عمومی

چرا Prime Day 2022 با بیش از 2 میلیون کوچک پرفروش بود؟ کسب و کار

چرا Prime Day 2022 با بیش از ۲ میلیون کوچک پرفروش بود؟
کسب و کار

این ۱۲ ژوئیه آغاز هشتمین سال روز اول، دو روز معامله هنگفت، که طبق برآوردهای اولیه، کریسمس را در ماه ژوئیه برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک.

کاربران Prime 1.7 میلیارد دلار صرفه‌جویی کردند — بیشترین پس‌اندازی که تاکنون در Prime Day داشته است. در یک بیانیه مطبوعاتی در ایالات متحده، اعضای Prime بیش از ۶۰۰۰۰ محصول در دقیقه در طول فروش خریداری کردند.

امسال نیز همینطور بود. بزرگترین شرکت پرایم روز برای شرکت های کوچکتر که کالاهای خود را در پلت فرم آمازون می فروشند. نزدیک به ۲ میلیون کسب‌وکار کوچک و متوسط ​​در «روز پرطرفدار» امسال شرکت کردند که در سه هفته منتهی به رویداد موردانتظار، به فروش ۳ میلیارد دلاری بیش از ۱۰۰ میلیون محصول رسید. رشد فروش مشاغل کوچک در آمازون حتی از تجارت خرده فروشی خود سایت نیز پیشی گرفت. این شرکت قادر به ارائه برآوردی برای خرده فروشی خود در طول رویداد به موقع برای انتشار نبود.

در اینجا سه ​​تغییر آمازون در سال جاری برای کمک به کسب و کارهای کوچک در فروش بیشتر آورده شده است:

به آنها نشان داد.

در آمازون در تلاشی برای ورود به مشاغل کوچک و تسهیل خرید و کشف این فروشندگان در پلتفرم برای اعضای Prime، نشان کسب و کار کوچک. این نشان همچنین ویژگی‌های شناسایی دیگری را نیز ارائه می‌کرد، از جمله اینکه آیا این کسب‌وکار کوچک متعلق به سیاه‌پوستان، متعلق به خانواده‌های نظامی و متعلق به زنان است.

فروش‌های خود را گیمیفی کرد

این پلتفرم به اعضا این فرصت را می‌دهد که به ازای هر ۱ دلاری که برای محصولات کسب‌وکار کوچک واجد شرایط منتهی به فروش سالانه خرج می‌شوند، جوایزی را دریافت کنند. قرعه‌کشی‌های «حمایت از کسب‌وکارهای کوچک برای برنده شدن بزرگ» هزاران جایزه کارت هدیه و همچنین جوایز بزرگ‌تری مانند سفرهای دو نفره به نیویورک، سوپر باول و لس‌آنجلس ارائه می‌کرد. در مجموع ۱۱۴,۲۸۹ برنده جوایزی به مبلغ ۱۱,۶۸۷,۵۰۰ دلار دریافت کردند. این ابتکار به عنوان نقطه مقابل انتقاداتی در نظر گرفته می شود که این شرکت عمداً مشاغل کوچک و فروشندگان شخص ثالث را در پلتفرم خود سرنگون می کند.

چند رسانه ای را تقویت کرد

در طول فروش دو روزه، آمازون پخش‌های زنده روی پلتفرم خود داشت تا مشتریان بتوانند برخی از معاملات را بررسی کنند. این سایت با هزاران سازنده شریک شد که هر کدام معاملات Prime Day خود را به اشتراک گذاشتند. پخش جریانی Amazon Live Prime Day بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی