عمومی

چگونه این مدیر عامل بهترین افراد خود را در بدترین شرایط خود حفظ کرد سال

چگونه این مدیر عامل بهترین افراد خود را در بدترین شرایط خود حفظ کرد
سال

آیا می‌توانید ارزشمندترین استعداد خود را در سخت‌ترین زمان‌ها حفظ کنید؟

این بر کسی پوشیده نیست که استعداد در حال حاضر به دلایل مختلف در بالاترین حد است: 

<. div class="standardText">

  1. قرنطینه های همه گیر باعث یک زلزله اقتصادی شد که به شرکت های وحشت زده منجر شد که کارمندان شایسته را کنار بگذارند.
  2. سپس جریان اصلی کار از راه دور فرصت های جدیدی را برای انواع استعدادها در تقریباً هر سطحی باز کرد.
  3. اکنون فشارهای تورم فزاینده به این معنی است که بیشتر افراد ماهر انگیزه دارند که به هر کجا که می خواهند بروند، معمولاً با بیشترین پول.

می‌توانم بگویم وقت آن است که قوانین را کنار بگذاریم و هر کاری که لازم است برای حفظ بهترین منابع خود انجام دهیم.

اما ما قبلاً اینجا بوده ایم. برای اکثر شرکت ها، این سناریو بدون توجه به عوامل اقتصادی خارجی، حداقل چند بار در چرخه عمر خود اجرا می شود. در واقع، شما فقط باید به یک مشکل خوب نگاه کنید تا ببینید این مشکل بد چگونه خود را نشان می دهد.

“همه می روند”

هفته گذشته، من یک سوال از یک مدیر عامل استارت آپ دریافت کردم که تصمیم گرفته بود یک پیشنهاد خرید را به جای تلاش برای ارائه یک دور بزرگ و ضروری بعدی تامین مالی انجام دهد. این پیشنهاد اگر نگوییم زندگی را متحول کند، محکم بود و به شرکت او باندی را می داد که برای انجام ماموریتش نیاز داشت.

به شرطی که او به ۱۰ یا چند نفر بسیار با استعداد و پرشور که دست یافته بودند شرکت او تا اینجای کار.

مدیرعامل پیش از این خریدها را انجام داده بود و با این واقعیت غریبه نبود که آنها هرگز آنطور که هر یک از طرفین مد نظر دارند به نتیجه نمی رسند. معمولاً کارمندان استارتاپ اکتسابی بیشترین درد را احساس می کنند. و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، آن‌ها اغلب برای مدت طولانی در کنار هم نیستند.

این استارت‌آپ ماموریت محور مدیرعامل بر سر دوراهی قرار داشت. این بهترین، شاید تنها گزینه او برای ادامه مسیری بود که همه آنها سال ها در آن رفته بودند، اما اگر هزینه حفظ آن شتاب، از دست دادن تیمش بود، همه چیز بیهوده بود.

هیچ تضمینی وجود ندارد، به او گفتم، اما می دانستم چه کاری را نباید انجام دهم.

در زمان تغییرات لرزه ای، یک مدیر عامل یک شغل دارد

حدود چهار سال پیش، به یکی دیگر از مدیران عامل خوش شانس کمک کردم تا از طریق خرید مشابهی کار کند. در حالی که این اولین خروج او بود، او نیز می‌دانست که مدیریت یک انتقال اکتسابی مانند پیمایش در یک میدان مین است و هر بار که روی یک مین قدم می‌گذارید، یک نفر مهم ترک می‌کند.

اکنون، چندین خرید را پشت سر گذاشته‌ام – به‌عنوان کارمند، مدیر اجرایی، بنیانگذار و مشاور. و چیزی که من یاد گرفتم این بود که یک رشته در همه آنها وجود داشت که منجر به انتخابی شد که رهبر استارتاپ خریداری شده باید در مورد نقش آنها در ۱۲ ماه آینده انتخاب کند:

  1. انتقال را مدیریت کنید، یا
  2. اعداد جدید آنها را بزنید.

شما از اینکه چند بار رهبر دومی را انتخاب کرد، شوکه خواهید شد. ممکن است از اینکه چند بار در صورت آنها منفجر شد شوکه نشوید.

نمونه هایی که من استفاده کردم مشابه بودند، اگر دقیق نباشند. .

شرکت الف توسط یکی از دوستانم اداره می شد، و زمانی که آن را خریداری کرد، دوست من تمام وقت خود را صرف اطمینان از اینکه او در نقش جدید خود عالی بود و به اهداف جدید خود رسید. در حالی که او این اعداد جدید را قفل کرد، تیمش زیر نظر او متلاشی شد. او هر بار که یکی می رفت شوکه می شد (شکه می شد، به شما می گویم!) و هنگامی که آنها این کار را کردند، پیشرفت او به سمت اهداف خود نیز بدتر شد.

شرکت B توسط شخصی اداره می شد. من در گذشته با او کار کرده بودم و با یک تهدید خارجی مواجه شدم که اساساً درآمد او را تقریباً سه چهارم کاهش داد، تقریباً یک شبه. اما او دامپزشک قفسی بود و قبلاً در این سمت بوده است. او به‌جای ترسیدن از ضررها، تمرکز خود را بر این داشت که تیمش از شکست‌ها نگران نشود و آنها را در مسیر عبور از بحران نگه داشت. بهبودی آنها علاوه بر سال بحرانی یک سال بیشتر طول کشید، اما بدون از دست دادن حتی یک نفر به آنجا رسیدند.

هنگامی که به طرفداران می رسد، افراد را مدیریت کنید، نه دلار

بنابراین راهبردی که ما انتخاب کردیم این بود که:

  • به وضوح اهداف جدید ۱۲ مورد اول را بیان کند. ماه و
  • یک نفر دیگر از تیم خود را مسئول رسیدن به این اهداف قرار داد
  • در حالی که او فقط بر روی میدان مین بدست آوردن تمرکز داشت.

خیلی جذاب بود. در پایان سال اول، این دو شرکت با موفقیت ادغام شدند و در مجموع بیشتر از مجموع قطعات با هم کار می کردند. دو سال پس از آن، نقش مدیر عامل شرکت ادغام شده به او داده شد. و بسیار شایسته است.

من معتقدم که در حال حاضر او چشمش به استارتاپ دیگری برای خرید است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. .com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی