عمومی

چگونه از راه اندازی محصول خود با تبلیغات گوگل پشتیبانی کنید

چگونه از راه اندازی محصول خود با تبلیغات گوگل پشتیبانی کنید

راه اندازی یک محصول جدید نیاز به حضور Google دارد.

افراد قرار نیست یک بار مورد شما را در رسانه های اجتماعی ببینند یا خبرنامه ای دریافت کنند که شامل آن باشد و تصمیم بگیرند که زمان خرید است (در بیشتر موارد). در عوض، آنها آن را می بینند، در مورد آن فکر می کنند و سپس برای یادگیری بیشتر تحقیق می کنند. فکر می‌کنید کجا خواهند رفت؟

اگر گفتید Google، احتمالاً حق با شماست.

داشتن کمپین تبلیغاتی Google اختصاص داده شده به راه‌اندازی محصول شما به این معنی است که مطمئن می‌شوید شخصی که چیزی را که شما ارائه می‌دهید جستجو می‌کند، می‌تواند آن را پیدا کند.

سوال این است که چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از تبلیغات Google برای عرضه محصول داشته باشید؟ این چیزی است که من قصد دارم در زیر به آن پاسخ دهم. برخی از بهترین راه‌های استفاده از Google Ads برای پشتیبانی از عرضه محصول عبارتند از:

کمپین‌های تبلیغاتی جستجوی پویا

به جای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی خاص، تبلیغات جستجوی پویا به طور خودکار توسط Google ایجاد می شود. مبنای این موارد محتوایی است که در وب سایت خود ارسال می کنید. با این حال، شما مقداری کنترل دارید و می توانید مشخص کنید که اطلاعات از چه صفحاتی استخراج می شود.

معمولاً، باید آزمایش کنید تا ببینید آیا تبلیغات جستجوی پویا برای محصول شما کار می کند. یک مزیت جانبی این کمپین ها این است که به شما کمک می کنند کلمات کلیدی جدیدی را برای کمپین های هدفمند کلمه کلیدی که ایجاد می کنید، پیدا کنید.

کمپین های مطابقت با مشتری

<. div class="standardText" readability="34">

آیا هدف شما هدف قرار دادن پایگاه مشتریان فعلی یا مشتریان قبلی است؟ اگر چنین است، کمپین های مطابقت مشتری بسیار مؤثر خواهند بود.

با این نوع کمپین، اطلاعات تماس را در Google Ads آپلود می کنید ( با اجازه) از مشتریان و مشتریان بالقوه. پس از انجام این کار، می‌توانید کمپین‌هایی را برای هدف قرار دادن این افراد ایجاد کنید.

این بدان معناست که هدف شما فروش متقابل یا افزایش فروش است. به پایگاه مشتری فعلی شما، پس کمپین های مطابقت مشتری یک استراتژی هوشمند است که باید در نظر بگیرید.

کمپین هایی که نام محصول را هدف قرار می دهند

استفاده از کمپین های مارک دار با هدف کلیدواژه گزینه هوشمند دیگری است. اینها همچنین با افزایش آگاهی از محصول شما، جذابیت بیشتری پیدا می کنند. این یک کمپین تبلیغاتی Google سعی کنید بعد از اینکه محصول جدیدتان جذابیت خاصی پیدا کردید.

استفاده از تبلیغات گوگل برای تقویت راه اندازی محصول

همانطور که می‌بینید، راه‌های مختلفی برای تقویت راه‌اندازی محصول آینده شما با تبلیغات Google وجود دارد. گاهی اوقات، این کار باعث تقویت مورد نیاز برای کمک به شما می‌شود تا از یک محصول یا کمپین جدید استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که قوانین کلی Google Ads اعمال می شود، بنابراین مطمئن شوید که از بهترین روش ها برای جلب بیشترین توجه مخاطبان مناسب استفاده می کنید. آگاه بودن و دانستن اینکه چگونه از قدرت تبلیغات گوگل استفاده کنید در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی