عمومی

چگونه با آرایش سلبریتی ها پایه ای از عشق به خود بسازیم هنرمند Mally Roncal

چگونه با آرایش سلبریتی ها پایه ای از عشق به خود بسازیم
هنرمند Mally Roncal

“اوه خدای من، تو فوق العاده ای!” وقتی مصاحبه زوم ما شروع می شود، مالی رونکال فریاد می زند. هیجان او مسری است و من اعتراف می کنم که فقط برای او آرایش کردم. شما نمی توانید بدون استفاده از کمی ریمل با یک آرایشگر مشهور و کارآفرین برند زیبایی ملاقات کنید. به جز، همانطور که من به زودی یاد خواهم گرفت، شما می توانید.

هیچ انجمن مخفی استانداردهای انعطاف ناپذیری برای آنچه که «زیبا» می‌داند ندارد. زنان باید لاغر و در عین حال دارای انحنا باشند. مردان باید قوی باشند و هرگز آسیب پذیر نباشند. و بودن هر چیزی خارج از آن خطوط دیگر است و کمتر از. همراه با دسترسی ۲۴/۷ به حلقه های برجسته فیلتر شده در رسانه های اجتماعی، میل به مقایسه خود با دیگران می تواند بسیار سخت باشد. این چیزی است که رونکال اغلب می بیند.

او می‌گوید: «نمی‌دانی چند بار کسی روی صندلی من نشسته است، چه مشهور است یا نه، و ناگهان هر ناامنی بیرون می‌آید. “آنها به لکه ها و چین و چروک ها اشاره می کنند، چیزهایی که من هرگز متوجه آن نمی شدم.”

این یک یادآوری مهم است: در اکثر مواقع، چیزهایی که ما روی آنها تمرکز می کنیم لزوماً آن چیزی نیست که جهان می بیند. واضح تر، من به زیت شما نگاه نمی کنم زیرا نگران مال خود هستم. شاید بدن شما در سال های اخیر تغییر کرده است. شاید هنوز با خطوط جدید زیر چشم خود دوست نشده اید. به احتمال زیاد، شما تنها کسی هستید که یک بار دوم (یا صدم) به آن فکر می کنید. با این حال تصور کنید چقدر متفاوت است اگر در طول روز خود صرفاً به پاهایی که شما را حمل می کنند افتخار کنید.

* * *

حرفه رونکال به‌عنوان یک آرایشگر به‌طور غیرمتعارف و با شلوغی‌های فراوان پس از اینکه از مسیر اصلی خود در پوست خارج شد، آغاز شد. رونکال اذعان می‌کند: «من نمی‌دانستم [فوراً] می‌خواهم چه کار کنم». اما می‌دانستم که همیشه به سمت ارتباط با مردم و دوست داشتن مردم جذب می‌شوم. و باعث می‌شود که از درون و بیرون احساس خوبی داشته باشند.»

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - چگونه با آرایش سلبریتی ها پایه ای از عشق به خود بسازیم
هنرمند Mally Roncal

در نحوه صحبت رونکال با شما آشنایی زیبایی وجود دارد، و من می توانم فوراً بگویم که چرا سلبریتی های لیست A به ظاهر خود به او اعتماد دارند. حتی حضور او در زوم، همان آرامشی را که پس از تعطیلات بدون سرویس تلفن همراه تجربه می‌کنید، برای شما به ارمغان می‌آورد. به این دلیل است که رونکال برای دیدن شما وقت می گذارد و این سخاوتمندانه ترین هدیه است.

رونکال با برخی از شناخته شده ترین افراد مشهور نسل ما از جمله بیانسه، جنیفر لوپز، ریحانا و غیره کار کرده است. او شرکت خود به نام Mally Beauty را در سال ۲۰۰۵ تأسیس کرد و کتابی با عنوان عشق، مژگان و رژ لب: رازهای من برای یک زندگی زرق و برق دار و شاد در سال ۲۰۱۴٫ او مسیر حرفه ای خود را متفاوت از بسیاری از افراد دیگر طی کرده است، دوره های کارآموزی را دور زده و با شجاعت اعتماد به قلب او- او تجسم می کند که چگونه شما مجبور نیستید آنچه را که دنیا به شما می گوید راه موفقیت است دنبال کنید. او می‌گوید: “شما می‌توانید تنها با دنبال کردن قلب خود و گوش دادن به آنچه زمزمه‌های درونی‌تان به شما می‌گوید، به جایی که می‌خواهید برسید.”

از او می‌پرسم چگونه رمزگشایی می‌کند که آیا چیزی شهود او را هدایت می‌کند یا خیر، و او می‌خندد، “اوه تو داری می‌روی آنجا!” رونکال آن را به عنوان احساسی در عمق شکم شما توصیف می کند که شما را رها نمی کند. اگر بخواهید، یک شیر آب چکاننده نامرئی. اما باید توجه کنید؛ به دلیلی به آن زمزمه درونی می گویند.

او می‌گوید: «من تعجب می‌کنم که چند بار [شهودمان] را مسدود می‌کنیم و حتی آن را نمی‌دانیم. “این در مورد باز بودن و اجازه دادن به خود برای احساس فرصت ها است در حالی که آماده می شوید .”

رونکال زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده است تا با انعکاس ظاهر بیرونی خود با زیبایی درونی خود به آنها کمک کند تا احساس کنند بهترین نسخه خود هستند. اما، البته، احساس بهترین بودن در درون می تواند نادر و زودگذر باشد. پس چی؟

* * *

بهترین افراد زندگی رونکال همان‌هایی هستند که او تک‌شاخ می‌نامد – کسانی که بی‌وقار قالب را می‌شکنند. این یک امتیاز است که می بینیم مردم با قلب باز زندگی می کنند. که سرشان را به عقب کج می کنند و از جانشان می خندند. این زیبایی است.

وقتی از آن نسخه از خود دوری می‌کنید، او توصیه‌هایی برای کمک به تغییر تمرکز شما دارد.

تعدادی زرادخانه ابزار را در جیب پشتی خود نگه دارید. و نه، من در مورد برس های آرایش صحبت نمی کنم، اگرچه این مطمئناً یک گزینه است. همانطور که رونکال می گوید: «شما نیاز به خودآگاهی دارید تا متوجه شوید، “آه بله ، امروز احساس خوبی ندارم. شاید امروز قلبم کمی غمگین باشد. چه کاری برای کمک به من انجام خواهم داد؟”

در جیب رونکال: قدردانی، تمرینی که او در کودکی هنگام مشاهده مادرش که به سرطان سینه مبتلا بود و ۱۷ سال بیشتر از آنچه پزشکان تصور می‌کردند، آموخت.

«وقتی روزهای بدی دارم، به اطراف نگاه می‌کنم و می‌گویم، «این لحظه را دارم.» ممکن است چیزها همین الان به نظر برسند—و می‌دانید چه هستند، اما باید پیدا کنید قدرت خود را و بگویید، “من اینجا هستم و می توانم راهی برای رهایی از این احساس پیدا کنم.” برای دوست من، این جهان است. هر چه هست، شما آن را به تنهایی انجام نمی دهید. زیرا آنجا جای تنهایی است.”

موارد دیگر در جیب رونکال: یک فنجان قهوه در ساعت ۳ بعدازظهر، در آغوش گرفتن دخترانش، تهیه یک میان وعده یا خوراکی خاص که دوست دارد. او تاکید می کند که همه آنها راه های کوچکی برای ایجاد هدف لذت های ساده در روز او.

آنقدر شروع به تکان دادن سر می کنم که سرگیجه می گیرم. اگر این بیماری همه گیر چیزی به ما آموخته است، این اهمیت یافتن شادی در چیزهای کوچک است. شاید حتی چیزهای رایج. گل ها در پیاده روی بعد از ظهر شما. روشی که همسایه همسایه شما برای جشن گرفتن هر کدام از تعطیلات در آن ماه درب ورودی خانه خود را تزئین می کند. وقتی کسی از راه خود تسلیم می شود تا بتوانید در لس آنجلس به چپ بدون محافظت بپیچید. سر و صدای زیادی در اطراف ما وجود دارد، و اغلب ما در حال حرکت با چنین سرعت رعد و برق هستیم، آن لحظات کوچک را می توان به سختی متوجه شد. اما این باعث نمی شود از اهمیت آنها کم شود. فقط ما را خیلی مشغول می کند.

رونکال می‌گوید: «داشتن این شگفتی و اینکه بتوانیم با افزایش سن کنجکاو بمانیم، فکر می‌کنم این واقعاً مهم است و چیزی که ما را جوان نگه می‌دارد. “و اگر این کار را نکنیم، آن موقع است که از درون می میریم.”

بیش از همه، رونکال از همه می‌خواهد که کمی لطف کنند. اگر هدف شما این است که به اندام خود بازگردید، با پیاده روی شروع کنید و کاری را که می توانید امروز انجام دهید. اگر به هدف خود نرسیدید، فردا دوباره تلاش کنید. آهسته پیش رفتن اشکالی ندارد. در پایان، صبر تنها راه دیگری برای نشان دادن عشق به خود است.

وقتی کسی روی صندلی او می نشیند، هدف رونکال این است که به مردم احساس بهتری نسبت به آنچه او پیدا کرده است بدهد. و مطمئناً می‌توانم بگویم، حتی با زوم، او این کار را برای من انجام داده است.

این مقاله در اصل در شماره ژوئیه/آگوست ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس ها از Mally Roncal.

MALLY RONCAL 8 1024x682 - چگونه با آرایش سلبریتی ها پایه ای از عشق به خود بسازیم
هنرمند Mally Roncal

مگان نیکول اونیل نویسنده‌ای است که علاقه زیادی به داستان‌سرایی، سفر و در صورت امکان، ترکیب این دو دارد. آلوم UCLA در لس آنجلس زندگی می کند. به طور خاص کافی شاپ های غرب با وای فای به همان اندازه قوی و برشته های تیره. با مگان در توییتر به آدرس @megan_n_onealیا وب‌سایت او mnoneal ارتباط برقرار کنید. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی