باید درک کنند که انجام این کار برای جامعه مهم است و برای تجارت آنها ارزشمند است. در نهایت، تغییر اجتماعی مؤثر نمی تواند بدون مشارکت افراد با تجربه زیسته از مشکلات اجتماعی در درک مشکل، ایجاد راه حل های مشترک و کمک به اجرای برنامه ها اتفاق بیفتد.

چه کسی باید Change for Good را بخواندو چه انتظاری می تواند داشته باشد؟

من نوشتم Change for Good تا به افراد در کسب و کارهای مختلف کمک کنم تا درک کنند چرا اجتماعی مسائل را بسیار تغییر دهم، تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات خودم به آنها الهام بخشم و ابزارهایی را برای کمک به آنها در انجام اقدامات عملی فراهم کنم. من همچنین آن را نوشتم تا به دانشجویان بازرگانی و دیگر جوانان کمک کنم تا نقش تجارت در جامعه را درک کنند و در نظر بگیرند که چگونه به عنوان کارمند، مصرف کننده و به عنوان شهروند به تغییرات اجتماعی کمک می کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی