عمومی

چک لیست 10 امتیازی شما برای شروع تجارت الکترونیک کسب و کار

چک لیست ۱۰ امتیازی شما برای شروع تجارت الکترونیک
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

با بیش از ۲۰۶ میلیون خریدار پیش‌بینی می‌کردند که امسال پول آنلاین خرج کنند، هرگز زمان بهتری برای راه‌اندازی تجارت الکترونیک وجود نداشته است. اگر به راه اندازی یک تجارت الکترونیک و فروش محصولات به صورت آنلاین فکر می کنید، از این چک لیست استفاده کنید تا این کار را به روش صحیح انجام دهید.

۱٫ با نام کسب و کار خود شروع کنید

اولین کاری که باید انجام دهید (البته بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه چیزی را بفروشید) انتخاب یک نام تجاری شگفت انگیز و به یاد ماندنی است که هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند. می‌توانید یک جستجوی نام شرکت انجام دهید تا مطمئن شوید که از قبل استفاده نمی‌شود. پس از انتخاب نام، آن را ثبت کنید. (اگر یک LLC یا شرکتی تشکیل دهید، این امر به طور خودکار در ایالتی که مدارک خود را در آن ثبت می کنید اتفاق می افتد.)

۲٫ نام دامنه و وب‌سایت خود را ایمن کنید

در حالت ایده‌آل، نام کسب‌وکار خود را به‌عنوان نام دامنه خود دریافت می‌کنید، اما اگر در دسترس نیست، نشانی اینترنتی را انتخاب کنید که گفتن و املای آن آسان باشد و به کسب و کار شما مربوط باشد. بنابراین اگر کسب‌وکار شما Karen’s Craft Creations است و KarensCraftCreations.com در دسترس نیست، چیزی شبیه به CraftsbyKaren.com را امتحان کنید.

طراحی سایت تجارت الکترونیک شما ممکن است بزرگترین هزینه کسب‌وکار شما باشد. اما شما می خواهید مطمئن شوید که نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه عملکردی نیز دارد. راه‌حل‌های تجارت الکترونیک خارج از جعبه مانند Shopify برای شروع وجود دارد، اما اگر نیازهای شما بیش از حد اولیه باشد، ممکن است به چیزی سفارشی‌تر نیاز داشته باشید. _Best_Business_Structure_and_Register_Your_Business”/>3. بهترین ساختار کسب‌وکار را انتخاب کنید و کسب‌وکار خود را ثبت کنید

برای >aneroli> ساختار کسب‌وکار خود، چندین گزینه دارید شریک تجاری)

  • LLC
  • Corporation
  • اگر یک ساختار تجاری مانند یک شرکت یا LLC انتخاب نکنید، به طور خودکار توسط IRS یک مالک (یا مشارکت) انحصاری در نظر گرفته می شوید. با این حال، با فعالیت به عنوان یک مالک انحصاری، دارایی های شخصی شما در معرض خطر است. اگر شرکت شما مورد شکایت قرار گیرد، دادگاه می تواند دارایی های شخصی شما را مصادره کند، اگر کسب و کار شما به اندازه کافی برای پوشش بدهی های خود نداشته باشد. هم شرکت و هم LLC شما و دارایی‌هایتان را از کسب‌وکار جدا می‌کنند و مزایای مالیاتی دیگری را ارائه می‌کنند.

    می‌توانید با پر کردن مدارک ساختار تجاری مناسب از IRS خودتان ثبت‌نام کنید، یا می‌توانید یک شرکت تشکیل پرونده کسب‌وکار را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. وکیل یک گزینه دیگر است، اما اغلب برای نیازهای متوسط ​​صاحب یک کسب و کار کوچک بیش از حد نیاز است. s://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/6Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-business-2-300×225.png 300w,https://smallbiztrends.com/2023/07/6Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-business-2-300×225.png Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-business-2-620×465.png 620w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/6Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-62ckOV-starting-bus. به آدرس Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-business-2.png 800w” sizes=”(max-width: 800px) 100vw, 800px” decoding=”async” width=”800″ height=”600″ class=”2:000px aligncenter “p-ims. vg+xml,%3Csvg%20xmlns=%22http://www.w3.org/2000/svg%22%20width=%22800%22%20height=%22600%22%3E%3C/svg%3E” altzim “چک لیست شروع کسب و کار ersbmerce cb12 srcset” data-ezsrc=”https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/6Sy2ckOV-starting-an-ecommerce-business-2.png”/>

    ۴٫ شماره شناسایی کارفرمای خود را دریافت کنید

    برای افتتاح حساب بانکی تجاری و ثبت مالیات کسب و کار خود در آوریل آینده به شماره شناسایی کارفرما (EIN) نیاز دارید. EIN شما کمی شبیه شماره تامین اجتماعی کسب و کار شما است: یک شماره منحصر به فرد است که کسب و کار شما را شناسایی می کند و به شما کمک می کند مدارک مهمی را ثبت کنید. هر کسب و کاری به یکی نیاز دارد، چه کارمند داشته باشید چه نداشته باشید.

    ۵٫ برای مجوزها و مجوزهای تجاری درخواست دهید

    راه اندازی یک تجارت الکترونیکی شما را از نیاز به مجوزها و مجوزهای تجاری خاص محروم نمی کند. با شهر، شهرستان، و ایالت خود تماس بگیرید تا ببینید به چه نوع مجوزهای مالیات بر فروش یا مجوزهای مشاغل خانگی نیاز دارید، و قبل از شروع فعالیت، آنها را تأیید کنید.

    ۶٫ فروشندگان مناسب را بیابید

    شما رقابت زیادی برای فروش محصولات آنلاین خواهید داشت، بنابراین به نفع شماست که بهترین کیفیت و بهترین قیمت را برای محصولاتی که می فروشید یا موادی که برای ایجاد محصولات خود استفاده می کنید، بیابید. Shop around until you find a vendor you want to do business with long-term.

    svg%3E - چک لیست 10 امتیازی شما برای شروع تجارت الکترونیک
کسب و کار

    ۷٫ بازاریابی را زود شروع کنید

    حتی اگر فعال نیستید، بهتر است نمایه های رسانه های اجتماعی و نوشتن محتوا را برای وبلاگ خود از هم اکنون تنظیم کنید تا از ابتدا روز اول شروع نکنید. می توانید وب سایت خود را با یک صفحه “به زودی” راه اندازی کنید <>>>> با استفاده از ابزاری مانند LapRoun که به آنها علاقه مند هستند <3> ثبت نام کنند. =”ez-toc-section” id=”8_Get_More_Productive_with_the_Right_Software”/>8. با نرم افزار مناسب بهره وری بیشتری داشته باشید

    تکنولوژی می تواند کار شما را بسیار آسان تر کند، بنابراین قبل از شروع تجارت الکترونیکی خود، با مدیریت ارتباط با مشتری، حسابداری، مدیریت پروژه و نرم افزار بازاریابی ایمیلی بازی کنید که می توانید پس از راه اندازی با کاری که انجام می دهید ادغام کنید. “/> ۹٫ موجودی خود را ذخیره کنید

    چه انباری پر از محصولات در جایی دارید یا موجودی شما در گاراژ شما زندگی می کند، مطمئن شوید که به اندازه کافی برای راه اندازی دارید. این می تواند مشکل باشد، ندانسته شدن چقدر نیاز دارید، اما به طور کلی، داشتن موجودی بیش از حد بهتر از ناکافی بودن آن است. به نحوه افزایش فروش خود توجه کنید تا بتوانید با سفارشات آتی هوشمند باشید.

    svg%3E - چک لیست 10 امتیازی شما برای شروع تجارت الکترونیک
کسب و کار

    ۱۰٫ مطمئن شوید که کسب و کار شما مطابقت دارد

    هنگامی که کسب و کار تجارت الکترونیک خود را راه اندازی می کنید، همه چیز با سرعت نور پیش می رود. اگر یک LLC را ثبت کرده یا ثبت کرده اید، و نه هزینه های سالانه مجوزهای تجاری، از ارائه گزارش سالانه خود غافل نشوید. در صورت نیاز، این مهلت‌ها را در تقویم خود قرار دهید تا در صدر آنها باقی بمانید.

    آیا می‌توانید همه ۱۰ مورد از فهرست خود را بررسی کنید؟ عالی! زمان راه اندازی است. پس از انجام تمام مراحل آماده سازی، کسب و کار تجارت الکترونیک شما سر به فلک می کشد.

    <-tablepress-791" class="tablepress tablepress-id-791 tablepress-responsive">

    <-tablepress-791">Step<-tablepress-791>um. =”row-hover” readability=”28.5″>

    Step
    Step
    ۱٫ با نام کسب و کار خود شروع کنید یک نام تجاری منحصر به فرد و به یاد ماندنی را انتخاب کنید که قبلاً استفاده نشده است. برای اطمینان از در دسترس بودن، نام شرکت را جستجو کنید. نام را بر این اساس ثبت کنید.
    ۲٫ نام دامنه و وب سایت خود را ایمن کنید در حالت ایده آل، نام کسب و کار خود را به عنوان نام دامنه دریافت کنید. اگر دامنه مورد نظر در دسترس نیست، یک URL آسان برای به خاطر سپردن مرتبط با کسب و کار خود انتخاب کنید.
    ۳٫ بهترین ساختار کسب و کار را انتخاب کنید و کسب و کار خود را ثبت کنید در مورد ساختار کسب و کار مناسب (مالک انحصاری، مشارکت، LLC یا شرکت) تصمیم بگیرید و مراحل ثبت نام لازم را تکمیل کنید.
    ۴٫ شماره شناسایی کارفرما (EIN) خود را دریافت کنید یک EIN برای کسب و کار خود دریافت کنید، که برای افتتاح حساب بانکی تجاری و انجام تعهدات مالیاتی بسیار مهم است.
    ۵٫ برای مجوزها و مجوزهای کسب و کار اقدام کنید هر گونه مجوز مالیات بر فروش مورد نیاز یا مجوزهای مشاغل خانگی را از مقامات شهری، شهرستانی و ایالتی قبل از شروع فعالیت بررسی و ایمن کنید.
    ۶٫ فروشندگان مناسب را پیدا کنید تحقیق کنید و فروشندگانی را شناسایی کنید که محصولات باکیفیت را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند تا از عرضه ثابت برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود اطمینان حاصل کنید.
    ۷٫ بازاریابی را زود شروع کنید از قبل نمایه های رسانه های اجتماعی و محتوای وبلاگ را ایجاد کنید تا انتظار ایجاد کنید. یک صفحه “به زودی” در وب سایت خود راه اندازی کنید تا علاقه بازدیدکنندگان را جلب کنید.
    ۸٫ با نرم افزار مناسب بهره وری بیشتری داشته باشید از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، حسابداری، مدیریت پروژه و بازاریابی ایمیلی برای افزایش کارایی کسب و کار استفاده کنید.
    ۹٫ موجودی خود را ذخیره کنید از موجودی کافی برای پاسخگویی به تقاضای اولیه اطمینان حاصل کنید. برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد سفارشات موجودی آتی و جلوگیری از ریزش موجودی، فروش را نظارت کنید.
    ۱۰٫ اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما مطابقت دارد پس از راه اندازی، به گزارش سالانه و الزامات مجوز کسب و کار پایبند باشید تا با مقررات قانونی و مهلت های زمانی مطابقت داشته باشید.

    تکمیل این چک لیست جامع، پایه ای قوی برای عنوان کسب و کار شما در بازار رقابتی ایجاد می کند. کسب و کار تجارت الکترونیک: چگونه این کار را انجام دادم (۲۰۲۳)” width=”618″ height=”348″ data-ezsrc=”https://www.youtube.com/embed/Dx3ixwe6Ls0?feature=oembed” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-picture; load”/>

    سوالات متداول

    svg%3E - چک لیست 10 امتیازی شما برای شروع تجارت الکترونیک
کسب و کار

    اولین گام هنگام راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیکی چه باید باشد؟ نامی که با محصولات شما همخوانی دارد. برای محافظت از هویت نام تجاری خود، نامی را ثبت کنید.

    چگونه می توانم نام دامنه و وب سایت را برای کسب و کار خود ایمن کنم؟

    گزینه‌های کسب و کار چیست، و چگونه می‌توانم گزینه‌های ساختار کسب و کار را ثبت کنم، و چگونه می‌توانم کسب‌وکارم را ثبت کنم؟ گزینه های ساختار inness شامل مالکیت انحصاری، مشارکت، LLC و شرکت است. ساختار انتخابی خود را با ثبت اسناد و مدارک مناسب در IRS ثبت کنید، یا برای کمک به شما یک شرکت بایگانی کسب و کار استخدام کنید.

    آیا من به یک کارفرمای کارفرما نیاز دارمCommerce-Commercet=”English-Commerce” -section-end”/>

    بله، دریافت EIN برای افتتاح حساب بانکی تجاری و ثبت مالیات ضروری است. این به عنوان یک شناسه منحصربه‌فرد برای کسب و کار شما عمل می‌کند.

    آیا مجوزها و مجوزهایی برای کسب و کار تجارت الکترونیک مورد نیاز است؟

    چگونه می توانم فروشندگان مناسب برای محصولات خود را پیدا کنم؟

    چه زمانی باید بازاریابی کسب و کار تجارت الکترونیک خود را شروع کنم؟

    با راه اندازی نمایه های رسانه های اجتماعی و نوشتن نمایه های محتوایی در وبلاگ، زودتر شروع به بازاریابی کنید. یک صفحه “به زودی” در وب سایت خود برای بازدیدکنندگان علاقه مند ایجاد کنید تا برای به روز رسانی ها ثبت نام کنند.

    از چه نرم افزاری می توانم برای بهبود بهره وری برای eCommerce_business خود استفاده کنم>>

    چگونه می توانم مطمئن شوم که موجودی کافی برای راه اندازی شما دارم؟ با هدف داشتن بیشتر به جای کمتر. الگوهای فروش را برای تصمیم‌گیری آگاهانه برای سفارش‌های آینده رصد کنید.

    چگونه می‌توانم از الزامات قانونی برای eCommerce_business خود پیروی کنم. y با ارسال گزارش های سالانه برای ساختار کسب و کار شما و پرداخت هزینه های مورد نیاز برای مجوزها سازماندهی شده است. یادآورهایی را برای رعایت ضرب‌الاجل‌ها و ماندن در مسیرتان تنظیم کنید.

    تکمیل این چک لیست اطمینان حاصل می‌کند که برای راه‌اندازی کسب‌وکار تجارت الکترونیک خود و رونق در بازار آنلاین همیشه در حال رشد آماده هستید.

    وب‌سایت تجارت الکترونیک عکس از طریق Shutterstock

    برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی