عمومی

چگونه با کنجکاوی، شجاعت و رحم و شفقت – دلسوزی

چگونه با کنجکاوی، شجاعت و
رحم و شفقت – دلسوزی

فارغ التحصیلان امسال درست همانطور که جهان ما در حال بازگشت به دوران تاریخی است، وارد جهان می شوند. کلماتی که با کلاس دانشگاه High Point در سال ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشتم، همان درس‌هایی است که امیدوارم ارائه کنم. به کارآفرینان اجتماعی مشتاقی که در عصری پر از اختلال و بلاتکلیفی، تحت تأثیر وظیفه ایجاد تأثیر قرار گرفته اند.

در حالی که دوره های نوسان می تواند فلج کننده باشد. ، آنها همچنین می توانند کاتالیزوری برای ما شوند تا وارد نمایندگی خود شویم. به هر حال، کارآفرینی قبل از هر چیز حالتی ذهنی است که بر انتخاب هایمان تمرکز دارد. بزرگ‌ترین کارآفرینان اغلب از طریق نحوه گذر از سختی‌ها آشکار می‌شوند، و موفقیت واقعی کمتر مربوط به کاری است که انجام می‌دهید و بیشتر به چگونه انجام می‌دهید. اینکه چگونه در طول سفر روزانه خود عمل می کنیم، در نهایت به روش های بسیار عمیق تر از آنچه که هر یک از ما تا به حال اذعان می کنیم، بر جامعه تأثیر می گذارد.

بنابراین همانطور که جوانترین رهبران ما سفرهای کارآفرینی شما را آغاز می کنند، توصیه اصلی من در اینجا است: از طریق نیروهای بازار، بشردوستی یا شرکت اجتماعی ترکیبی، شما می توانید با رهبری کنجکاوی، شجاعت و شفقت، نقشی محوری در شکل دادن به آینده ای بهتر برای دنیای ما ایفا کنید – هر روز در زندگی سه C به اکسل.

مدل‌سازی اقدامات خود و ایجاد یک شرکت، طبق این اصول ممکن است ساده به نظر برسد، اما کار بسیار سختی است. در طول سفرتان، راه آسان این است که اطرافتان را با هم تیمی‌ها، همتایان و سرمایه‌گذاران احاطه کنید که به‌جای آنچه که نیاز دارید بشنوید، به شما می‌گویند چه می‌خواهید بشنوید. در عوض کنجکاوی را انتخاب کنید. در مورد هر تصمیمی که می گیرید انتقادی فکر کنید. از اطلاعات و نقاط داده استفاده کنید نه فقط برای تأیید، بلکه برای اطلاع رسانی باورهای خود.

شجاعت انجام مکالمات ناراحت کننده را به وجود آورید – تنها نوعی که به شما و سرمایه گذاری شما کمک می کند. برای رشد. شجاعت ایجاد یک تیم با دیدگاه های مختلف را داشته باشید و اعضای تیم را تشویق کنید تا آن نقطه نظرات را به اشتراک بگذارند، حتی اگر با یکدیگر مخالف باشند. مناظره صمیمانه یکی از بهترین ابزارهایی است که ما برای کشف ایده های عالی و تحریک نوآوری در اختیار داریم، تا زمانی که با احترام از یکدیگر عقب نشینی کنیم.

از طریق هر کاری که انجام می دهید، با دیگران با شفقت ارتباط برقرار کنید. نیت مثبت را فرض کنید. خود را به جای دیگران بگذارید و بخشنده تر باشید. هنگام برخورد با خود نیز همین رویکرد را به کار ببرید. زمانی که با یک شکست مواجه می شوید، نسبت به خودتان بخشنده تر باشید (به یاد داشته باشید، همه مشکلاتی دارند). وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود، شهامت این را داشته باشید که بیشتر درون نگر باشید و از خود انتقاد کنید. تکبر می تواند بزرگترین دشمن رشد شما باشد. بنابراین، خود را باور داشته باشید، اما اجازه دهید کمی شک و تردید به خود داشته باشید تا شما را ثابت نگه دارد و یاد بگیرید.

در KIND، ما توانستیم یک ایده دیوانه کننده را در یک شرکت باورنکردنی بسازیم، زیرا تلاش کردیم این اصول را مدل سازی کنیم. با ارج نهادن به بحث‌های صمیمانه، رفتار با وقار با همه، سخت‌کوشی و سخت‌تر فکر کردن، و نه کم اهمیت‌تر، ایجاد پوستی ضخیم و داشتن حس شوخ طبعی، به ساختن چیزی جادویی پایان دادیم.

اگر در مورد آن فکر کنید، چه چیزی می تواند تأثیر بیشتری از نحوه ارتباط ما با یکدیگر بر جامعه داشته باشد؟ ما در نهایت محصول تعاملات روزانه خود هستیم. ما می‌توانیم در طول روز تند و تیز باشیم، یا می‌توانیم کمی بیشتر لبخند بزنیم، کمی بیشتر گوش کنیم و بیشتر مراقب باشیم. وقتی به گذشته نگاه می کنید که ۳۰ یا ۵۰ سال بعد چه کسی خواهید شد، بیشتر به نحوه تعامل شما با دیگران برمی گردد. چگونه شما در طول آن سفر به مقصد شما به عنوان یک رهبر و یک شخص تبدیل می شود.

می دانید چرا امروز باید انرژی زیادی داشته باشید؟ زیرا خطرات بسیار زیاد است – و شما این قدرت را دارید که تفاوت زیادی ایجاد کنید. با هر یک از شما و هر اقدام کوچکی که انجام می دهید شروع می شود. این سخت ترین نوع کاری است که وجود دارد، و همچنین با ارزش ترین کار است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی