عمومی

چرا زمان صرف شده برای کسب و کار شما ممکن است کافی نباشد؟

چرا زمان صرف شده برای کسب و کار شما ممکن است کافی نباشد؟

زمان سپری شده در مقابل زمان خوب صرف شده

صاحبان کسب و کار مانند غواصان غواصی هستند. شما مقدار محدودی اکسیژن (معروف به زمان) دارید و کاری که با آن اکسیژن انجام می دهید تفاوت ایجاد می کند. این هفته می توانید ۷۰ ساعت را صرف پاسخ دادن به ایمیل های خدمات مشتری و ارسال سفارشات کنید. شما می توانید ۳۰ ساعت در این هفته را صرف پرداخت صورت حساب ها و ثبت مالیات خود کنید. همه این اقدامات زمانی است که صرف کسب و کار شما می شود.

یا می توانید ۳۰ ساعت این هفته را صرف آن کنید. حساب جدیدی که سود شما را در شش ماه آینده دو برابر می کند. یا می توانید ۲۰ ساعت را صرف پیدا کردن یک COO ستاره راک کنید که به حفظ مقیاس و رشد تیم شما کمک کند. می توانید ۱۰ ساعت برای آموزش تیم فروش خود صرف کنید تا تبدیل آنها را افزایش داده و به رشد کسب و کار خود کمک کنید. این اقدامات زمانی در نظر گرفته می شود که به خوبی صرف شده است. و این تفاوت ممکن است به معنای تفاوت بین رشد کسب و کار یا فرسودگی باشد.

به برندگان خود غذا دهید، بازندگان خود را گرسنه نگه دارید

وقتی نوبت به تخصیص زمان می رسد، این تکنیک را تغذیه برندگان و گرسنگی دادن به بازندگان می نامیم. برندگان شما می‌توانند استراتژی‌هایی باشند که کارساز هستند، محصولاتی که نتیجه می‌دهند، یا آموزش یا راهنمایی یک عضو تیم. این می تواند فرآیندهایی باشد که به نظر کارآمدتر باشند. تاکتیک هایی در بازاریابی شما که در واقع نتیجه می دهند. هر آنچه دارید که کار می کند، باید زمان خود را روی انجام بیشتر آن متمرکز کنید.

شما باید دائماً در حال انجام آن باشید. به دنبال چه چیزی کار می کند و بپرسید، اگر منابع بیشتری به آن بدهم، بهتر خواهد شد؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید تصمیم بگیرید که این منابع از کجا تامین شوند؟ مطمئناً می توانید کمک را برون سپاری کنید. مطمئناً می توانید زمان بیشتری را به آن برنده اختصاص دهید. اما باید در عوض چیزی را رها کنید، جایی که بخش گرسنگی وارد می‌شود. هشتاد درصد کارهای روزانه‌تان سوزن را تکان نمی‌دهد. بنابراین، شما باید آن فعالیت‌ها را شناسایی کنید و انجام آن‌ها را متوقف کنید یا آن‌ها را به شخص دیگری در تیم خود منتقل کنید. این احتمال وجود دارد که حتی با واگذاری آن وظایف سطح پایین به شخص دیگری متوجه تفاوت نشوید. اما زمانی که ساعت‌ها را روی چیزهایی که واقعاً سوزن را تکان می‌دهند، جایگزین کنید، تفاوت را خواهید دید.

و به عنوان یک امتیاز اضافی، ممکن است متوجه شوید که در نهایت کمتر کار می کنید و ارزش بیشتری برای کسب و کار خود تولید می کنید. بنابراین این یک وضعیت برد-برد است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی