عمومی

چگونه این شرکت در حال رشد سریع بر خدمات مشتری تسلط یافت راهی که شرکت های غول پیکر نمی توانند

چگونه این شرکت در حال رشد سریع بر خدمات مشتری تسلط یافت
راهی که شرکت های غول پیکر نمی توانند

به عنوان کاربران نهایی.

در طول مراحل رشد سریع، رهبران ارشد و سایر تصمیم‌گیرندگان کلیدی به تدابیر مناسب برای جلوگیری از از دست دادن ارتباط با کسانی که بیشتر اهمیت دارند، نیاز دارند: مشتری. در نتیجه، ذهنیت مشتری محوری که بسیاری از شرکت‌های کوچک‌تر برای رقابت با شرکت‌های معتبرتر و بزرگ‌تر به آن متکی هستند، هرگز نباید از بین برود.

اخیراً با سم پیلار، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Jobber، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت خدمات خانگی، در مورد چگونگی او و تیم رهبری ارشدش با مشتریان نهایی در ارتباط هستند و در عین حال رشد سریعی را طی می کنند. او سه نکته مفید در مورد چگونگی نزدیک ماندن رهبران به مشتریان و اهمیت برنامه رسمی “صدای مشتری” به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این، کسانی که به کاربران نهایی نزدیک هستند، کلید غلبه بر تفکر گروهی در صنایع خود هستند و راحت‌تر می‌توانند فرصت‌های جدید را شناسایی کنند.

۱٫ بازخورد مشتری را از طرق مختلف جستجو کنید

بازخورد کاربر نهایی را می توان از طریق روش های مختلف آنلاین و آفلاین جمع آوری کرد، از جمله رسانه های اجتماعی و انجمن ها، بررسی های رسمی، نظرسنجی ها، مکالمات تلفنی با تیم های مشتری مانند فروش و موفقیت مشتری، رویدادها و موارد دیگر. بر اساس Pillar، کانال ها باید به طور فعال نظارت شوند و بازخوردها باید به طور رسمی ثبت، ادغام و توسط سهامداران در سراسر شرکت در نظر گرفته شود.

او به اشتراک گذاشت: “من به متمرکز کردن “صدای مشتری” در داخل شرکت برای دیدن همه معتقدم. به عنوان مثال، Pillar گفت که تیم خودش از یک کانال Slack به نام #صدای_مشتری استفاده می کند که در آن بازخورد از چندین منبع ورودی به صورت داخلی در زمان واقعی به اشتراک گذاشته می شود. هرکسی می‌تواند با بازخورد مشتریانی که با آنها برخورد کرده یا مستقیماً دریافت کرده است، با بینش فراوانی که از تیم‌های فروش و موفقیت در خط مقدم با مشتریان به دست می‌آید، ارائه دهد. برای نشان دادن آنچه کار می کند، چه چیزی نیست، چه چیزی باید اصلاح شود و چه چیزی باید گسترش یابد مفید بوده است.

۲٫ در طول روز در کنار یک مشتری کار کنید

یک برنامه “سواری در کنار” که مشتری را در طول روز کاری تحت الشعاع قرار می دهد، می تواند برای اولین بار ارزشمند باشد گزارش های دستی از نحوه استفاده مشتری از محصول. “Tنوع برنامه او شکاف بین نحوه ارائه یک پیشنهاد را آشکار می کند. Pillar می‌گوید: یا فن‌آوری برای استفاده و نحوه استفاده از آن در واقع در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال، کاربران نهایی ممکن است ویژگی های مفید را نادیده بگیرند یا میانبرهایی را برای خود ایجاد کنند. این مشاهدات را می توان برای اطلاع رسانی نقشه راه محصول یا کشف نیاز به تغییر نحوه آموزش کاربران نهایی برای استفاده از محصول استفاده کرد.

سواری می‌تواند به سهامداران کلیدی در سراسر یک شرکت ارائه شود و یافته‌ها باید در کل شرکت به اشتراک گذاشته شود. اگرچه ممکن است مدیران محصول معمولاً در این برنامه‌ها شرکت کنند، اما Pillar می‌گوید که مهندسان و رهبران ارشد به طور یکسان تشویق می‌شوند تا برای تقویت روابط خود با مشتریان، به دست آوردن بینش عمیق‌تر در مورد نقاط دردناک آنها و ایجاد همدلی با افرادی که به آنها کمک می‌کنیم، شرکت کنند. با محصولات ما.

۳٫ دعوت از مشتریان به محل کار شرکت

دعوت مشتریان به شرکت شما (به صورت فیزیکی یا مجازی) استراتژی دیگری برای درخواست بازخورد است. پانل های مشتری فرصتی را برای تعداد زیادی از کارمندان شما ایجاد می کند تا در یک لحظه در معرض یک کاربر نهایی قرار گیرند، به خصوص آنهایی که در یک تیم رو به مشتری کار نمی کنند. رهبری نیز باید در طول این پانل‌ها، چه به‌عنوان شرکت‌کنندگان فعال مخاطب یا به‌عنوان یک ناظر، درگیر شود.

پانل‌های مشتری نوعی رهبری هستند. به عنوان مثال Pillar اشاره می‌کند که “وقتی رهبری کارکنان را تشویق می‌کند تا زمان ارزشمندی را برای تعامل با مشتریان اختصاص دهند. پیام قوی مبنی بر اینکه سرمایه گذاری در درک و قدردانی از مشتریان برای موفقیت شرکت بسیار مهم است.

در ارتباط ماندن با مشتری نهایی به شرکت ها کمک می کند تا از اشتباه تمرکز بر تغییرات سطحی یا ایجاد مشکلات برای حل اجتناب کنند. طبیعی است که رهبران با اتکا به داده ها و بازخورد دست دوم، در طول زمان کمی از کاربران نهایی احساس جدایی کنند. با این حال، داشتن فرآیندها و برنامه‌هایی برای تعامل با کاربران نهایی چیزی است که هر شرکتی باید داشته باشد – و رهبران باید از آن استقبال کنند. انجام این کار منجر به حل خلاقانه‌تر مشکلات می‌شود و به رهبران در نقش‌هایشان انرژی می‌دهد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی