عمومی

چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای جستجوی دفتر جدید باشد فضا

چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای جستجوی دفتر جدید باشد
فضا

بسیاری از شرکت‌ها روی دستان خود نشسته‌اند و متوجه می‌شوند که چقدر فضای اداری آنها واقعاً در یک محیط کاری ترکیبی. اما دلالان املاک و مستغلات تجاری می گویند که مالکان مایلند اکنون معاملات خوبی انجام دهند، زیرا بازار به آهستگی بهبود می یابد.

در حالی که نرخ اجاره خانه خالی است. بر اساس دیدگاه‌های شرکت تحقیقاتی بازار املاک و مستغلات CBRE، انتظار می‌رود حداقل تا سال ۲۰۲۶ به میانگین ۳۰ ساله ۱۵ درصدی بازگردد، فعالیت لیزینگ در حال افزایش است – در مجموع ۴۵٫۸ میلیون فوت مربع، که بیش از ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. . علاوه بر این، متوسط ​​اجاره ناخالص درخواستی ۱٫۲ درصد افزایش یافت و به ۳۵٫۱۰ دلار در هر فوت مربع رسید. بهبود تقاضای ادارات در بازارهایی که در طول رکود بیشترین آسیب را دیده اند، از جمله بخش هایی از منهتن، شیکاگو، سیاتل و دالاس، بیشتر خواهد بود.

اگرچه بازار رقابتی‌تر می‌شود، بسیاری از شرکت‌ها هنوز مردد هستند و نمی‌خواهند زمان، تلاش و منابع را برای ساختن تلف کنند. جولی ویلان، رئیس جهانی رهبری فکری اشغالگران در CBRE، می‌گوید: تغییرات بزرگ بدون پیش‌بینی‌های مشخص‌تر در مورد زمان و تعداد کارمندانی که به طور تمام وقت به دفتر بازخواهند گشت.

یک نظرسنجی اخیر توسط CBRE از ۲۰۷ شرکتی که از دفتر استفاده می‌کنند، در سطح جهانی نشان داد که بیش از ۷۰ درصد انتظار دارند که در سال ۲۰۲۲ به دفتر بازگردند. در طول سال؛ کسانی که نیاز به بازگشت به صورت پاره وقت دارند می توانند تا ماه جولای انتظار بازگشت داشته باشند. و کسانی که نیاز به بازگشت تمام وقت دارند تا حد زیادی از قبل برگشته اند.

این نشان می دهد که اشغال کلی دفتر به طور پیوسته افزایش می یابد، به ویژه برای فناوری و Whelan می‌گوید: شرکت‌های خدمات مالی با پول در اختیار دارند. او می‌گوید، به‌ویژه اگر به دنبال کوچک‌سازی هستید، باید سریع حرکت کنید، زیرا اکثر شرکت‌ها در نهایت این کار را انجام می‌دهند. بر اساس بینش های CBRE، کار از راه دور منجر به کاهش ۹ درصدی استفاده از دفتر کار برای هر کارمند در سناریوی پایه شده است.

دریافت یک معامله

شرکت هایی که به دنبال ترغیب کردن کارمندان به دفتر هستند به دنبال فضایی با امکانات رفاهی و انعطاف پذیری جذاب، مانند وعده های غذایی رایگان، فضاهای راحت برای معاشرت و استراحت، و استودیوهای تناسب اندام هستند. رابرت ریوانی، رئیس گروه سرمایه گذاری Black Lion، یک شرکت سرمایه گذاری مستغلات مستقر در لس آنجلس، می گوید: «تکامل به کار ترکیبی و ترجیحات کارکنان منجر به فرار به سمت کیفیت شده است.

برای مثال، در لس‌آنجلس، ریوانی می‌گوید مناطقی که صرفاً شرکتی هستند، دارای فضای اداری وسیع و سنتی هستند، یا مناطقی که در مکان‌های حومه شهر هستند، مستاجران را به فضاهای کوچک‌تر در شلوغ‌تر گم کرده‌اند. محله ها برای مثال، در حالی که نرخ کلی جای خالی دفتر در سراسر لس آنجلس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است، طبق گزارش‌های CBRE.

CBRE.

“بالاترین ویلان می‌گوید: «بازار سریع‌تر باز می‌گردد و تنگ‌تر می‌شود، بنابراین اگر زیاد منتظر بمانید، ممکن است زمانی که بخواهید وجود نداشته باشد.

قبل از اینکه کشتی را به مکان جدیدی بفرستید، البته ارزش آن را دارد که با صاحبخانه فعلی خود مذاکره کنید تا ببینید آیا او مایل به پرداخت اجاره یا ارائه مشوق های دیگر است. ریوانی می‌گوید معمولاً از مالکانی می‌شنود که شرایط اجاره کوتاه‌تر، کرایه رایگان، و وام خودرو را به مستاجران ارائه می‌دهند. برای اجاره‌های جدید، برخی از صاحبخانه‌ها به جای چهار یا شش مورد معمول، یک یا دو ماه سپرده‌های کوچک‌تر درخواست می‌کنند، یا بندهای «مکث کووید» را درج می‌کنند، که در صورت افزایش یا تعطیلی دیگر، مستاجران را جریمه نمی‌کند. اگر فضایی آماده نقل و انتقال نیست، می‌توانید در مورد بازسازی نیز مذاکره کنید.

ویلان خاطرنشان می‌کند که اکثر صاحبان کسب‌وکار ۶ دارنده دارند. تا ۱۸ ماه برای انجام معامله قبل از انقباض بازار، و البته اگر این همه‌گیری موج دیگری را تجربه کند، ممکن است تغییر کند. اگرچه ممکن است زمان زیادی به نظر برسد، اما احتمالاً می‌خواهید از هم‌اکنون شروع به جستجو کنید یا بودجه‌بندی کنید تا ببینید آیا انجام یک انتقال اداری اکنون ایده هوشمندانه‌ای است یا نه.

“مالک‌ها تمایل بیشتری به مذاکره در مورد مواردی مانند دوره‌های اجاره رایگان و کمک هزینه بهبود مستأجر داشته‌اند، و در برخی موارد آنها ویلان می‌گوید: مایل به ضربه زدن هستم. بنابراین اگر به دنبال آن هستید، ممکن است اکنون بهترین زمان برای جهش باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی