عمومی

چرا باید سعی کنید مقالات زیادی بنویسید؟ انتشار

چرا باید سعی کنید مقالات زیادی بنویسید؟
انتشار

من متوجه شدم که این چقدر متا است، نوشتن یک مقاله برای یک نشریه بزرگ در مورد اینکه چرا باید برای یک نشریه بزرگ مقاله بنویسید. اکنون که آن را از سر راه برداشتیم، مهم است که متوجه شوید نوشتن برای یک نشریه بزرگ چقدر مفید است.

در اینجا ۶ دلیل وجود دارد که باید سعی کنید محتوا برای یک وب سایت محبوب بنویسید.

نام تجاری خود را از طریق محتوای خود ارتقا دهید.

این یکی کاملا واضح است. وقتی برای یک نشریه بزرگ محتوا می نویسید، افکار و بینش شما توسط مخاطبان زیادی خوانده می شود و برند شما ارتقا می یابد.

دنیای بازاریابی و برندسازی را واقعاً می توان در یک کلمه خلاصه کرد. مالکیت. هدف مالکیت فضای خود است. گوگل مالک جستجو است، RedBull صاحب نوشیدنی های انرژی زا و متا مالک شبکه های اجتماعی است.

از خود بپرسید که جایگاه خود را چگونه تعریف می کنید و سپس آن را از طریق محتوای صنعتی خود در اختیار دارید.

از محتوای خود به عنوان ابزاری در سراسر گردش کار خود استفاده کنید.

من قبلاً در این مورد صحبت کرده ام، اما به جای اینکه در طول روز به مردم توضیح دهید، در وقت خود صرفه جویی کنید و فقط پیوند مقاله ای را که قبلاً نوشته اید برای آنها ارسال کنید. روی موضوع.

این نکته خاص به هر نوشته ای که انجام می دهید مربوط است، خواه در یک نشریه بزرگ منتشر شده باشد یا نه. بنابراین، برای مثال، اگر کسی از شما می‌پرسد که چگونه یک عرشه سرمایه‌گذاری ایجاد کنید، به جای توضیح قدم به قدم آن، به سادگی مقاله‌ای را که در این زمینه نوشته‌اید برای او ارسال کنید.

مهارت های نوشتاری خود را لهستانی کنید.

یک جزء اساسی کارآفرینی، ارتباطات و به طور خاص ارتباطات نوشتاری است. زمانی سپس، شما، بنیانگذار، باید توانایی خود را برای برقراری ارتباط و نوشتن خوب توسعه دهید. نوشتن برای یک نشریه بزرگ با میلیون ها خواننده راه خوبی برای توسعه این مهارت ها است. به هر حال، شما نمی خواهید میلیون ها نفر اشتباهات تایپی شما را بخوانند.

از روابط برای انجام روابط عمومی استفاده کنید.

در یک نقطه یا نقطه دیگر، در طول سفر خود به عنوان یک بنیانگذار، نیاز به طرح دارید یک روزنامه نگار. چه در مورد راه اندازی شما، اولین دور مالی شما، یک مشارکت جدید، یک خرید یا یک IPO باشد، اثربخشی به دست آوردن مطبوعات را دست کم نگیرید.

وقتی به عنوان یک مشارکت کننده یا مقاله نویس برای یک نشریه بزرگ می نویسید، با تیم تحریریه ارتباط برقرار می کنید. . بعداً، زمانی که نیاز دارید همان ویراستاران را معرفی کنید، آنها قبلاً شما را می شناسند و برای شما به عنوان یک حرفه ای ارزش قائل هستند.

محتوا کارت ویزیت قرن بیست و یکم است.

وقتی می‌خواهید قبل از ملاقات با کسی در مورد او اطلاعات کسب کنید، فقط یک مکان وجود دارد که نگاه کنید، اینترنت و چگونه اطلاعات مربوط به آن شخص را در اینترنت پیدا می کنید؟ گوگل.

حالا وقتی کسی شما را در گوگل جستجو می کند و چیزی پیدا نمی کند، این یک پرچم قرمز بزرگ است. اما وقتی شما را در گوگل جستجو می کنند و تمام مقالاتی را که در مورد صنعتی که در آن فعالیت می کنید می بینند، بلافاصله و به طور خودکار تصور می کنند که شما یک رهبر فکری هستید.

بهترین راه برای تثبیت خود به عنوان یک مرجع در فضای شما، محتوا است، و زمانی که آن محتوا میلیون‌ها دلار داشته باشد. از بین خوانندگان، خوب، شما هنگام ملاقات یا تعامل با آن شخص یا شرکت، یک شروع مهم دارید.

از شر کرک خلاص شوید و به اصل مطلب برسید.

به طور کلی، نشریات بزرگ با نوشتن به روشی که مردم از آن استقبال می کنند، بزرگ شدند. البته این یک تعمیم است و مطمئناً برخی از وب سایت های بزرگ وجود دارند که پر از کرک هستند، اما به طور کلی تحمل کلمات شلوغ خالی نوشتن برای یک وب سایت معتبر بسیار کمتر است.

معنی آن برای شما این است که هنگام نوشتن مقاله برای یک نشریه بزرگ، اساساً خود را مجبور می کنید که داستان خود را متبلور کنید و پیام خود را به طور موثر منتقل کنید.

این یک مهارت فوق العاده مهم است که در هنگام ساختن شرکت خود از آن استفاده خواهید کرد.

به طور خلاصه، همه وب سایت ها برای رشد و اگر بینش منحصر به فردی برای ارائه دارید، به محتوای خوب نیاز دارند. ، آنها را در سر خود رها نکنید. سعی کنید با تیم تحریریه یک نشریه بزرگ تعامل داشته باشید و به آنها پیشنهاد دهید که محتوای شما و افکار انحصاری شما به عنوان یک بنیانگذار استارت آپ را منتشر کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی