عمومی

چرا فرهنگ های توزیع شده آینده را هدایت خواهند کرد؟ استارت آپ ها

چرا فرهنگ های توزیع شده آینده را هدایت خواهند کرد؟
استارت آپ ها

اگر مهاجرت بزرگ به خارج از دره سیلیکون همه چیز را به ما آموخته است، این است که صنعت فناوری می توانست این حرکت را از مدت ها قبل آغاز کرده باشد. در واقع، این صنعت سال‌ها پیش باید مراتع دیگری را دور از سیلیکون ولی کاوش می‌کرد.

در اوایل عصر اینترنت، سیلیکون ولی ساخته شد. حس به عنوان مکه دیجیتال. نزدیکی به محققان در دانشگاه‌های پیشرو، بنیان‌گذاران مبتکر استارت‌آپ، و البته تولید واقعی تراشه‌های سیلیکونی، باغ سابق را به مکانی ایده‌آل برای هجوم طلای دیجیتال تبدیل کرده است. اما با پیشرفت فناوری، این ایده که تنها یک مکان وجود دارد که ارزش ایجاد فناوری را داشته باشد، با زعمای آن دوران مخالفت کرد.

توسط ۲۰۰۰، نزدیک به نیمی شمال آمریکایی ها به اینترنت دسترسی داشتند و بیش از ۴۴۰ میلیون حساب ایمیل شرکتی و شخصی در سراسر جهان وجود داشت. انقلاب دیجیتال مردم را در مکان‌های متفاوت به هم متصل می‌کرد و امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات گسترده‌ای را فراتر از دیوارهای اداری فراهم می‌کرد. با این حال، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران به طور یکسان با ایده سیلیکون ولی به عنوان مرکز فناوری ازدواج کردند.

من در زمینه فناوری کار کرده‌ام. بیش از ۳۰ سال است و من هرگز در سیلیکون ولی زندگی نکرده ام. این صنعت باید در اسرع وقت خود را باز می کرد. شرکت‌هایی که بیرون رفتند یا دست‌کم نیروی کار توزیع‌شده را کاوش کردند، از مزایای آن آینده‌نگری بهره‌مند می‌شدند، درست مانند بسیاری از شهرهای آستین، دنور، مینیاپولیس، شیکاگو، ویرجینیای شمالی، اورلاندو و دیگر شهرهای فناوری در حال رشد.

در حالی که هر صنعتی می تواند از تغییر طرز فکر به سمت فرهنگ های توزیع شده بهره مند شود، من فکر می کنم حوزه فناوری به ویژه برای زندگی خارج از منطقه خلیج را دنبال کنید.

استخدام بدون مرز امکانات بی حد و حصری را معرفی می کند.

مهم ترین آنها مزیت یک مدل توزیع شده دسترسی به استعداد است. بله، دره سیلیکون خانه دانشگاه‌های برجسته است و هنوز هم استعدادهای فناوری را از هر گوشه‌ای از جهان جذب می‌کند، اما مکان‌های دیگر از بسیاری جهات جذب شده‌اند. تقریباً همه شرکت‌های فناوری به دانشگاه‌ها به‌عنوان یک استخر اصلی جذب نیرو روی می‌آورند، اما برخی از بخش‌های فناوری، مانند امنیت سایبری، مخصوصاً برای کار از راه دور مناسب هستند.

شرکت‌های فناوری که اصرار دارند کاندیداها از مدیسون به سانفرانسیسکو یا ردموند نقل مکان کنند، وقتی مردم تصمیم بگیرند نزدیک‌تر به خانه بمانند یا جایی که به دانشگاه رفته‌اند، استعدادهای پیشرفته را از دست خواهند داد.

به‌کارگیری استعدادها بدون توجه به اینکه در کجا زندگی می‌کنند، مزیت دیگری نیز دارد. شرکت‌ها می‌توانند مدل‌های جبرانی جدیدی ایجاد کنند تا هزینه‌های زندگی متفاوت را در نظر بگیرند و متناسب با محیط محلی خود به کارکنان پرداخت کنند. این رویکرد برای استخدام و جبران، محدودیت‌های خود تحمیلی برای استخدام را حذف می‌کند که رقبا تا زمانی که در یک دفتر مرکزی مستقر باشند، تجربه خواهند کرد.

ارتباطات انسانی را برای جلوگیری از انزوا تقویت کنید.

بزرگترین چالش برای عملیات از راه دور، انسان محوری است. چگونه “تیم” را ایجاد می کنید در حالی که تیم واقعاً ملاقات حضوری نداشته و هرگز با هم نیستند؟ کالیبراسیون روانشناسی سازمانی یک شرکت زمانی که همه در یک دفتر هستند به اندازه کافی چالش برانگیز است. وقتی همه در مکان‌های مختلف هستند، تقریباً یک رشته کاملاً متفاوت است.

توصیه من به شرکت‌های فناوری دوگانه است. ابتدا، دفاتر فیزیکی را در شهرها یا مناطقی که کارمندان زیادی در آن زندگی می کنند، ایجاد کنید. سعی کنید در صورت امکان از آن مناطق استخدام کنید. دوم، هر از گاهی افراد را دور هم جمع کنید، خواه کل شرکت یا تیم های کوچکتر در دفاتر محلی آنها باشند. کارکنان را تشویق کنید تا از دفاتر دیگر بازدید کنند. هنگامی که شخصاً شوخ طبعی و عبارات کارمند را تجربه کردید، خواندن یک کارمند از طریق چت ویدیویی بسیار ساده تر است.

سیلیکون ولی دیگر دنیای فناوری نیست.

سیلیکون ولی ممکن است همیشه بزرگترین سیاره در جهان فناوری باشد، اما دیگر خود کیهان نخواهد بود. شرکت‌های فناوری که این را درک کرده‌اند و سال‌ها پیش از نیروی کار پراکنده استفاده کرده‌اند، احتمالاً در موقعیتی قوی‌تر از رقبای خود در استفاده از مهاجرت امروز کالیفرنیا قرار دارند. خبر خوب این است که رهبران نوظهور هنوز هم می توانند از این رویکرد مهیج برای ایجاد کسب و کار لذت ببرند. تا زمانی که آنها تعامل انسانی را در محور رویکرد خود نگه دارند، جهان صدف آنها باقی خواهد ماند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی