کسب و کار اینترنتی

پی اس ووچر چیست؟

آموزش خرید پی اس ووچر از صرافی

پی اس ووچر چیست؟

گاها ممکن است در سایت های خارجی زمانی که قصد خرید یک کالا و یا دریافت خدمات از آن سایت را دارید با نام پی اس ووچر برخورد کرده باشید. اکثر سایت های خارجی پی اس ووچر را به عنوان درگاه مالی و پرداختی برای پرداخت ها و نقل و انتقال پول کاربران معرفی کرده اند. در ادامه این مطلب می خواهیم به طور کامل با مفهوم پی اس ووچر، فوچرز و پریمیوم فوچرز آشنا شویم.

Ps Voucher یا پی اس ووچر

نام لاتین پی اس ووچر ps Voucher است. برخی از ووچرها پی اس ووچر را به عنوان یک درگاه عالی برای پرداخت معرفی کرده اند. همانطور که قبلا هم گفتیم ووچرها همانند کوپن هستند. با استفاده از این کارت شارژ الکترونیکی امکان خرید فراهم شده است. زمانی که شما می خواهید خریدی را از یک سایت خارجی انجام دهید. کافیست کد خرید کارت را وارد کرده تا مبلغ مورد نظر از کارت کسر گردد. با استفاده از پی اس ووچرها دیگر محدودیتی برای پرداخت نخواهید داشت. در هر کجای دنیا می توانید خرید خود را به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید.

پی اس ووچرها دو قابلیت بسیار مهم دارند. امکان شارژ حساب و پرداخت های بین المللی را فراهم می کنند. در ادامه می خواهیم با نحوه خرید کد پی اس ووچر از صرافی ها آشنا شویم.

آموزش خرید پی اس ووچر از صرافی

یکی از روش های خرید پی اس ووچرها استفاده از سایت های صرافی معتبر است. این جزو ساده ترین راه هاست که از طریق آن می توان کد پی اس ووچر خریداری کرد.

پس از انجام خرید کد پی اس ووچر در کوتاه ترین زمان ممکن برای فرد خریدار ارسال می گردد. با در اختیار داشتن کد پی اس ووچر می توانید از سایت مورد نظرتان کالا و یا خدمات دلخواهتان را خریداری کنید. امکان خرید آنلاین با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز برای کاربران فراهم شده است. تنها شباهتی که ارزهای دیجیتال با ووچر دارد دارا بودن کیف پول الکترونیکی برای نگهداری حساب است. 

آشنایی با معایب خرید کد پی اس ووچر از صرافی

همانطور که گفتیم پی اس ووچر را می توان از طریق صرافی های آنلاین خریداری نمود. با استفاده از این روش هویت کاربر و مالک کد محفوظ باقی می ماند. اما استفاده از این روش معایبی را نیز به همراه دارد. به دلیل اینکه اطلاعات شخص خریدار در این صرافی ها باقی می ماند امکان سوءاستفاده برخی از کاربران را فراهم می کند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - پی اس ووچر چیست؟

بهترین روش خرید کد پی اس ووچر

امن ترین و بهترین راه برای خرید کد پی اس ووچر به گونه ای که اطلاعات مالک مخفی باقی بماند خرید از سایت پریمیوم ووچر است. در صورتی که در این سایت حساب کاربری دارید کافیست به حساب کاربری تان وارد شده و اقدام به خرید کد پی اس ووچر نمایید.

بدون ایجاد حساب کاربری نیز می توان اقدام به خرید  کد پی اس ووچر نمود. برای این کار کافیست به سایت فوچرز مراجعه کنید.

یکی از درگاه های قابل اعتماد با سرعت بسیار بالا برای خرید کالا و یا خدمات از سایت های خارجی پی اس ووچر است. به منظور خرید کد پی اس ووچر روش های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. بی دردسرترین و سریع ترین راهکار برای خرید استفاده از سایت های صرافی است. اما مشکلی که در این روش وجود دارد باقی ماندن هویت مالک کد در سایت صرافی است. بنابراین می توان از سایت پریمیوم ووچر بدون نیاز به ثبت اطلاعات و احراز هویت اقدام به خرید کد پی اس ووچر نمود.

منبع: پرفکت فا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی