عمومی

چرا می خواهید یک تیم حرفه ای ایجاد کنید؟ مشکل سازان در محل کار

چرا می خواهید یک تیم حرفه ای ایجاد کنید؟
مشکل سازان در محل کار

هر وقت شرکتی با واکنش شدید عمومی مواجه می‌شود، لووی آجی جونز همیشه همین سوال را می‌پرسد: «چه کسی در آن جلسه حضور داشت. کی چیزی نگفت؟”

موسس و مدیر عامل شرکت استراتژی محتوای مستقر در شیکاگو Awe Luv Media، آجی جونز می‌گوید که آیا این یک کمپین بازاریابی است که از دست رفته است. آن علامت یا رونمایی ناموفق محصول، به احتمال زیاد چند نفر در اطراف میز کنفرانس (یا در تماس با زوم) فکر می‌کرد این ایده بدی است، اما نگرانی‌های خود را با بقیه اعضای تیم مطرح نکرد. چرا؟ به گفته آجی جونز، که درباره فرهنگ شرکت در گوگل، فیسبوک، مایکروسافت، توییتر و نایک سخنرانی کرده است، اکثر اشتباهات شرکتی را می توان در یک چیز ردیابی کرد: ترس در رتبه ها. کارمندان اغلب از گفتگوهای صادقانه و دشوار با همکاران یا مدیران خود می ترسند، زیرا اولین غریزه آنها این است که فکر کنند: “اگر کسی از آنچه که من گفتم خوشش نیاید چه اتفاقی می افتد؟”

برای جلوگیری از این امر، آجی جونز توصیه می‌کند تیمی را استخدام و پرورش دهید که او آن‌ها را “مشکل‌سازهای حرفه‌ای” می‌نامد که از به چالش کشیدن دیگران و ایجاد اختلال در پروتکل شرکت احساس راحتی می‌کنند. او می‌گوید بهترین مکان‌های کاری آن‌هایی هستند که ریشه کن می‌شوند. اولویت دادن به هماهنگی بر ناراحتی. این امر از اتلاف وقت و پول برای ایده‌های بدی که فقط به این دلیل عملی می‌شوند که هیچ‌کس احساس قدرت نمی‌کند، جلوگیری می‌کند.

“ما آجی جونز روز سه‌شنبه در اجلاس جاه‌طلبی بنیاد Tory Burch در شهر نیویورک سخنرانی کرد. “این نیست که ما آدم های بدی هستیم… فقط این است که گاهی دروغ گفتن آسان تر است.”

صدا زدن در طول یک با این حال، ملاقات با یک سوال یا انتقاد می تواند دشوار باشد، به خصوص برای کارگران جدیدتر یا جوان تر. آجی جونز می گوید به تیم القا کنید که نظرات آنها با مجازات مواجه نخواهد شد. و کارمندان را تشویق کنید تا با پرسیدن این سوال از خود در مورد آنچه در خطر است فکر کنند: “آیا سکوت من مرا محکوم می کند؟”

در نهایت، این اختلافات می تواند منجر به پیشرفت شود. آوایی جونز می‌گوید: «دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم توسط افراد دردسرساز ساخته شده است.

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چرا می خواهید یک تیم حرفه ای ایجاد کنید؟
مشکل سازان در محل کارمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی