عمومی

چگونه از «حالت راهب» برای تغییر زندگی خود فقط در یک لحظه استفاده کنید هفته

چگونه از «حالت راهب» برای تغییر زندگی خود فقط در یک لحظه استفاده کنید
هفته

ما معمولاً ژانویه را به عنوان ماه آغازهای جدید در نظر می گیریم، اما علم مخالف است. به گفته بسیاری از کارشناسان سپتامبر در واقع بهترین ماه است. برای شروع عادات جدید یا شروع به تجسم مجدد زندگی خود. به لطف حداقل یک دهه آموزش در دوران کودکی، بیشتر ما هنوز حس درونی داریم که ماه بازگشت به مدرسه زمانی برای شروعی تازه است. به علاوه، سپتامبر فاقد است. تاریکی زمستان، تعطیلات، و قبوض کارت اعتباری ژانویه. 

اگر مایلید توصیه های کارشناسان و به دنبال اینکه خود را در این ماه وارد مسیر جدیدی کنید، بهترین راه برای ایجاد تغییرات عمیق و پایدار در زندگی شما چیست؟ تغییر عادات شما هرگز آسان نیست، اما یک وبلاگ نویس اصرار دارد که به طور تصادفی در میانبر موثر

اگر می خواهید واقعاً شتاب در زندگی خود را تغییر دهید، یک یا دو هفته را برای محدود کردن حواس پرتی اختصاص دهید. و با رفتن به “Monk Mode” عمیقاً در تعهد جدید خود فرو بروید.

Monk Mode = چالش + سم زدایی 

اخیراً در وبلاگ خود Raptitude، نویسنده دیوید کین واضح است که او مفهوم Monk Mode را ابداع نکرده است.

“در اواخر دهه ۲۰۰۰، زمانی که این وبلاگ را راه اندازی کردم، روندی در میان کارآفرینان مرد جوان وجود داشت. «حالت راهب» نامیده می‌شود. هرکسی تصور متفاوتی از معنای آن اصطلاح داشت، اما عموماً به صرف یک دوره زمانی معین – از یک هفته تا سه ماه یا بیشتر – اشاره می‌کرد تا با شدت غیرمعمول بر روی برخی فعالیت‌های مهم و پربار تمرکز کنید، در حالی که پرهیز از برخی فعالیت‌های حواس‌پرتی یا خودتخریب‌کننده، “او توضیح می‌دهد.

بنابراین اساساً حالت Monk مانند یک چالش به علاوه یک سم‌زدایی که در آن متعهد به انجام یکسری کار می‌شوید و قول می‌دهید که خود را از تمام عادت‌های بدی که ممکن است سر راهتان قرار بگیرد، دور نگه دارید.

همانند تشویق #Girlboss و فرهنگ شلوغی، ایده Monk Mode در پست ما از بین رفته است. -همه گیر، لحظه سرمایه داری اواخر که همه پچ پچ ها – از طریق روندهایی مانند “عالی استعفا,” “ترک بی سر و صدا،” و “ضد کار”– به نظر می رسد در مورد چگونگی انجام کمتر، نه بیشتر باشد. اما کاین معتقد است ایده Monk Mode سزاوار نگاه دیگری است.

چرا؟ قابیل صریح است: “این واقعا کار می کند.”

او این را برای خود در خلوت‌های مراقبه کوتاه مشاهده کرد، جایی که تمرین‌های او با جهش و محدودیت‌ها تنها در چند مورد پیشرفت کرد. روزها. اما او اصرار دارد که مزایای Monk Mode فراتر از مزایایی است که به معنای واقعی کلمه تلاش می‌کنند مانند راهبان زندگی کنند. این که آیا به دنبال عمیق‌تر رفتن به یک سرگرمی جدید، یک رفتار سالم جدید را شروع کنید یا در نهایت یک پروژه کاری بزرگ را به پایان برسانید، Monk Mode می تواند به شما در انجام آن کمک کند.

Cain مثالی را ارائه می‌کند که می‌تواند خود را پس از مدت‌ها تنبلی همه‌گیر به حالت بازگرداند. “روش مرسوم برای انجام این کار رویکرد حل و فصل. شما مشت خود را روی میز می‌کوبید، شاید به معنای واقعی کلمه، و اعلام می‌کنید، دیگر بس است! اساساً، شما تعهد مادام‌العمر به زندگی با انضباط و فداکاری بیشتر را می‌دهید، بدون هیچ چیز جز موج احساسی که در این لحظه احساس می‌کنید. شما از قبل می‌دانید که این روند چگونه پیش می‌رود.”

مایل است بد شود. با این حال، تعهدات کوتاه‌تر و خاص‌تر، بهتر پیش می‌روند. متعهد شدن به یک یا دو هفته “که در آن سه بار در هفته به باشگاه مراجعه کنید، از خوردن غذاهای حاوی شکر پرهیز کنید و هر روز صبح و عصر به طور دقیق ورزش کنید… محدود و انجام پذیر است و بدون شک شما را در مسیری بسیار بهتر قرار می دهد. تا پایان آن،” قابیل می گوید. وقتی این حالت راهب به پایان می رسد، می توانید یک برنامه بلندمدت از جایی که اعتماد به نفس، حرکت رو به جلو و خودشناسی بیشتر داشته باشید، انجام دهید.

چهار قانون حالت راهبان

کاین بر این باور است که Monk Mode می‌تواند برای انواع مختلفی از تغییرات، از تکمیل یک دوره آنلاین گرفته تا نوشتن یک پیشنهاد کتاب، تا شروع یک ایده تجاری، کار کند. او می نویسد که این ایده بسیار سازگار است، اما هر پروژه موفق Monk Mode باید از چهار اصل اساسی پیروی کند.

  1. تعهد به انجام مقدار مشخصی از انواع خاصی از کار.

  2. تعهد به پرهیز از برخی مزاحمت‌ها یا زشتی‌ها.
  3. قوانین مشخص برای هر دوی این موارد.

  4. تاریخ شروع و توقف قطعی.

تا زمانی که تعهدات و ممنوعیت‌ها را چالش‌برانگیز اما شدنی می‌دانید، می‌توانید ادامه دهید.

می توانم بفهمم که چرا قابیل در حال حاضر جذب این رویکرد خاص برای تغییر زندگی شده است. در زمانی که افراد زیادی به دنبال انجام دادن سطح ریشه در مورد چگونگی زندگی خود دوباره فکر می کند. در عین حال، تعهد زمانی محدود قابل انجام به نظر می رسد حتی اگر هنوز با سطوح کاهش یافته و انرژی پس از همه گیری کار می کنید.

بنابراین شاید کاین به چیزی علاقه داشته باشد و بیشتر ما باید مفهوم اواخر دهه ۲۰۰۰ حالت Monk Mode را احیا کنیم. برای زندگی ما در سال ۲۰۲۲ فقط با یک یا دو هفته حالت Monk چه کاری می توانید انجام دهید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی