عمومی

چگونه آن را در سال اول خود بسازید

چگونه آن را در سال اول خود بسازید

کریس کاردینال، یک سازمان کارآفرینان (EO) در آریزونا، یکی از اعضای اصلی Synapse Studios است، یک مشاوره محصول و نرم افزار که چالش های پیچیده را حل می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا با فناوری پیشرفت کنند. ما از کریس خواستیم تا نظرات خود را در مورد اینکه چگونه کارآفرینان استارتاپی می توانند از دام های رایج اجتناب کنند و راه خود را به سمت موفقیت راه اندازی کنند، به اشتراک بگذارد.

به عنوان رهبر بی باک یک استارتاپ، اگر این هشدار وحشتناک بسیار آشنا را نشنیده باشید، خواهید شنید. آن را یک آیین کارآفرینی در نظر بگیرید: “شما می دانید که ۲۰ درصد از کسب و کارها شکست می‌خورند در سال اول، درست است؟

بله، این آمار هشیارکننده درست است. اجرای یک استارت آپ موفق سخت است. یکباره چیزهای زیادی برای تعادل وجود دارد. به‌علاوه، تحت تأثیر عوامل استرس‌زا قرار می‌گیرید که با داشتن اشتیاق بی‌حد و حصر همراه هستند، اما منابع محدود. جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های نوپا — سریع تعطیل می شوند!

دقیقاً چه چیزی باعث ورشکستگی کسب و کارهای جدید می شود؟ چیزی که من آن را “مجموعه رویایی” نامیده ام، یک مقصر بزرگ است: کارآفرینان سهام بزرگی را در ایده های خود قرار می دهند. مجبورند! این ماهیت راه اندازی یک کسب و کار است. همه فکر می کنند که استیو جابز هستند و یک بنیانگذار موفق انتقادات را به هر قیمتی، سازنده یا غیر سازنده نادیده می گیرد. اما رهبری واقعی زمانی که اطلاعات جدیدی ارائه می شود (در صورت لزوم) و همچنین دانستن زمان برگزاری دوره در خدمت چشم انداز شما، به نظر می رسد تمایل به چرخش است. پایبندی کورکورانه به ایده ها می تواند این تعادل را بر هم بزند. نتیجه؟ بنیانگذاران شش رقم را بررسی می کنند تا محصولی کامل بسازند که هیچ کس نمی خواهد بخرد.

یکی دیگر از دلایل شکست استارت آپ ها نهفته است. در اعتماد بنیانگذاران به غرایز خود. خوب است که به قلب خود گوش دهید، اما بسیار مهم است که از “Spidey-senses” خود با یک درک اولیه از اصول اداره یک کسب و کار پشتیبانی کنید.

بدیهی است که همه مشاغل مخفی نیستند. بسیاری از رشد و موفقیت پایدار لذت می برند. اگر این بزرگترین هدف شماست (البته که همینطور است)، باید تمرین هایی را برای فروتنی انجام دهید. در اینجا پنج راه عالی برای شروع وجود دارد:

۱٫ با مفهوم تحقیق دوست شوید

اگر تست مادر، یک کپی بردارید. این کتاب نشان می‌دهد که دریافت بازخورد واقعی در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید چقدر دشوار است. و اشتباه نکنید: به بازخورد معتبر نیاز دارید. این ورودی می‌تواند مفهوم شما را تأیید کند و اطمینان حاصل کند که در مسیر درستی هستید، یا می‌تواند نشان دهد که قبل از اینکه بیش از حد در مسیر اشتباه حرکت کنید، چه چیزی نیاز به اصلاح دارد.

مقرون به صرفه ترین راه برای انجام تحقیق چیست؟ قدرت نمونه اولیه را در آغوش بگیرید. نمونه های اولیه حداقل قابل دوام را به نماینده کوچکی از مخاطبان نمونه ارائه دهید. پاسخ را ثبت کنید. سپس، نمونه های اولیه بیشتری بسازید. تعجب خواهید کرد که چقدر داده می توانید جمع آوری کنید، حتی با نمونه های اولیه اولیه و غیرعملکردی. و این بسیار ارزانتر از پرداخت هزینه برای یک محصول واقعی است که فقط متوجه بوی بد آن شوید.

۲٫ مفروضات خود را به شدت به چالش بکشید

به عنوان یک بنیانگذار، شما به نادیده گرفتن مخالفان عادت دارید. با این حال از توصیه های خوبی که دیدگاه اولیه شما را به چالش می کشد اجتناب نکنید. هرچه برای دریافت اطلاعات جدیدی که انتظارش را نداشتید بازتر باشید، در درازمدت موثرتر خواهید بود.

تاریخ با نمونه‌هایی از کسب‌وکارهایی که در مسیر خود گیر کرده‌اند هموار شده است. حدس بزنید الان اسمشون چیه؟ یکی دیگر از آمار شکست کسب و کار. به جای منقرض شدن، مایل باشید که چیزها را از زوایای دیگری ببینید.

۳٫ به دنبال مشاوران شخصی باتجربه باشید

آیا می خواهید در مورد نحوه شکست نخوردن آموزش سریعی کسب کنید؟ به هزینه دیگران، مانند مربیان، یاد بگیرید. منتورینگ یکی از قابل اعتمادترین منابعی است که کارآفرینان در اختیار دارند. همچنین می تواند شانس زنده ماندن شما را دو برابر کند.

در دسته بنیانگذارانی قرار نگیرید که فروتنی برای استخدام یک فرد خوب را ندارند. مربی. اگر می‌خواهید با بالاترین توانایی‌های خود عمل کنید، اطراف خود را با رهبران «آنجا بوده‌ام، انجام داده‌ام» احاطه کنید که مایلند به شما بگویند چه خبر است. پیوستن به انکوباتور را در نظر بگیرید. اگر قبلاً مستقر شده اید و در حال رشد هستید، شتاب دهندهرا به شدت توصیه می کنم > برنامه ای که با اعضای EO راهنمایی می کند.

۴٫ سیستم ها و فرآیندها را ساده کنید

هر چه زودتر کدگذاری فرآیندهای خود را شروع کنید، بهتر است. این به معنای بازنگری در جریان‌های کاری موقتی است که به عنوان یک شرکت در مراحل اولیه ایجاد کرده‌اید. در اسرع وقت تمام مراحل داخلی خود را یادداشت کنید. بعداً با گسترش عملیات می توانید آنها را تغییر دهید. در حال حاضر، آنها سیستم های شما را زمینگیر می کنند.

از فکر کردن بیش از حد در اینجا خودداری کنید. مهندسی بیش از حد فرآیندهای خود برای هر احتمالی در هر مقیاسی می تواند وسوسه انگیز باشد، اما این عملی نیست. چارچوب را بسازید و انتظار داشته باشید که به طور مداوم آن را به عنوان یک سند زنده حفظ کنید. باند فرودگاه کافی را به خود بدهید، یک مسیر خلاقانه رو به جلو ایجاد کنید و قبل از خودکارسازی تا زمانی که بتوانید از آن دور شوید صبر کنید. آهسته و پیوسته اغلب در مورد تغییرات گسترده برنده مسابقه است.

۵٫ تصمیمات عمدی بگیرید

من اولین کسی نیستم که کارآفرینی را با شطرنج تشبیه می کنم، اما این یک استعاره فوق العاده است. شما باید بتوانید (و شاید مهمتر از آن، مایل باشید) همیشه چندین حرکت پیش رو را ببینید. به عبارت دیگر، جهان آینده را از طریق لنزی مشاهده کنید که به شما امکان می دهد بهترین و بدترین سناریوها را در نظر بگیرید.

با این موارد. سناریوهایی که در ذهن دارید، هر کدام را اجرا کنید. تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید. نشخوار فکری قبل از صدور فرمان. سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، به خصوص زمانی که آتش را خاموش می کنید یا در فلج تجزیه و تحلیل گرفتار می شوید. با این وجود، آگاهی از آنچه می تواند بالای تپه بعدی باشد، تضمین می کند که برای هر چیزی آماده هستید.

وقتی نوبت به آن می رسد. موفقیت کارآفرینی، کمی برنامه‌ریزی و استراتژی رشد کسب‌وکار راه طولانی را در پی دارد. شکست را به دیگران بسپارید. شما رویایی دارید که باید محقق کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی