عمومی

در اخبار: شانس خود را در Grants of Up To از دست ندهید 25000 دلار

در اخبار: شانس خود را در Grants of Up To از دست ندهید
۲۵۰۰۰ دلار

کمک های کمک مالی ارائه شده توسط صاحبان مشاغل کوچک همیشه بیش از حد مورد استقبال قرار می گیرد. با این حال، سازمان‌های دولتی و خصوصی که این کمک‌ها را ارائه می‌دهند نیز می‌خواهند در بسیاری از جنبه‌های مختلف اداره یک کسب‌وکار کوچک کمک کنند. هدف آنها این است که این کسب و کارها را برای بلندمدت ادامه دهند. و اغلب اوقات این به معنای ارائه تخصص آنها در زمینه هایی است که ممکن است به کمک آنها نیاز داشته باشند.

بنابراین، فراتر از کمک مالی، مطمئن شوید که همچنین از منابعی که این ارائه دهندگان کمک هزینه ارائه می دهند بهره ببرید. اگر آنها کمکی را در کمک هزینه ارائه نکردند، در پرسیدن دریغ نکنید. به هر حال، آن‌ها پول رایگان ارائه می‌دهند و به شما تخصص و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین بهتر را تشویق می‌کنند.

از Mastercard گرفته تا برنامه‌های گرنت کسب‌وکار کوچک ARPA، کمک‌های بلاعوض وجود دارد. به ۲۵۰۰۰ دلار در حال حاضر در جوامعی در سراسر ایالات متحده که به دنبال کمک به مشاغل کوچک با طیف گسترده ای از مسائل هستند، موجود است. این کمک‌ها علاوه بر کمک مالی، ابزارهای دیجیتال، مربیگری، منابع آموزشی و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهند. بیشتر بیاموزید و حتما درخواست دهید:

Business اخبار ۱۷ فوریه ۲۰۲۳

در سایر اخبار کسب و کارهای کوچک، مشتریان از ساندویچ گل کلم ۷ دلاری Chick-Fil-A ناراضی هستند، قیمت تخم مرغ افزایش یافته است. دوباره، و آیا از اسناد طبقه بندی شده کسب و کار کوچک خود محافظت می کنید؟

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320" data-ez-name="smallbiztrends_com-medrectangle-3">

مشتریان از ساندویچ گل کلم جدید ۷ دلاری Chick-Fil-A ناراضی

Chick-fil-A به تازگی ساندویچ گل کلم جدیدی را روانه بازار کرده است، اما در حال حاضر انتقاد برخی از مشتریان را به خود جلب کرده است که از قیمت گل کلم جدید شکایت دارند. به گزارش نیویورک پست.

Capture Dropbox قدرت های جدیدی را به اسکرین شات ها می آورد

هرکسی که اسکرین شات های زیادی را با همکاران و مشتریان خود یا در موقعیت های اجتماعی به اشتراک می گذارد، از شنیدن در مورد برنامه جدید Dropbox Capture خوشحال می شود. Dropbox Capture راه‌اندازی می‌شود Dropbox Capture به کاربران امکان می‌دهد اسکرین‌شات‌ها و ویدیوها را ضبط کنند، آن‌ها را علامت‌گذاری کنند، و دیگران را برای نظر دادن و علامت‌گذاری از طریق یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری که نیازی به ورود به سیستم ندارد، دعوت کنند.

سناتور به بایدن می گوید مقررات مربوط به گازهای گلخانه ای را در مورد مشاغل کوچک کاهش دهد

رئیس جمهور بایدن اخیرا از آنها خواسته شده است که یک قانون جدید پیشنهادی را که الزامات پرهزینه و سنگین انتشار گازهای گلخانه ای را برای مشاغل کوچکی که برای قراردادهای فدرال رقابت می کنند، افزایش دهد.

فروشندگان آمازون در بازار آمازون به طرح اصلاح قیمت Blu-Ray و DVD اعتراف کردند

دو فروشنده در بازار آمازون پس از متهم شدن به فروش محصولات با قیمت‌های تبانی و غیررقابتی، به تثبیت قیمت دی‌وی‌دی‌ها و دیسک‌های بلو-ری اعتراف کردند. اعتراف گناه در طرح تعیین قیمت بلو-ری و دی وی دی، بروس فیش از هایفیلد، مینه سوتا، و ویکتور بتش از بروکلین، نیویورک، هر دو اعتراف کردند که برای تثبیت قیمت ها از طریق شرکت های خود در بازار آمازون توطئه کرده اند.

قیمت تخم مرغ دوباره بالاتر، ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت< /a>

طبق روز سه‌شنبه، قیمت تخم‌مرغ در ژانویه به روند صعودی خود ادامه داد. به روز رسانی به شاخص قیمت مصرف کننده. تخم مرغ نسبت به ماه گذشته ۱۳٫۵ درصد افزایش قیمت داشته است. داده ها نشان می دهد که آنها اکنون ۱۵۰٪ گران تر از آن زمان در سال گذشته هستند. متوسط ​​قیمت یک دوجین تخم مرغ درجه A 4.82 دلار است. سال گذشته در این زمان، آنها ۱٫۹۲ دلار بودند.

چگونه بروس جکسون از “پروژه های نیویورک” به مشاور مایکروسافت رفت

آیا تا به حال از این که در زندگی حرفه‌ای به کجا رسیده‌اید، غافلگیر شده‌اید که از کجا شروع کرده‌اید؟ من مطمئناً از اولین چیزی که می خواستم خاخام باشم و سپس یک وکیل بودم (و هرگز به هیچ یک از آنها نزدیک نشدم!).

چگونه هدایایی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد

هدایای شرکتی یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان شما فراتر از اتاق کنفرانس است، اما هدایایی که ارائه می کنید ممکن است به کهن الگوی برند شما بستگی داشته باشد. . نحوه انتخاب هدایایی که با برند شما مطابقت دارد همچنین می‌تواند اختصاص زمان کافی برای شناسایی هدیه ایده‌آل برای هر مشتری منحصر به فرد دشوار باشد، اما خدمات هدایای شرکتی Regards می‌تواند به شما کمک کند.

آیا کسب و کار شما از اسناد طبقه بندی شده خود محافظت می کند؟

ما اخیراً افرادی را در بالاترین مناصب آمریکا با نگهداری اسناد طبقه بندی شده در مکان های امن و مطمئن دیده ام. اکنون، در حالی که کسب‌وکار شما ممکن است هیچ سندی در اختیار نداشته باشد که حاوی کلیدهای امنیت ملی باشد، احتمالاً دارای اسناد و مطالب دیگری است که نمی‌خواهید فقط هر کسی آن‌ها را ببیند.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، کمک‌های مالی کسب و کار کوچک – میشیگان، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیویورک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی