عمومی

چگونه از ترک بی سر و صدا اجتناب کنیم و یک کوچک موفق را رهبری کنیم تیم کسب و کار

چگونه از ترک بی سر و صدا اجتناب کنیم و یک کوچک موفق را رهبری کنیم
تیم کسب و کار

اگر یک تیم کسب‌وکار کوچک را رهبری می‌کنید، این مسئولیت شماست که کارکنان خود را درگیر و سازنده نگه دارید. چالش های زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد، از تغییر طرز فکر تا ترک بی سر و صدا. اعضای انجمن آنلاین کسب و کار کوچک تجربه زیادی در تیم های رهبری دارند و مهارت های خود را بهبود بخشند. نکات برتر آنها را در زیر بخوانید.



Keep تیم شما در همان صفحه برای جلوگیری از ترک بی سر و صدا

ترک بی سر و صدا به طور فزاینده ای در بین کارکنان رایج شده است. و ممکن است در سازمان هایی که اعضای تیم در تاریکی نگه داشته می شوند، حتی رایج تر باشد. برای محدود کردن تأثیر این پدیده، تیم خود را از همه به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مرتبط مطلع کنید، همانطور که لیزا سیکارد جزئیات در این پست Small Biz Tipster. سپس برای پیوستن به گفتگو به BizSugar بروید.

ذهن انگیزشی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد

ذهنیت شما می تواند بر تجربه شما به عنوان یک کارآفرین تأثیر بگذارد. ذهنیت های درست به طور طبیعی برای همه به وجود نمی آید. اما می توانید با یادگیری از کسانی که موفق شده اند، تفکر خود را تغییر دهید. این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling دارای ذهنیت انگیزشی کارآفرینان متولد شده است.

how to avoid quiet quitting - چگونه از ترک بی سر و صدا اجتناب کنیم و یک کوچک موفق را رهبری کنیم
تیم کسب و کار

یک دوره رهبری بگذرانید

رهبری به طور طبیعی برای برخی از کارآفرینان به وجود می آید. و دیگران باید روی آن کار کنند. حتی کسانی که قبلاً مهارت های رهبری قوی دارند ممکن است از دوره رهبری بهره مند شوند. خواندن درباره مزایای این پست Noobpreneur توسط ایوان ویجایا.

روحیه کارمندان را تقویت کنید

روحیه تیم شما می تواند تاثیر زیادی در موفقیت شرکت شما داشته باشد. و رهبران قوی به طور کلی این را در اولویت قرار می دهند. در این پست Small Biz Viewpoints، هری و سالی ویشناو به چند نکته را مرور کنید که می توانید برای تقویت روحیه از آنها استفاده کنید.

مهارت های خود را به عنوان یک نویسنده مستقل تقویت کنید

فریلنسینگ می تواند راهی عالی برای ورود به دنیای تجارت باشد. اما ساختن آن به عنوان یک نویسنده مستقل به چندین مهارت و مراحل مهم نیاز دارد. برای نکات را ببینید، این پست همیشه بنویس دیوید لئونهارت را بررسی کنید. /a> برای نویسندگان مستقل جدید. سپس از BizSugar دیدن کنید تا ببینید اعضای انجمن چه می‌گویند.

پس از اخراج گام های درست را بردارید

اخراج شدن اغلب یک موقعیت دشوار است. با این حال، می‌تواند فرصت‌هایی را برای کسانی که مایل به چرخش و خلاقیت هستند، ایجاد کند. چتان ساکسنا جزئیات در این پست ذهن بدون مرز چه اتفاقی می افتد و چگونه می توان از آن بهترین استفاده را کرد.

از بین بردن تعصب در طول فرآیند استخدام

استخدام تیم جدید اعضا می توانند کسب و کار شما را به سطح بعدی برسانند. با این حال، بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کار دارای سوگیری های ناخودآگاهی هستند که ممکن است بر تصمیمات آنها تأثیر بگذارد. بنابراین چگونه می توانید به این موارد رسیدگی کنید؟ سانجی ساته کاوش می کند مفهوم و مراحل را در این پست SucceedSmart ارائه می دهد.

یاد بگیرید زمانی که راه اندازی شما با مشکل مواجه است تشخیص دهید

هر کسب و کاری با چالش هایی روبرو می شود. برخی موقعیت ها چالش برانگیزتر از موقعیت های دیگر هستند. در این پست mvpGrow، ایال کاتز برخی از نشانه‌هایی را که ممکن است به شما در تشخیص اینکه استارت‌آپ شما واقعاً دچار مشکل شده است، کمک کند.

اقتدار خود را تقویت کنید. سئوی بهتر

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، گوگل محتوای سایت های معتبر را در اولویت قرار می دهد. بنابراین چگونه می توانید این مرجع را برای سایت خود ایجاد کنید؟ Erik Emanuelli نکات را در این پست ارائه می دهد. و اعضای BizSugar به مکالمه در اینجا ملحق شد.

نام تجاری مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید

تصمیم گیری در مورد نام تجاری یکی از مهم ترین انتخاب های اولیه شما به عنوان یک رهبر است. چه در حال راه‌اندازی یک برند خدمات وب یا هر نوع تجارت دیگری باشید، در هنگام نام‌گذاری باید نکات کلیدی را رعایت کنید. این را بخوانید پست eAskme توسط Guarav Kumar برای راهنمایی.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.< /p>

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی