خبر

قیمت دلار صرافی ها در اولین روز هفته

قیمت دلار صرافی ها در اولین روز هفته

353415 225 - قیمت دلار صرافی ها در اولین روز هفته

اقتصاد۲۴–  قیمت دلار صبح امروز، ٧ خردادماه را با افزایش قیمت اندک در صرافی‌ها آغاز کرد. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ٧٣٩ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ١٠ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٧٣۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٩٩٨ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمت اندکی را نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٩١ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٢٩٣ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٨ هزار و ٧ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢٧۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ١١٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: نرخ رسمی ۹ ارز کاهش یافت


همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٨٩۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز پنجشنبه هفته گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٨٨۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٢٧ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ١۶٨ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٨٨ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ١٧٠ برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٨٩ برای خرید نوسان قیمت اندکی داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی