عمومی

چرا ایجاد رابطه مرده است و شما را هدر می دهد؟ زمان

چرا ایجاد رابطه مرده است و شما را هدر می دهد؟
زمان

خرد متعارف و تحقیقات ظاهری طولانی مدت مانند NLP (برنامه نویسی عصبی-زبانی) و کتاب دیل کارنگی How to دوستان و افراد تأثیرگذار، از ما می خواهند باور کنیم که ایجاد رابطه برای نفوذ، رهبری و رسیدن به آنچه می‌خواهید حیاتی است.

تاکتیک های ایجاد رابطه مانند تطبیق و بازتاب زبان بدن، یافتن زمینه های مشترک و نشان دادن علاقه واقعی به دیگران به عنوان مسیر متعارف موفقیت ارائه می شود. از طریق ارتباط ما به این باور رسیده ایم که “افراد افرادی را دوست دارند که شبیه آنها هستند.”

این ممکن است توصیه درستی باشد اگر شما دوست دارید به دنبال این هستید که در مدرسه با والدین همکارتان به خوبی کنار بیایید، یا یک گروه همسالان اجتماعی راحت یا دوستان سگی که سرشان را تکان می دهند می خواهید. اما اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار مخل معنی‌دار ایجاد کنید، تیم‌های بزرگی از افراد مختلف را رشد دهید و مدیریت کنید، و آنها را به‌سوی یک هدف مشترک سازماندهی کنید، احتمالاً ارتباط شما با شکست مواجه خواهد شد.

از مصاحبه‌های پادکست #Disruptors خود، ۱۰ دقیقه را صرف ایجاد رابطه و ایجاد رابطه و احساس راحتی در مهمانانم می‌کردم. و من ۱۰۰۰ تا از آنها را انجام داده ام! متوجه شدم که منجر به دوست یابی و مصاحبه های پادکست نیمه خسته کننده می شود. و دو بار در هفته ۱۰ دقیقه ارزشمند می سوزاند. من اکنون با اولین سوال چالش برانگیز و وقفه کننده وارد می شوم.

ده دقیقه ضرب در ۱۰۰۰ قسمت، دقایق تلف شده زیادی است که هرگز نمی توانم به آن برگردم.

مصاحبه‌ها

مکانی که مطمئناً نمی‌خواهید زمانی را صرف ساختن آن کنید. ارتباط هنگام انجام مصاحبه است. شما می خواهید که نامزد شما گاهی اوقات احساس ناراحتی کند. شما می خواهید ببینید آنها چگونه فشار را تحمل می کنند. یکی از مثال‌های عالی این، مصاحبه با فروشندگان و رد کردن آنها به صورت زنده در فرآیند مصاحبه است. به هر حال، آنها ۲۰ بار در روز آن را در سطح فروش تجربه خواهند کرد. Rapport انجام این کار را برای شما سخت‌تر می‌کند و آن‌ها شما را باور می‌کنند. شما باید آنها را ناراحت کنید.

من دیگر علاقه ای به ایجاد رابطه ندارم اما علاقه مند به استخدام نامزدهای عالی هستم که می خواهند کار را انجام دهند. بهترین، می تواند رد شدن را تحمل کند، و به دوست داشتن اهمیتی نمی دهد.

وقتی برای پادکستم مصاحبه انجام می‌دهم، می‌خواهم آن‌ها عالی باشند. مصاحبه‌های عالی حاوی چالش‌ها و گاهی اوقات ناهنجاری هستند. اگر روی ایجاد رابطه متمرکز باشم، انجام این نوع مصاحبه می تواند سخت تر باشد. من علاقه مندم که شنوندگان و بینندگانم از بهترین محصولی که می توانم تولید کنم، بهترین ارزش و بالاترین کیفیت را تجربه کنند. افراد مناسب مرا دوست خواهند داشت و افراد نادرست از من خوششان نمی آید.

به عنوان یک رهبر

رهبران بزرگ را همه دوست ندارند. رهبران بزرگ قابل احترام هستند. راپورت باعث ایجاد علاقه می شود. انجام کارهای سخت و گرفتن تصمیمات سخت باعث احترام می شود.

رهبران بزرگ مشغول تغییر جهان، یا ساختن یک شرکت یا مأموریت معنادار هستند. آن‌ها زمان لازم برای ایجاد رابطه، یا مطابقت، آینه و ایجاد زمینه مشترک با هرکسی را که ملاقات می‌کنند، ندارند.

و هرچه با مردم ارتباط بیشتری داشته باشید، رهبری آنها و تکلیف آنها دشوارتر است. اگر با آنها رابطه برقرار کرده باشید، اگر آنها را دوست دارید و آنها شما را دوست دارند، رها کردن کارکنان ضعیف شما ممکن است سخت تر باشد. این رابطه می تواند مانع قضاوت شما شود و دید شما را در تصمیم گیری های خوب مختل کند. ممکن است کارکنان را به اندازه کافی خوب یا به اندازه کافی سخت نگیرید، یا ممکن است آنها را زودتر رها نکنید. ممکن است آنها را اغلب به اندازه کافی یا به اندازه کافی سختگیرانه مسئول ندانید.

ممکن است آنها را ناراحت کنید و رابطه را از بین ببرید. آنها بیش از حد با شما احساس راحتی می کنند و آزادی عمل می کنند و کارهایی را که از آنها می خواهید انجام نمی دهند. بدون هیچ رابطه‌ای برای شکستن، می‌توانید بدون اینکه بیش از حد حساس باشید یا پیامتان را کمرنگ کنید، کار را انجام دهید.

خودتان را آزاد کنید. نیاز به دوست داشتن به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از واکنش ها و پاسخ های دیگران، تصمیمات سخت و درستی بگیرید. شما آزاد هستید که آنچه را که درست است انجام دهید، نه آنچه که محبوب است. پذیرفتن این موضوع که خطر ناراحت کردن دیگران را خواهید داشت، و وقت خود را برای اجتناب از آن هدر ندهید، شما را از تلاش برای اینکه مورد احترام قرار بگیرید — و حتی مورد تحسین قرار گیرید، حرکت می دهد.

چالش و ناراحتی چیزی است که باعث رشد و پیشرفت، رهبران، محرک‌ها و تکان‌دهنده‌ها و ایجادکنندگان تغییر می‌شود.

و جهان در حال حاضر به تعداد بیشتری از این نوع افراد نیاز دارد.

اگر چیزی را به خطر نیندازید، همه چیز را به خطر می اندازید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی