خبر

پیش بینی بورس تا عید ۱۴۰۲

پیش بینی بورس تا عید ۱۴۰۲

454411 501 - پیش بینی بورس تا عید ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴- کاهش ریسک‌ها و فضای منفی سیاسی، رشد قیمت دلار، رشد تورم، بالا رفتن ارزش دارایی‌های شرکت‌های بورسی و جاماندگی بازار سهام از سایر بازار‌ها انتظارات مثبت از بازار سرمایه را افزایش داده و پیش بینی‌ها نسبت به آینده بازار سهام را مثبت کرده است.

به گزارش اقتصاد ۲۴، برخی از معامله گران آخرین روز‌های اسفند و عرضه‌های شب عید را فرصت مناسبی برای شکار سهام تلقی می‌کنند.

رشد بورس طبیعی است

همایون دارابی به اقتصاد ۲۴ گفت: ادامه‌دار بودن تحریم‌ها تاثیر خیلی خاصی روی بازار سرمایه ندارد؛ چرا که شرکت‌های زیادی داریم که خارج از کشور هم راهکار‌های دسترسی به ارز را پیدا کرده‌اند. البته بعضی مواقع، چالش‌هایی را در این زمینه‌ها داریم.


بیشتر بخوانید: گزارش عملکرد یک ساله سازمان بورس


این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اگر گشایش اقتصادی رخ دهد صنایعی مثل خودرو و بانک شرایط بسیار خوبی خواهند داشت و در صنایعی مثل پتروشیمی‌ها نیز هزینه‌های سربار فروش که به علت تحریم‌ها ایجاد شده،   از بین خواهد رفت. این موضوع روی مقدار فروش و روند انتقال ارز آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دارابی در گفتگو با اقتصاد ۲۴ گفت: در هر صورت پیش‌بینی می‌شود که بازار سرمایه در میان مدت و بلندمدت روند خوب و رو به بالایی داشته باشد!

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی