عمومی

چرا این CMO برای هر جدید به مدرسه طراحی نیاز دارد استخدام – چه در شرح شغل آنها باشد یا نه

چرا این CMO برای هر جدید به مدرسه طراحی نیاز دارد
استخدام – چه در شرح شغل آنها باشد یا نه

محتوای بصری امروز همه چیز در اینترنت است. یک فوق العاده ۹۱ درصد از مخاطبان امروزه به دنبال محتوای بصری به عنوان ابزار اصلی، ثانویه و حتی ثالث برای یادگیری در مورد یک برند یا خدمات هستند. انگیزه برقراری ارتباط بصری با مخاطبان حتی را ایجاد کرده است. نسل بصری–یک گروه مصرف کننده گسترده که هم محتوای بصری را به عنوان وسیله ای برای ارتباط، آموزش و ساختن جامعه ایجاد و مصرف می کند.

با افزایش محبوبیت محتوای بصری، رفتارهای ما در مورد آن محتوا بسیار تکامل یافته است. در واقع، در سال ۲۰۰۴ تقریباً ۶۵ درصد از مردم یادگیرنده بصری در نظر گرفته می شدند. امروز، پس از نزدیک به دو دهه تکثیر بصری، این تعداد به ۸۶ درصد مردم افزایش یافته است. به هر حال، مغز انسان برای پردازش اطلاعات بصری ۶۰۰۰۰ برابر سریع‌تر از متن طراحی شده است و این اطمینان را می‌دهد که ترجیح ما برای ارتباط بصری همیشه در ما جا افتاده است از آنجایی که این تقاضای ذاتی با دنیایی از امکان طراحی تقریباً بی پایان برآورده می شود، منطقی است که اتکای ما به اطلاعات بصری نیز تکامل یابد.

محتوای بصری فقط یک ابزار بازاریابی یا فروش برای درگیر کردن و آموزش مخاطبان خارجی، این وسیله ای برای برقراری ارتباط در سازمان های حرفه ای است، در کلاس درس و همچنین در طول زندگی شخصی ما. این باعث شده است که کارفرمایان انتظار داشته باشند سطحی از سواد بصری در بین کارکنان خود داشته باشند، با این فرض که تقریباً هر کسی در کسب و کار باید بتواند از همان روز اول تصاویری عالی ایجاد کند. از عرشه‌های اسلاید گرفته تا تجسم داده‌ها و همه چیزهایی که بین آن‌ها وجود دارد، کارگران امروزی باید مهارت‌های طراحی خود را منعطف کنند، حتی اگر طراحی در عنوان شغلی آنها نباشد.

Zach Kitschke، مدیر اجرایی Canva، این مشکل را به خوبی می داند. در واقع، او استدلال می‌کند که در اقتصاد بصری امروزی، شرکت‌ها باید آموزش سواد طراحی را به‌عنوان بخشی از سوارکاری ارائه دهند، بنابراین بار آموزش و آموزش را از کارمندان و مستقیماً بر دوش کارفرما توزیع می‌کنند. اگرچه طبیعی است که شرکتی مانند Canva این را در اولویت قرار دهد، اما این فرصتی است که هر سازمانی باید از آن استقبال کند.

مثلاً محدودیت های دور از راه دور عادی جدید امروز را در نظر بگیرید. اکثر کارکنان دانش در حال حاضر از راه دور یا ترکیبی، به این معنی که تصاویری مهمتر از همیشه برای ارتباط اطلاعات است. در واقع، تصاویر هرگز ابزار قدرتمندتری نبوده اند. از برنده شدن در کسب و کار جدید و استخدام‌های جدید گرفته تا جذب کارمندان و مشتریان فعلی، نحوه ارائه برند خود در داخل و خارج از کشور بسیار مهم است، به طوری که کسب‌وکارهای پیشرو طراحی دو برابر بازدهی همتایان خود. واضح است که سواد طراحی به یک مهارت حیاتی برای شغل تبدیل می شود جویندگان و کارمندان به طور یکسان، حتی اگر در نقشی متمرکز بر طراحی نباشند.

شرکت ها چه کاری می توانند انجام دهند؟

کیچکه اجرای یک “مدرسه طراحی” رسمی را برای همه افراد جدید توصیه می کند. برای مثال، یکی از اولین چیزهایی که در Canva به همه استخدام‌های جدید آموزش داده می‌شود، چارچوبی برای ایجاد اسلاید با طرز فکر روایت در مقابل اطلاعات است. این کار کارکنان را برای موفقیت در هنگام رسیدگی به اولین ارائه خود، از جمله موارد دیگر، آماده می کند.

این برنامه به قدری در سازمان محبوب بوده که Canva یک مدرسه طراحی برای هر کسی که مایل به رشد مهارت های خود است. در حالی که این برنامه در درجه اول بر روش های پیاده سازی طراحی عالی در Canva تمرکز دارد، دوره های زیادی در مورد تئوری طراحی وجود دارد که می تواند در هر راه حل طراحی گرافیکی اعمال شود.

آموزش طراحی اولیه باید از آنچه در حال حاضر موجود است استفاده کند، اما آموزش برند داخلی هرگز نباید نادیده گرفته شود. حتی فقط چند ساعت آموزش می تواند فرصتی را برای استخدام کنندگان جدید فراهم کند تا در مورد دستورالعمل های برند، زیبایی و لحن سازمان خود بیاموزند. این به محافظت از برند در درازمدت کمک می کند تا اینکه انتظار داشته باشیم کارمندان با تجربه بیشتری بر تمام محتوا نظارت کنند.

فراتر از برنامه‌های آموزشی اولیه، سازمان‌هایی که امیدوارند در دنیای بصری امروز پیشرفت کنند، باید برای ارتقاء مستمر تیم خود سرمایه‌گذاری کنند. این اغلب به شکل دوره های آموزشی LinkedIn، شرکت در کنفرانس های طراحی از CreativePro یا Adobe، یا در- آموزش سایت با کارشناسان سواد طراحی. یادگیری نباید بعد از هفته اول کار متوقف شود – ابتکارات مداومی وجود دارد که می توانید از ارسال ایمیل های هفتگی “نکته طراحی” تا زمان بندی ساعات اداری ماهانه با متخصصان طراحی استفاده کنید.

هیچ راه حلی وجود ندارد… 

سواد طراحی یک کلید برای موفقیت در محیط کار مدرن. شرکت‌هایی که از این معمولی جدید استقبال می‌کنند احتمال موفقیت بیشتر. از سوی دیگر، شرکت‌هایی که هنوز به پیشنهادات طرح پاورپوینت به عنوان تنها ابزاری برای تقویت دانش طراحی در بین کارکنان خود متکی هستند، فرصت طلایی را از دست می‌دهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی