عمومیمقالات

چگونه از ذهنیت «تقلبی تا زمانی که آن را بسازید» کنار بگذارید

چگونه از ذهنیت «تقلبی تا زمانی که آن را بسازید» کنار بگذارید

علی‌رغم تلاش‌های شما، یک حرفه حرفه‌ای هرگز آسان نخواهد بود. شما با مجموعه ای از موقعیت های جدید روبرو خواهید شد و با مشکلات پیچیده بی شماری روبرو خواهید شد که قبلا هرگز با آنها مقابله نکرده اید. و مهم نیست که چقدر آماده، مطالعه یا تجربه کرده باشید، به ناچار با شرایطی مواجه خواهید شد که در آن همه کارهای اولیه همچنان احساس عدم تجهیز به شما می دهد.

من این حس بودن را احساس کرده ام قبلاً غرق شده‌اید، و احتمالاً شما نیز بدون توجه به حرفه‌تان، این کار را خواهید کرد. خرد غالب به ما می‌گوید که این موقعیت‌ها مستلزم رویکرد «تقلبی تا زمانی که آن را بسازید» است. طوری رفتار کنید که انگار می دانید چه کاری انجام می دهید تا زمانی که همه اطرافیان شما تصور کنند که شما این کار را انجام می دهید زیرا آنها چیز بهتری نمی دانند.

طبق تجربه من، این هرگز کار نمی کند. به عنوان مثال، به جای تسریع، رشد حرفه ای شما را کند می کند، که هدف مورد نظر را شکست می دهد. به‌علاوه، افرادی که به طور معمول آن را «جعل می‌کنند» موافقت می‌کنند پروژه‌هایی را انجام دهند که برای انجام آن‌ها مجهز نیستند. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، به احتمال زیاد چیزی را به هم خواهید زد. در نهایت، وقتی «آن را جعل می‌کنید تا زمانی که آن را بسازید»، عادت‌های مخربی را درونی می‌کنید که ترک کردن آن‌ها دشوار است.

برای موفقیت واقعی، وقت بگذارید و در واقع مهارت های لازم را بیاموزید وظیفه شما. نه تنها شما را به یک متخصص ضروری تبدیل می کند، بلکه شما را به به روش درست به فرصت های پیشرفت آینده نزدیک شوید.

جعل کن… تا زمانی که به تو برسد

یکی از مشاغل قبلی من سمت مدیر پروژه بود. این اولین بار بود که با یک تیم مهندسی در یک نقش بسیار فنی کار می کردم. خیلی چیزها بود که من متوجه نشدم.

حدود یک هفته پس از شروع کار، رئیسم مرا به جلسه ای با رئیس رئیسم فراخواند تا در مورد پروژه هایم صحبت کنم. از آنجایی که هر دو نفر بالاتر من را با سؤالات تحریک می کردند، مشخص شد که من از حالت خود خارج شده بودم. زنگ بیداری بود. بلافاصله نزد مهندسانم رفتم و از آنها خواستم در مورد کارشان با من صحبت کنند. همانطور که مشخص است، مردم دوست دارند آنچه را که می دانند با کسانی که به اندازه کافی کنجکاو برای یادگیری هستند به اشتراک بگذارند.

فشار شرکت زیادی وجود دارد تا به نظر برسید که می دانید چه کاری انجام می دهید، اما از مقاومت در برابر این انگیزه سود خواهید برد. مهم نیست در چه موقعیتی هستید، زمانی که آنچه را که نمی دانید بپذیرید و یک میل به پر کردن این خلأ.

تا زمانی که آن را درست نکرده اید، جعل نکنید. در عوض این کار را انجام دهید:

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ از این سه استراتژی مسافت پیموده شده باورنکردنی بدست خواهید آورد:

۱٫ قبول کنید که نمی دانید.

چه تازه استخدام شده اید یا سال ها در شرکتی بوده اید، افراد را با دانشی که می خواهید ردیابی کنید و با آنها صحبت کنید. مغز آن‌ها را انتخاب کنید و در مورد کتاب‌ها، پادکست‌ها و سایر منابع پیشنهاداتی بخواهید که به شما کمک می‌کند بیشتر بدانید. اگر «آن را جعل کنید» و سعی کنید در حین پیش‌روی موضوعات پیچیده‌ای را به خود آموزش دهید، کار را برای خود بسیار سخت‌تر خواهید کرد.

همچنین، نگران پرسیدن سؤالات «احمقانه» نباشید. علیرغم آنچه معلمان شما ممکن است به شما گفته باشند، سوالات احمقانه وجود دارد، اما همه در پرسیدن آنها مقصر هستند. هر پرس و جو یک فرصت یادگیری معتبر است. در همین حال، انتخاب نکردن سوال به دلیل احساس غرور نابجا معمولاً نتیجه معکوس می‌دهد.

از دوستان، منابع و همکاران قابل اعتماد در مورد موضوعات ناآشنا مشاوره بگیرید. این رویکرد فروتنانه به شما کمک می‌کند هنگام یادگیری چیزی جدید احساس راحتی کنید و می‌تواند احساس شرم یا بی‌کفایتی را که گاهی اوقات با آسیب‌پذیر بودن همراه است کاهش دهد.

۲٫ روی خودتان تمرکز کنید.

اگر می‌خواهید در کاری «جعل» کنید، معمولاً این کار را برای شخص دیگری انجام می‌دهید. به جای تلاش برای فریب دادن مدیران و همتایان خود، یک ذهنیت یادگیری مبتنی بر هدف را اتخاذ کنید تا نسخه بهتری از خودتان.

وقتی در یک شرکت دیگر نقش سرپرست موقت محصول را بر عهده گرفتم، فوراً به دنبال رئیس مهندسی رفتم تا شکاف‌های دانش خود را پر کند. او به من پیشنهاد کرد که همان چالش‌های کدنویسی را که مهندسان انجام می‌دهند، انجام دهم. این به من این توانایی را داد که با همسالان خود گفتگوهای سطح بالاتری داشته باشم. اکنون، هر تعاملی زمینه بیشتری دارد.

افرادی که ذهنیت رشد دارند هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند. روی بهبود تمرکز کنید و متوجه شوید که نمی‌توانید آن را «تقلبی» کنید تا باهوش‌تر شوید—اما می‌توانید کار واقعی انجام دهید و به آنجا برسید.

۳٫ ابتکار تحقیق را به عهده بگیرید.

نمی توانید انتظار داشته باشید که سازمان شما همه چیز را به شما آموزش دهد. برای وقت خود تلاش کنید و به بیرون از حباب کسب و کار نگاه کنید.

انجمن ها را مرور کنید تا دیدگاهی متفاوت به دست آورید و مقالاتی را در وب از منابع قابل اعتماد بخوانید. در حالی که کمک گرفتن از اطرافیانتان برای مشاوره مفید است، اما با داشتن دانش و تحقیق اولیه به این گفتگوها نزدیک شوید. انجام این کار گفت و گو را متمرکز می کند و شما را برای مشارکت واقعی بهتر موقعیت می دهد.

ذهنیت “تقلبی تا زمانی که موفقش کنی” به عنوان راهی برای مقابله با سندرم خیانتکار، به عنوان شعاری عمل می کند تا به مردم یادآوری کند که کسب تجربه به زمان نیاز دارد. امروزه، به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل شده است: روشی برای کار که مانع از پذیرش کارمندانی می شود.

به‌جای «جعل کردن» و امیدواری که اطرافیانتان به آن توجه نکنند، کمی فروتنی و تعهد به پیشرفت را با باز بودن در مورد گام‌هایی که برای رشد دانش و مهارت‌های خود برمی‌دارید نشان دهید. این یک موقعیت معتبر است که به خوبی به شما – و شرکت شما – در حین پیشرفت در حرفه خود خدمت خواهد کرد.

این مقاله در ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شده و به روز شده است. عکس GaudiLab/Shutterstock

Kash Mathur 150x150 - چگونه از ذهنیت «تقلبی تا زمانی که آن را بسازید» کنار بگذارید

کش ماتور مدیر اجرایی Chewse، خدماتی که از بهترین رستوران‌های محلی، وعده‌های غذایی به سبک خانوادگی را به دفاتر ارائه می‌کند، تحویل تحویل معامله‌ای را به یک تجربه غذایی فراگیر تبدیل می‌کند و غذای اضافی را از طریق جویدن برای دادن. Chewse در لس آنجلس فعالیت می کند. سانفرانسیسکو؛ سیلیکون ولی، کالیفرنیا؛ شیکاگو؛ و آستین، تگزاس. او با بیش از یک دهه تجربه در نقش‌های رهبری اجرایی، سازمان‌ها را در فضای غذایی طی دوره‌های مقیاس قابل توجهی با تمرکز بر استراتژی، محصول و تعالی عملیاتی هدایت کرده است. کش هیجان‌زده است که چگونه فناوری و عملیات با هم همکاری می‌کنند تا استارت‌آپ‌ها را مقیاس‌بندی کنند و تأثیرات واقعی بر زندگی بگذارند و داوطلبانه وقت خود را برای راهنمایی کارآفرینان و مدیرانی که با چالش‌های فناوری و عملیاتی روبرو هستند، صرف کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی