خبر

تشریح تدابیر دانشگاه شریف برای رفع مشکل دانشجویانِ ممنوع‌الورود

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C+%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81 - تشریح تدابیر دانشگاه شریف برای رفع مشکل دانشجویانِ ممنوع‌الورود

«سیدابراهیم هاشم‌ورزی» مدیر روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیگیری شورای صنفی این دانشگاه در زمینه شفافیت‌سازی فرایند اعتراض به ممنوع‌الورودی دانشجویان و مراحل رفع آن گفت: روند فعلی به این شکل است که دانشجویانی که ممنوع الورود می‌شوند، باید به معاونت دانشجویی دانشکده خود مراجعه کنند و معاون از مسیرهایی به طور مثال از طریق اعتبار اساتید دانشکده برای ریش گرو گذاشتن یا گرفتن تعهد از دانشجو و… ممنوع الورودی دانشجویان را برطرف کنند. 

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به این سوال که آیا از این به بعد حراست که مسئول جلوگیری از ورود دانشجویان ممنوع الورود است باید برای اجرای این دستور، مدارک و دلایل ممنوع الورودی دانشجویان را به معاونت دانشجویی دانشکده‌ها ارائه کند؟ اظهار کرد: بله، همینطور است و در این شرایط تعاملی بین معاونت‌های آموزشی، دانشجویی و حراست دانشکده‌ها شکل می‌گیرد. 

هاشم ورزی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع مثلثی تشکیل می‌شود که حراست باید اسامی ممنوع الورودها را ارائه کند و با تعامل و همکاری معاونت دانشکده‌ها موضوع این دانشجویان ختم به خیر می‌شود. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا روند جدید می‌تواند ابهامات مربوط به ممنوع الورودی‌ و نارضایتی‌هایی که دانشجویان در این خصوص داشتند را برطرف کند؟ بیان کرد: بله، دانشگاه در واقع در این روند، درصدی را به عنوان احتمال اشتباه در اعمال ممنوع الورودی لحاظ کرده است و برای اینکه خدایی نکرده حقی از هیچ دانشجویی ضایع نشود، سوپاپ اطمینان دیگری باز کردند تا دانشجویی، بی‌گناه دچار مشکل نشود. 

هاشم ورزی تصریح کرد: به طور کلی سعی می‌کنیم مشکل دانشجویان ممنوع الورود در سطح معاونت دانشجویی دانشکده‌ها و حراست حل شود و حق هیچ کسی هم در این بین ضایع نشود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی