چرا باهوش ترین خرده فروشان از تجارت اجتماعی پول نقد می کنند؟ (و چگونه شما هم می توانید)
چرا باهوش ترین خرده فروشان از تجارت اجتماعی پول نقد می کنند؟
(و چگونه شما هم می توانید)
تجارت اجتماعی جدیدترین روند صنعت است که کل تراکنش خرید – از مرور تا تسویه حساب– از طریق یک پلتفرم رسانه اجتماعی انجام میشود. در مارس سال جاری، توییتر از ورود %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%AD%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%87%DB%8C%DA%86%20%C2%AB%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%C2%BB%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1%20%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AE%D8%B7%D9%88%D8%B7%20%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D9%82%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%AF%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%20یک رابط پرداخت درون برنامه ای و TikTok با Shopify همکاری می کند تا چیزی را ایجاد کند که Gen Z’ers ممکن است “ShopTok” نامیده شود.
<. div class="standardText" readability="36">
تجارت اجتماعی به کسبوکارها اجازه میدهد تا مشتریان را در جایی که هستند ملاقات کنند — درست در تقاطع تجارت دیجیتال و رسانههای اجتماعی، و ترافیک را از هر دو حوزه پررونق وام بگیرند. این فرصت را ایجاد می کند تا به طور ارگانیک علاقه مشتری را جلب کنید که قبلاً هرگز با نام تجاری شما روبرو نشده است و تا پایان خرید آن را حفظ می کند.
این موضوع خیالات بازاریابان است. پس چرا هر خردهفروشی از این فرصت برای اجتماعی شدن استفاده نمیکند؟ خوب، به بیان ساده– بسیاری از آنها به اندازه کافی چابک نیستند.
مقیاس برنامه-تصویر.
کسانی که به اندازه کافی چابک هستند، شاهد رشد عظیمی در فروش در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. یکی از راههایی که آنها این کار را انجام میدهند، ادغام پیوندهای «swipe up» و «buy now» در تبلیغات رسانههای اجتماعی موجود است. آنها همچنین از عملکردهای خرید اختصاصی در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام استفاده می کنند و اساساً ویترین دیجیتال خود را به برنامه های دیگر منتقل می کنند. و با پخش زنده و اینفلوئنسرهایی که محصولات را از طریق کانال های خود تبلیغ می کنند، بازار به طور فزاینده ای تحت تأثیر یک انقلاب اجتماعی قرار می گیرد.
دیدن جذابیت برای کسب و کارها کار سختی نیست: تجارت اجتماعی به آنها امکان فروش بیشتر از آمازون را می دهد. تنها در یک روز در سال ۲۰۲۱، دو نفر از برترین پخشکنندگان زنده چین ۳ میلیارد دلارفروختند. > ارزش محصولات این تقریباً سه برابر میانگین فروش روزانه آمازون است. ارزش بازار اجتماعی جهانی ۴۹۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱، و پیش بینی می شود که یک چهارم رشد کند (۲۶ درصد) سالانه در سال های آینده — تقریباً سه برابر سریعتر از تجارت سنتی.
تجارت اجتماعی قدرت را از دست آمازون و دیگر برندهای بزرگ فناوری خارج می کند و آن را به نوآوران و تازه واردان در جهان باز می گرداند. صحنه پنجاه و نه درصد مصرف کنندگان می گویند هنگام خرید از طریق تجارت اجتماعی در مقایسه با آنلاین، به احتمال زیاد از یک تجارت کوچک خرید می کنند. و ۴۴ درصد به احتمال زیاد از برندی خرید می کنند که قبلاً هرگز با آن برخورد نکرده بودند.
بنابراین بازار در حال رونق است و همه چیز برای بازی کردن است. برای. اما برخی از بازیکنان – حتی کسبوکارهای آنلاین تأسیس شده – هنوز حتی به زمین بازی نرسیدهاند. آنها کیلومترها دورتر هستند و توسط یک پشته فناوری منعطف سفت و سخت و قدیمی کند شده است.
تدوین یک استراتژی اجتماعی.
با ظهور تجارت اجتماعی و صحبت از متاورس که در بخش خرده فروشی منعکس می شود، نام تجاری شما باید بتواند با موارد جدید همگام باشد – با تجارت اجتماعی که فقط آخرین روند در بلوک است. اما اگر با زیرساخت های فناوری متعلق به عصر دایناسورها گیر کرده باشید، این غیرممکن است.
به عنوان مثال، بسیاری از تجارت های دیجیتالی کسب و کارها همچنان بر راه حل های یکپارچه مانند SAP تکیه می کنند. مشکل این رویکرد این است که پلتفرمهای یکپارچه خود را به سفارشیسازی، سرعت یا نوآوری نمیدهند. به روز رسانی یک پلتفرم یکپارچه برای افزودن سفارشی سازی به فروشگاه آنلاین شما به این معنی است که توسعه دهندگان باید هم کد پایگاه داده اساسی و هم پلت فرم جلویی را تغییر دهند. زمانی که سازمان شما چرخه DevOps را پشت سر گذاشته است، شما قبلاً قایق را از دست داده اید– و رقیب شما شروع به کار کرده است زیرا مشتریان به جای دیگری رفته اند یا به دنبال یک کانال جایگزین می گردند.
شاید SAP 20 سال پیش برای کسب و کار شما کار می کرد– در دنیایی که “اینستاگرام” یک کلمه مزخرف بود و “توئیتر” فقط صدایی بود که توسط پرندگان تولید می شد. اما بازار از آن زمان تغییر کرده است و پشته فناوری شما باید با آن تغییر کند. هیچ پلتفرم یکپارچه ای برای هر کسب و کاری کار نخواهد کرد. با یک استراتژی تجاری قابل ترکیب، کسبوکار شما میتواند بهترین فناوری را از فروشندگان مختلف انتخاب کند – از پرداخت، جستجو، تا حمل و نقل – به جای اتکا به یک بسته “یک اندازه برای همه”.
بهعلاوه، با رویکرد «بی سر»، قسمت جلویی وبسایت شما از قسمت پشتی آن جدا میشود. این بدان معناست که میتوانید تغییراتی مانند ادغام یک ویژگی خرید اجتماعی جدید یا تغییر ویترین فروشگاه دیجیتالی خود را بدون توقف انجام دهید. کسب و کار شما می تواند به راحتی با کانال های جدید و نقاط تماس مشتری سازگار شود و با مشتریان خود در جایی که هستند ملاقات کند.
به همین ترتیب ادامه دهید یا دنبال کنندگان خود را از دست بدهید.
تجارت اجتماعی قدرت را در دستان مبتکر قرار میدهد، با کسبوکارهای آگاه از فناوری دست بالا را به دست میآورند و کسبوکارهای جدید سهم بازار را تصاحب میکنند. ظهور تجارت اجتماعی یک موهبت برای مشاغل در هر اندازه است، اما تنها در صورتی که فناوری آنها به آنها اجازه استفاده از آن را بدهد. برای ارائه یکپارچهسازی خرید و افزایش فروش اجتماعی، کسبوکارها به یک رویکرد بیهدف و قابل ترکیب نیاز دارند که به آنها امکان میدهد یک پشته فناوری پاسخگو و انعطافپذیر بسازند. نوآوران در انقلاب تجارت اجتماعی برنده خواهند شد، در حالی که برندهایی که واکنش نشان نمی دهند، دنبال کنندگان خود را از دست خواهند داد.