عمومی

چهار نکته ساتیا نادلا برای ترکیبی بهتر محل کار

چهار نکته ساتیا نادلا برای ترکیبی بهتر
محل کار

اگر می خواهید رشد سریعتر و سودهای بالاتر، باید تلاش کنید رقبا خود را در مسابقه شکست دهید تا به مشتریان پول بیشتری بدهید. تا زمانی که محصولات جدید بهتری اختراع نکنید، رقبای شما به عقب خواهند رسید. برای انجام این کار، باید بهترین افراد را استخدام کنید و آنها را برای کار کردن برای خود هیجان زده نگه دارید.

چهار سال پیش ، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از سال ۲۰۱۴، وقتی یکی از مدیران سابق مایکروسافت به من گفت که چگونه فرهنگ آن را تغییر داده است، واقعا توجه من را به خود جلب کرد. همانطور که در آن زمان نوشتم، نادلا فرهنگ مایکروسافت را منتقل کرد

  • از فرهنگی که به تصمیم گیرندگان فنی دیکته می کرد که کدام یک از آنها محصولاتی برای خرید 
  • به یکی که در آن یادگیری کارمندان — در مورد نحوه تعامل با تصمیم گیرندگان جدید شرکت و نحوه تسلط بر محصولات جدید پیشرفته — غالب بود.

این بیماری همه گیر چالش جدیدی را برای رهبران کسب و کار ایجاد کرده است: نحوه ایجاد و راه اندازی یک سازمان ترکیبی موثر. در اینجا چهار نکته قدرتمند از نادلا در مورد نحوه انجام این کار همراه با نظرات من در مورد آنچه باید در مورد هر کدام انجام دهید، آورده شده است.

۱٫ در همه حالت‌های کاری به طور مؤثر همکاری کنید.

کار تیمی منجر به تصمیم‌گیری بهتر و اجرای مؤثرتر می‌شود. چطور؟ همکاری افراد با مهارت ها و شیوه های مختلف تفکر را گرد هم می آورد. چنین کار گروهی می‌تواند ایده‌های بهتری را به نمایش بگذارد و افراد با عملکردهای مختلف را نسبت به چالش‌های اجرایی استراتژی‌های جدید بیشتر آگاه کند.

پذیرش گسترده کار ترکیبی راه های بیشتری را برای همکاری افراد باز می کند. همانطور که نادلا اشاره کرد، افراد می توانند در بسیاری از روش ها با هم کار کنند. برخی از اعضای تیم ممکن است شخصا ملاقات کنند، برخی دیگر از راه دور. علاوه بر این، طبق در نظر گرفته شده است.

برای انجام این کار، رهبران باید استانداردهای بالای کیفیت را برای چنین همکاری ترکیبی انتظار داشته باشند و مدل کنند. این به این معنی است که افراد را تشویق کنید که

  • جایی و زمانی که قول می دهند حاضر شوند،
  • برای جلسه به خوبی آماده شوند،
  • به طور فعال شرکت کنید،
  • موافقت محترمانه و سازنده داشته باشید، و
  • در پایان جلسه اقدام کنید.

div class=”standardText” readability=”34″>

علاوه بر این، رهبران کسب‌وکار باید فناوری‌هایی را انتخاب کنند که اختلالات جلسات را در شبکه‌های جهانی به حداقل برساند و به همه شرکت‌کنندگان آموزش دهد تا از این ابزارها به‌طور مؤثر استفاده کنند.

۲٫ به افراد استراحت بدهید.

نادلا خاطرنشان کرد: کار ترکیبی زمانی موثرتر است که مدیر فوری تیم لحن مناسبی را تعیین کند. مدیر تیم باید به کارگران اجازه دهد تا برنامه‌ای تنظیم کنند که مکمل فعالیت‌های غیر کاری آنها باشد.

به طور خاص، مدیران باید تیم‌ها را آزاد کنند. خارج از چارچوب سنتی ۹ تا ۵ کار کنید. به عنوان مثال، یک تیم جهانی ممکن است مثلاً ساعت ۵ بعدازظهر به وقت بوستون کار خود را متوقف کند تا برخی از اعضای تیم بتوانند زمانی را با خانواده بگذرانند و بعداً، مثلاً ساعت ۹ بعد از ظهر پس از اینکه کودکان به خواب می روند و همکاران در هند روز کاری خود را شروع می کنند، کار خود را از سر بگیرند.

رهبران تجاری نیز باید به زمان استراحت تیم احترام بگذارند. برای مثال، اگر تیم‌ها تصمیم بگیرند که در آخر هفته کار نکنند، مدیران باید از ارسال ایمیل در آخر هفته خودداری کنند – یا تحویل خود را در روز دوشنبه برنامه ریزی کنند تا اعضای تیم احساس نکنند که باید در زمان استراحت خود پاسخ دهند.

۳٫ از فضای فیزیکی حداکثر استفاده را ببرید.

فضای اداری فیزیکی بسیار گرانتر از هزینه ابزارهای همکاری است که افراد را قادر به کار می کند. از خانه.

با این حال کارکردن افراد با هم در فضای فیزیکی یکسان ارزش دارد. برای مثال، ممکن است بهترین راه برای افراد باشد تا احساس کنند از نظر عاطفی به همکاران خود نزدیک‌تر هستند و روابطی ایجاد می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد از نردبان شرکت بالا بروند.

در نهایت، رهبران کسب و کار باید مدیران خود را تشویق کنند تا کارمندان جدید را هماهنگ کنند. این یک تغییر بزرگ نسبت به قبل از همه‌گیری است — زمانی که افراد در کارکردهایی مانند منابع انسانی و فناوری اطلاعات در به کارگیری کارکنان جدید کمک کردند.

مایکروسافت روش‌ها و فن‌آوری‌های مدیریتی دارد تا به مدیران کمک کند تا همان چیزی باشند که نادلا آن‌ها را «دربان تمام‌خدمت» برای اعزام کارمندان جدید به کار ترکیبی می‌نامد. به عنوان مثال، او گفت که چارچوب مدیریتی مدل، مربی، مراقبت مایکروسافت و پلتفرم تجربه Viva آن می‌تواند به چنین نصبی کمک کند.

Microsoft. در جهت تسلط بر این فرآیند کار می کند. همانطور که نادلا گفت، “ما در واقع باید پولمان را در جایی بگذاریم و روی ایجاد این توانایی مدیریتی تمرکز کنیم.” “>

این چهار کار را انجام دهید تا شرکت شما با رهبری یک محل کار ترکیبی که افراد با استعداد را جذب می‌کند و انگیزه ایجاد می‌کند تا محصولات جدید ارزشمند و ارائه خدمات عالی ارائه کنند، بهتر می‌تواند با مشتریان خود برنده شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی